Ze heeft een mannenstem, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:19 schreef DrDentz het volgende:
ik hoor nooit een vrouw bij De Wedstrijden
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het meer naar megalomanie ruiken dat hij z'n eigen geschreven boek als favoriete sportboek noemt![]()
Jack is radio is een heel ander vakgebied. Ik walg van die gasten die bij elke pass moeten zeggen dat er pass wordt gegeven. Dat zie ik zelf ook wel betweter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Jezus zijn antwoorden zijn nog saaier dan zijn commentaar.
Dat ie zijn grootste blunder niet meer herinnert neigt naar megalomanie.
Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.
Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum volquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Jezus zijn antwoorden zijn nog saaier dan zijn commentaar.
Dat ie zijn grootste blunder niet meer herinnert neigt naar megalomanie.
Ik weet het wel Evert. 'Ja dat is hem' riep je bij het doelpunt tegen de moffen in 88.
Luister eens naar het radiocommentaar van jack van Gelder en je weet hoe het had gemoeten.
Ach, dat hebben sommige mensen die wat ouder zijn, dat moet je ze maar niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol![]()
En dat zijn juist zijn sterke kanten vind ik. Hij heeft een hele aangename stem en je hoort dat hij ook net als de rest van de wereld Live zit te kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ten Napel doet het nu al weer heel leuk bij Polen - Ecuador. Gezellige weetjes over Smolarek en Radomski en mooie sfeerbeschrijvingen.
Koning van de flauwe grappen op de radio. En kritiekloos omdat hij bij iedere club of ploeg of land vrienden heeft zitten. Hij kan nooit echt scherp zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Ik vind z'n stem prettig.
En Jack van Gelder, los van de emotie, is die nou zo origineel in z'n uitlatingen?
Helemaal mee eens, hoewel ik Ten Napel een wat lekkerder stemgeluid vind hebben dan Frank Snoeks. Frank Kramer is echt verschrikkelijk bagger, echt een ramp. Zijn stopwoord is "beroerd", echt alles noemt hij beroerd. En altijd kromme zinnen: "Kroatie, altijd een team met techniek en een normale dosis hardheid... Maar als het in de eerste wedstrijden niet lukt kan dat nog wel eens beroerd worden...". Of: "U weet het: je bent altijd zo goed als je wisselspelers" (beide uitspraken heb ik gisteren gehoord op Eurosport). Philip Kooke vind ik trouwens ook een verschrikking.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef Cruoninga het volgende:
Stoor me nooit aan hem. Vind zijn stemgeluid een vanzelfsprekendheid bij een wedstrijd. Ik kan Snoeks en Ten Napel ook eigenlijk amper uit elkaar houden. Vind ze beide gewoon degelijk en goed. De enige tv-commentatoren die ik echt bagger vind zijn Henk Kok en Frank Kramer.
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Radio en tv zijn wel wat anders , en waarom moet jij altijd naar het verleden kijken btw dit hele WK forum vol![]()
Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen. En als je zo'n duidelijk geval van gelijk staan na herhaling nog steeds als buitenspel blijft zien, dan ben je gewoon een domme bokkelul.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef MissX het volgende:
Ik vind Evert ook een fijne stem hebben. Ook fijn om op de achtergrond te hebben als je nog dingen wilt doen, maar de wedstijd toch wilt volgen. Hij tettert iig niet zo in je oor.
Zet je tv dan zachter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij tettert inmiddels anders al de hele wedstrijd de grootste onzin uit mijn speakers hoor. Vind 'm irritant hard schreeuwen.
Nee. Op tv voegt de commentator eigenlijk maar weinig toe, terwijl een commentator op de radio juist enorm belangrijk is. Vind ik een groot verschil. Als Jack op zijn "radiowijze" commentaar op tv gaat geven dan word je gek. En als Evert op de radio op zijn wijze commentaar geeft, vallen er lange stiltes, weet je niet wat er aan de hand is en wordt het dus erg saai.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
Niet mee eens, bij tv spreken de beelden vaak en kan je dus af en toe stiltes laten vallen. En hoef je niet iedere pass, iedere beweging te vermelden. Op de radio moet dit wel. Daar kan je moeilijk een minuutje gaan zitten zwijgen. Dan gaat iedereen geheid aan ze knoppen draaien wtf me radio doet het niet meerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet anders, het is beide live, men kijkt de wedstrijd en geeft het commentaar. Jack zou net zo goed commentaar kunnen geven op tv als op radio, en Evert net zo goed op radio als op tv. Toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |