denk dat die sfeer belangrijk is en al zorgt voor een halve overwinning op portugal.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:44 schreef Greetings het volgende:
Wie deelt dit gevoel met mij?![]()
De redenen die ik ervoor heb:
- M'n herinnering gaat terug naar EK 2004. Ok, dat was een "uitwedstrijd" maar dan nog.... we kwamen er niet aan te pas.
- Het debiele middenveld met Cocu, Sneijder en Van der Vaart is niet in balans, en dat Boula niet meedoet stemt me ook niet vrolijk.
- Toen de spelers uit het hotel weggingen gisteren en ik dat op TV zag, vond ik er echt zo'n afscheids-sfeertje hangen![]()
- Er hangt zo'n opgeluchte sfeer van: "zo, de poule zijn we door, doelstelling is bereikt"
- Cruijff geeft geen analyse, dat voelt zo "leeg"
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:58 schreef Steeven het volgende:
Pff stelletje zwartkijkers. Portugal, net zo creatief als Trinidad dit toernooi. We gaan er gewoon voor zorgen dat zij jankend naar huis gaan. Nederland gaat minimaal de halve finale halen.
Liever gewoon na 90 min ivm het hart van sommige medelanders..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef RijstNatie het volgende:
ik hoop strafschoppen weer door
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:58 schreef Steeven het volgende:
Pff stelletje zwartkijkers. Portugal, net zo creatief als Trinidad dit toernooi. We gaan er gewoon voor zorgen dat zij jankend naar huis gaan. Nederland gaat minimaal de halve finale halen.
Inderdaad. Er zullen er vanavond wel weer een aantal omvallen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Liever gewoon na 90 min ivm het hart van sommige medelanders..![]()
Nee echt niet. Mn hart gaat dan serieus 320 slagen per seconde..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:04 schreef rival het volgende:
ik hoop dat wij binnen 90 minuten gewonnen hebben! (of 120)als het op strafschoppen uitkomt weet ik niet of ik dat overleef
ik ben juist bang dat de mijne vergeet om slagen te makenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee echt niet. Mn hart gaat dan serieus 320 slagen per seconde..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |