Alsof jij die nog nodig hebt!quote:
Niet gezien, doe nog eensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had er laatst nog één die niet geraden is.
Nederlanderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Is het een Scandinaviër?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb vandaag nog muziek van Jonathan Richman gedraaid
Dat zou mijn tweede gok zijn geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlander
Goed dat je daar niets over zegtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef Gellius het volgende:
Ik zal niks zeggen over de herposting van m'neer Wibaut
Sorry, Scrut...zegt me zo, op het eerste gezicht, niets.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Ghanese middenvelder, voor 40 miljoen euro naar Chelsea verhuisd.
Ik verraad 'm maar. Ik heb geen trek in de The_General-award. Michael Essien heet-ie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:50 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, Scrut...zegt me zo, op het eerste gezicht, niets.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik verraad 'm maar. Ik heb geen trek in de The_General-award. Michael Essien heet-ie.
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.quote:
Zullen we dat maar de Max Planck-award noemen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.![]()
Dacht eerst ook aan Amoah, door Chelsea, maar daar lijkt ie niet opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.![]()
Is Max een bekende Fok!ker? Ik ben 'm nog nooit tegen gekomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zullen we dat maar de Max Planck-award noemen?
Hmm, nee. Als we het zo doen, dan heet het eigenlijk een Treinhomo-award.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Max een bekende Fok!ker? Ik ben 'm nog nooit tegen gekomen.
Goed plan wyccie, Treinhomo zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nee. Als we het zo doen, dan heet het eigenlijk een Treinhomo-award.
Ja. En dat was heel fijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef Tokay het volgende:
We hadden nog geen topictitel met een verwijzing naar het Nederlands Elftal.![]()
U bent ooit op een festival geweest???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:04 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen.
Ik waag een gokje op A.C.W. Staring en maak achteloos melding van het feit dat ik Jonathan Richman and the Modern Lovers nog eens ooit gezien heb, in de verte weliswaar, op Pinkpop.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef Tokay het volgende:
In de url van het plaatje staat Carel Vosmaer, maar dat heeft Gwaenlios vast expres gedaan om ons om de tuin te leiden...
Deugniet!quote:
Subliem!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:19 schreef Berkery het volgende:
...gokje op Jacob van Lennep, derhalve.
* Berkery woonde ooit aan de Da Costakade
quote:Van Lennep is geboren teAmsterdam
, als zoon van de schrijver en politicus David Jacob van Lennep. Hij studeert rechten aan de Universiteit Leiden, en maakt in die tijd met Dirk van Hogendorp een voetreis door Noord-Nederland. In 1824 studeert hij af. Hij trouwde met Henriëtte Roëll, en vestigde zich weer in Amsterdam. In 1829 werd hij benoemd tot rijksadvocaat. Een jaar later verhuist hij naar de Keizersgracht, tegenwoordig nummer 560, waar hij tot zijn dood blijft wonen. In dit pand zijn nu kantoren gehuisvest.
Van Lennep was van 1853 tot 1856 lid van de Tweede Kamer.
In 1868 overlijdt Jacob van Lennep op 66-jarige leeftijd in Oosterbeek, waar hij op de Oude Begraafplaats is begraven.
Is meneer tegenwoordig nog steeds in functie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:
Volgens z'n revers wel, en volgens mij ook.
Die leeft bij mijn weten nog.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
John Glenn?
quote:The star Iota Ursae Majoris was named "Dnoces" ("Second", as in "![]()
![]()
the Second", spelled backwards) in his honor.
Ze hebben ook nog die Asamoah en vroeger hadden ze die Duitse Turk van Bayern.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef Z het volgende:
Dat is die snelle Duitser. Tevens enige geselecteerde Duitse neger. Het viel me op dat bijvoorbeeld Frankrijk en Nederland altijd veel negers hebben voetballen en duitsland niet, hoe zou dat zitten ...?
Hmja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:16 schreef pyl het volgende:
Sta eens een ogenblik stil bij de uiteenlopende koloniale geschiedenis van Frankrijk, Nederland en Duitsland, Z, en het antwoord op je vraag spoedt je tegemoet.
Zeker, maar die waren ze ook heel snel weer kwijt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:19 schreef Z het volgende:
Toch wel wat koloniën:
* Duits Oost-Afrika
o Tanganyika (Tanzania zonder Zanzibar en Pemba)
o Rwanda
o Boeroendi
* Duits Zuidwest-Afrika
o Namibië (voormalig Zuidwest-Afrika)
* Duits West-Afrika
o Duits Togoland (Togo en een klein deel van Ghana)
o Kameroen (ook een klein deel van Nigeria)
Edward Higgins White, II (Lt.Col , USAF) (November 14, 1930 – January 27, 1967) is goed. Hij was de eerste Amerikaan die een ruimtewandeling maakte en kwam later om het leven bij het ongeluk met Apollo I.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:09 schreef Z het volgende:
Het is Ed White. Z'n collega (Roger B. Chaffee) staat ook leuk op de foto touwens
[afbeelding]:
quote:The fire spread quickly and within seconds was out of control. As a result of toxic smoke and malfunctioning gas masks, ground crew needed five minutes to open the hatch and suppress the flames. The fire had melted the astronauts' space suits and the air lines which connected them to the capsule's life support systems. Grissom's and White's suits were found to have fused together. It was evident from how the bodies lay that they had tried to get out, but they never had a chance. Ed White, who was supposed to open the hatch, was partway out of his harness and had apparently made an effort to escape. The procedure would have had Grissom lower White's headrest, and White proceed to unlatch over 12 bolts to release the hatch. Indeed, even if he were to accomplish that, the internal pressure had risen so high that the inward-opening hatch could not have been opened. Chaffee's job was to begin shutting down the spacecraft and maintain communications with ground control. He was found dead still strapped into his right hand seat. Only 17 seconds from the first call of "Fire!", all three were dead.
Whehehe. Mevrouw is van vele markten thuis, en boeken heeft ze óók geschreven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Gellius het volgende:
Chicklit schrijfster voor oudere jongere chicks?
Het is reeds middag, Scrut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Môgguh
Het ruikt hier wat branderig...., ruiken jullie dat ook?
Is ze ook kunstenaresserinnetje?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehehe. Mevrouw is van vele markten thuis, en boeken heeft ze óók geschreven.
Maar zeker niet in het genre chicklit.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze ook kunstenaresserinnetje?
Ah. Zo'n ongefocussed typje dat maar geen beslissingen kan nemenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehehe. Mevrouw is van vele markten thuis, en boeken heeft ze óók geschreven.
Maar zeker niet in het genre chicklit.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:58 schreef Gellius het volgende:
Ah. Zo'n ongefocussed typje dat maar geen beslissingen kan nemen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Van mij mogen vrouwen zich bewegen, daar heb ik als ruimdenkend man geen enkel probleem mee. Het bewegen moet natuurlijk wel binnen de grenzen van het betamelijke blijven.
Vóór de namiddagborrel wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Van mij mogen vrouwen zich bewegen, daar heb ik als ruimdenkend man geen enkel probleem mee. Het bewegen moet natuurlijk wel binnen de grenzen van het betamelijke blijven.
Da's niet zo moeilijk natuurlijk: hoeveel schrijfster-politica's van de SP zitten er nu helemaal in de Eerste Kamer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw is schrijfster, politica (ze zit in de Eerste Kamer voor de SP), én feministe.
Zo'n beetje de bekendste van Nederland.
Ken uw feministes!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien het Emma Brunt niet is, is het Anja Meulenbelt zeker?
Klopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef Gellius het volgende:
Nu ja - dit waren meer de geïnstitutionaliseerde en gesubsidieerde dames van de tweede golf niet?
Pyl kent zijn anarchistesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:32 schreef pyl het volgende:
Emma Goldman.
Die autobiografie is wel interessant trouwens, maar waag je niet aan haar erotische brieven. Die zijn niet om dóór te komen.quote:Emma Goldman (June 27, 1869 – May 14, 1940) was a Lithuanian-born anarcho-communist known for her anarchist writings and speeches. Adopted by First-wave feminists, she has been lionized as an iconic "rebel woman" feminist. Goldman played a pivotal role in the development of anarchism in the US and Europe throughout the first half of the twentieth century. She immigrated to the United States at seventeen and was later deported to Russia, where she witnessed the results of the Russian Revolution. She spent a number of years in the South of France where she wrote her autobiography, Living My Life, and other works, before taking part in the Spanish Civil War in 1936 as the English language representative in London of the CNT-FAI.
Hij trok anders ook nogal wat cryptofascistische nationalisten, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Spaanse Burgeroorlog had wel een grote aantrekkingskracht op feministen en ander links gespuis. Had dat met het klimaat te maken of wat?
Tja, die ken ik dan weer niet. Ik heb nog nooit iemand horen vertellen dat zijn/haar opa of oma een cryptofascistische nationalist was die in de Spaanse Burgeroorlog heeft gevochten. Afstammelingen van andere zijde vertellen daar kennelijk liever over.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij trok anders ook nogal wat cryptofascistische nationalisten, dacht ik zo.
Het bekt wel lekker, da's zeker waarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Gellius het volgende:
Ik vind cryptofascist wel een vreselijk lekker woord overigens.
Ik vind het beeld dat het oproept, van een in het zwarte uniform van de Weerbaarheidsafdeling gestoken man, geconcentreerd gebogen over de avondkrant, kauwend op een pen, ook erg mooi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het bekt wel lekker, da's zeker waar![]()
Hm, ik had nu een plaatje van Alexander Berkman of Errico Malatesta verwacht, maar in plaats daarvan: weer eens een Russisch kerngeleerde.quote:
Voor dinsdag 20 juni 2006 @ 13:46 had ik nog nooit van meneer gehoord...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, ik had nu een plaatje van Alexander Berkman of Errico Malatesta verwacht, maar in plaats daarvan: weer eens een Russisch kerngeleerde.
quote:William F. Buckley's famous response to the term was, "Now, listen you queer, stop calling me a crypto-Nazi or I’ll sock you in the goddamn face." [1] This is according to several sources, including Esquire Magazine at the time.
Nakende kerels. Nou ja, eentje. Moet dat nou echt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Gellius het volgende:
't Ister, Tokay?
Ik vind het ook schandalig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nakende kerels. Nou ja, eentje. Moet dat nou echt?![]()
Afijn... betreft het hier een scène uit een film?
Overigens, lees ik hier, heeft hij nog samen met Cummings "gediend" in de Eerste Wereldoorlog. Dat wist ik niet.quote:
Maar natuurlijk....leuke manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Huub Stevens.
Wel een kort lontje geloof ik.quote:
quote:
Is toch leuk om te zien hoe hartstochtelijk die man zijn land aanmoedigt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:46 schreef Tokay het volgende:
Wat een vergane glorie, die Maradona.
Ik vond het geweldig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is toch leuk om te zien hoe hartstochtelijk die man zijn land aanmoedigt?
Ik heb nog wel ergens een vage foto.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay; denk je dat je logeerkonijn voor ons RJPvD-ers op de foto zou willen ?
Je haalt toch niet de kerst-truc met ons uit, hè ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nog wel ergens een vage foto.
Kersttruc? Die herinner ik me niet meer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Treinhomo het volgende:
Je haalt toch niet de kerst-truc met ons uit, hè ?
Dat 't gewoon een ander konijn is...
Is nog steeds schtoek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je z'n oor nou nog niet gerepareerd?
Heeft nog iemand een plaatje of gaat het konijn voor de tweede keer op rij het topic doodvermoorden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is nog steeds schtoek.
Ik probeer het vanavond met Bisonkit.
Zo komt-ie niet door de APK...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je z'n oor nou nog niet gerepareerd?
Niet Elton John. Meneer is een stuk jonger dan Elton.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef Treinhomo het volgende:
Een jonge Elton John ?
Robbie Williams.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Jongeheer Robert Williams?
Ik ben ook geen fan hoor.quote:
Familie Ritchie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Tokay het volgende:
Welk gezinnetje is hier aan de wandel?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Familie Ritchie?
Hier dan rakkerrrr:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
GVD; posten ze allemaal plaatjes die ik weet, als ik in [K&W] iemand van wijze raad zit te voorzien...![]()
quote:
quote:
't was voor mij...quote:
Yepquote:
Ruttenquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Ome Willem .
Ventilator met langere uitlooptijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
GVD; posten ze allemaal plaatjes die ik weet, als ik in [K&W] iemand van wijze raad zit te voorzien...![]()
't is weer 's met z'n allen tegen Treinhomo, dus schuif rustig aan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:20 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er weer. Of willen jullie nog even doorgaan, jullie waren net zo lekker bezig he?
Goedzo TH, pak maar een koekje uit de trommel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Frans Bauer.
Dat waren mijn plaatjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heb ik nou weer misdaan?
Nee hoor, Ome Willem is voor iedereen. Behalve mijzelf, trek ik niemand voor.quote:
Nietesquote:Jij keurt een antwoord goed op een plaatje van Tokay...
Nou ja; te snel gelezen.quote:
Die meneer heeft mij al beroofd van m'n eetlustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik zie het al: jullie willen liever nog wat spelen voor we verder gaan met Mijn Meneer. Dat geeft niets, dan ga ik even koken.
Waarschuw je als je sop gaar is ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik zie het al: jullie willen liever nog wat spelen voor we verder gaan met Mijn Meneer. Dat geeft niets, dan ga ik even koken.
Kan ik daar een bewijsje, een ondertekende verklaring in drievoud bijvoorbeeld, van krijgen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; te snel gelezen.
Maar dan heb je deze alvast te pakken voor de volgende keer dat je iets onoirbaars doet.
Nope.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Alyssa Milano?
Dat was haar eerste hit.quote:
Oeps, ik dacht dat-ie al lang was geraden!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Zal vast wel kunnen. We kunnen tenslotte ook mensen op de maan zetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik daar een bewijsje, een ondertekende verklaring in drievoud bijvoorbeeld, van krijgen?
Alizée Jacotey.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef Treinhomo het volgende:
Alyzee.
Het zijn Sennheisers, dus geen Beethoven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de Philips-oorbellen: Beethoven ?
Nee, die knakker is 't nie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
Sennheisers zijn okay.![]()
Is 't die knakker van Pink Floyd ?
David Gilmore, dus.
zou ik die andere knakker wel ergens van kunnen kennen, dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die knakker is 't nie.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zou ik die andere knakker wel ergens van kunnen kennen, dan ?
John Miles ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:Hij had één grote hit. Een blaartrekkend langdradig en bombastisch, met veel pathos gebracht nummer, dat waarschijnlijk daarom juist ieder jaar weer hoog in de top-zoveel-allertijden staat.
Yepquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
John Miles ?
Van de nacht van de prammen ?
'k heb wansmakelijke kitsch zelden zó mooi omschreven zien worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Treffende omschrijving van Music (), toch?
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb wansmakelijke kitsch zelden zó mooi omschreven zien worden.
Je kunt zulke dingen maar het beste zo snel mogelijk weten om later heviger teleurstellingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderen![]()
Ik vind Marco ook vreselijk hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderen![]()
Volgens de redenatie van Scrutinizer ben jij dan niet aantrekkelijk.quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je kunt zulke dingen maar het beste zo snel mogelijk weten om later heviger teleurstellingen te voorkomen.
Die desbetreffende vrouwspersoon vind ik nu ik hét weet, een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van Scrutinizer ben jij dan niet aantrekkelijk.
Zijn woorden; niet de mijne...
Oh ja; échte schoonheid zit van binnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die desbetreffende vrouwspersoon vind ik nu ik hét weet, een stuk minder aantrekkelijk.![]()
Jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen komt binnen, net nu ik weg wil gaan ...
Dus als hij in z'n volgende show een stukje heeft over kipkluivende kale mannen in een Kangoo heeft, dan gaat het over jou?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
Da's trouwens een quote van Theo Maassen, die ik vanmiddag bijna van z'n fiets af reed in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen weer
Fijne avond plaatjesradertjes
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus als hij in z'n volgende show een stukje heeft over kipkluivende kale mannen in een Kangoo heeft, dan gaat het over jou?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Scrutinizer heeft dit topic doodvermoord...![]()
Ik denk dat die dekselse wyccie ons een kooltje aan het stoven is. De man immers lijkt als twee druppels water op de figuur van dat roemruchte nooit geraden plaatje uit RJP van The_General.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:44 schreef Tokay het volgende:
Hmmm... Robert Altman? Of toch een schrijver?
Hmmmmm ...... toch niet, lijkt me bij nader inzien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat die dekselse wyccie ons een kooltje aan het stoven is. De man immers lijkt als twee druppels water op de figuur van dat roemruchte nooit geraden plaatje uit RJP van The_General.....![]()
quote:
Nee, want die ken ik niet, net zo min als dat plaatje van The_General.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Tokay het volgende:
En ik dacht dat dát antwoord op wyccies plaatje sloeg...
Goed idee!quote:
Inderdaad. Als toneelschrijver zo succesvol dat "Punch published a cartoon of Shakespeare biting his fingernails nervously as he looked at the billboards."quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef pyl het volgende:
W. Somerset Maugham?
quote:William Somerset Maugham (January 25, 1874 Paris, France – December 16, 1965 Nice, France) was an English playwright, novelist, and short story writer, one of the most widely-known western authors of the 1930s and reportedly the highest paid.
Ik heb er een oranje lampje in gedraaid!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
Is je Cavia radio-actief Tokay?
Neen, dat kan niet. Je hebt nog meer koffie nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef pyl het volgende:
Toch komt dat mannetje van wyccie me weer bekender voor dan die gozer van The_General. Kan dat eigenlijk, ervan uitgaande dat het om dezelfde gaat?![]()
Zeker, maar dat waren de Beatles per slot van rekening ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
Van voor mijn tijd, is mijn inschatting….
Maar dit ziet er uit alsof het van voor de 80-jarige oorlog isquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, maar dat waren de Beatles per slot van rekening ook.
Ik ben natuurlijk ook gewoon leukerquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef peaceman het volgende:
Hmm wordt hier selectief begroet merk ik...
Nou niet gaan overdrijven hè, peaceman!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:45 schreef peaceman het volgende:
Maar dit ziet er uit alsof het van voor de 80-jarige oorlog is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |