Het lukt nietquote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.tvportal.nl/ ...
gebruikers naam is heeeeel makelijk te raden wachtwoord het zelfde.
je hoefd alleen maar wachtwoord te hebben en usernamequote:Op zondag 25 juni 2006 14:53 schreef Fidai het volgende:
Moet je wel casema/wanadoo abonnee zijn...
Bij mij werkt het heel slecht maar dat heeft meer met mijn brakke laptop te makenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:55 schreef uberbert het volgende:
Met "TVU player" kan je via internet ESPN ontvangen en dus ook de WK wedstrijden met engels commentaar...
Heb hiermee zelf al een aantal wedstrijden bekeken, en het werkt zeer goed.
Moet je 'em wel in mediaplayer openen, anders heb je de hele wedstrijd die paupermuziek er doorheen.quote:
mms://ares.radiozilvervos.com:9001quote:Op zondag 25 juni 2006 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je 'em wel in mediaplayer openen, anders heb je de hele wedstrijd die paupermuziek er doorheen.![]()
Welnee, bovenaan gewoon op stop drukken.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je 'em wel in mediaplayer openen, anders heb je de hele wedstrijd die paupermuziek er doorheen.![]()
Ik ben nu naar een proxy op het Casema netwerk aan het zoeken. Dat is denk ik de enige mogelijkheid waarop je het voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef keesjeislief het volgende:
Blijkbaar zit er een IP-check oid in dat er voor zorgt dat niet iedereen het kan zien.. Zijn er ook mensen die het geprobeerd hebben zonder Wanadoo/Casema-abo?
Forget it, ze doen een check of je wel in hun netwerk zit, indien nee: go fuck yourself.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef keesjeislief het volgende:
Blijkbaar zit er een IP-check oid in dat er voor zorgt dat niet iedereen het kan zien.. Zijn er ook mensen die het geprobeerd hebben zonder Wanadoo/Casema-abo?
Vandaar dat de u & p ook niets voorstellen natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben nu naar een proxy op het Casema netwerk aan het zoeken. Dat is denk ik de enige mogelijkheid waarop je het voor elkaar kan krijgen.
Die is al een keer gepost, ontzettende grapjas.quote:
Krijg een humeur ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 16:35 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Die is al een keer gepost, ontzettende grapjas..
Ja, ik kan wel zien !quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef keesjeislief het volgende:
Zorgen dat je beamer het primaire scherm is (of overlay uitzetten).quote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef D-MIXXX het volgende:
Potver, als hij het filmpje gaat afspelen zie ik een zwart vlak op de beamer. Iemand die weet hoe ik het beeld daar ook krijg?
Hij liep 1x goed vastquote:Op maandag 26 juni 2006 01:23 schreef poohy het volgende:
We hebben gebruik gemaakt van deze website : http://www.radiozilvervos.com/tvkijken/index.htm
en het werkte fantastischHet beeld liep eigenlijk maar twee keer vast
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |