Godverdomme ik begin ook al sympathie voor de Duitsers te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
...maar ik ben merk dat mijn sympathie langzaam bij Duitsland is komen te liggen.
1. Ze spelen best aardig.
2. Ze zijn een echt team, heel fanatiek en saamhorig.
3. Klinsmann is een toffe peer.
4. Ze hebben het vervelende Argentinie eruit geknikkerd.
5. Ze kunnen ervoor zorgen dat het vervelende Italie er uit komt te liggen.
Misschien moet Duitsland maar gewoon in de finale komen, dan hangt het een beetje van de tegenstander af.
Wel waar, maar als je aan het einde dat bowl gedoetje ziet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Het blijft toch Duitsland hè....
Ja leuk en aardig, maar als je een half uur later Duitse auto's toeterend door de stad ziet rijden....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wel waar, maar als je aan het einde dat bowl gedoetje ziet.
Vind ik wel leuk hoor, zo'n teamgeest.
Ik ben het met je eens behalve met nummertje 4, want Argentinie vond ik samen met Duitsland de leukste.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
...maar ik ben merk dat mijn sympathie langzaam bij Duitsland is komen te liggen.
1. Ze spelen best aardig.
2. Ze zijn een echt team, heel fanatiek en saamhorig.
3. Klinsmann is een toffe peer.
4. Ze hebben het vervelende Argentinie eruit geknikkerd.
5. Ze kunnen ervoor zorgen dat het vervelende Italie er uit komt te liggen.
Misschien moet Duitsland maar gewoon in de finale komen, dan hangt het een beetje van de tegenstander af.
Als je ze maar lang genoeg tegen de schenen schopt worden ze vanzelf een keer pissig natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
Dat vind ik ook wel raar, die Nederland haat.
In economisch opzicht zijn we ook gewoon een Duitse provinciequote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Waarom komen ze hier dan allemaal op vakantieIk denk dat ze Nederland nog steeds als een soort provincie van het grote Duitse rijk zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |