Alsof jij die nog nodig hebt!quote:
Niet gezien, doe nog eensquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had er laatst nog één die niet geraden is.
Nederlanderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Is het een Scandinaviër?
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb vandaag nog muziek van Jonathan Richman gedraaid
Dat zou mijn tweede gok zijn geweestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nederlander
Goed dat je daar niets over zegtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef Gellius het volgende:
Ik zal niks zeggen over de herposting van m'neer Wibaut
Sorry, Scrut...zegt me zo, op het eerste gezicht, niets.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Ghanese middenvelder, voor 40 miljoen euro naar Chelsea verhuisd.
Ik verraad 'm maar. Ik heb geen trek in de The_General-award. Michael Essien heet-ie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:50 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, Scrut...zegt me zo, op het eerste gezicht, niets.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik verraad 'm maar. Ik heb geen trek in de The_General-award. Michael Essien heet-ie.
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.quote:
Zullen we dat maar de Max Planck-award noemen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.![]()
Dacht eerst ook aan Amoah, door Chelsea, maar daar lijkt ie niet opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was in eerste instantie van overtuiging dat ik een plaatje van Amoah geplaatst had maar dat, zo bleek al gauw, was een vergissing.![]()
Is Max een bekende Fok!ker? Ik ben 'm nog nooit tegen gekomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zullen we dat maar de Max Planck-award noemen?
Hmm, nee. Als we het zo doen, dan heet het eigenlijk een Treinhomo-award.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Max een bekende Fok!ker? Ik ben 'm nog nooit tegen gekomen.
Goed plan wyccie, Treinhomo zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, nee. Als we het zo doen, dan heet het eigenlijk een Treinhomo-award.
Ja. En dat was heel fijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef Tokay het volgende:
We hadden nog geen topictitel met een verwijzing naar het Nederlands Elftal.![]()
U bent ooit op een festival geweest???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:04 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen.
Ik waag een gokje op A.C.W. Staring en maak achteloos melding van het feit dat ik Jonathan Richman and the Modern Lovers nog eens ooit gezien heb, in de verte weliswaar, op Pinkpop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |