quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:27 schreef Tokay het volgende:
In de url van het plaatje staat Carel Vosmaer, maar dat heeft Gwaenlios vast expres gedaan om ons om de tuin te leiden...
Deugniet!quote:
Subliem!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:19 schreef Berkery het volgende:
...gokje op Jacob van Lennep, derhalve.
* Berkery woonde ooit aan de Da Costakade
quote:Van Lennep is geboren teAmsterdam
, als zoon van de schrijver en politicus David Jacob van Lennep. Hij studeert rechten aan de Universiteit Leiden, en maakt in die tijd met Dirk van Hogendorp een voetreis door Noord-Nederland. In 1824 studeert hij af. Hij trouwde met Henriëtte Roëll, en vestigde zich weer in Amsterdam. In 1829 werd hij benoemd tot rijksadvocaat. Een jaar later verhuist hij naar de Keizersgracht, tegenwoordig nummer 560, waar hij tot zijn dood blijft wonen. In dit pand zijn nu kantoren gehuisvest.
Van Lennep was van 1853 tot 1856 lid van de Tweede Kamer.
In 1868 overlijdt Jacob van Lennep op 66-jarige leeftijd in Oosterbeek, waar hij op de Oude Begraafplaats is begraven.
Is meneer tegenwoordig nog steeds in functie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:35 schreef Gellius het volgende:
Volgens z'n revers wel, en volgens mij ook.
Die leeft bij mijn weten nog.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:32 schreef mr_anonimous het volgende:
John Glenn?
quote:The star Iota Ursae Majoris was named "Dnoces" ("Second", as in "![]()
![]()
the Second", spelled backwards) in his honor.
Ze hebben ook nog die Asamoah en vroeger hadden ze die Duitse Turk van Bayern.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:14 schreef Z het volgende:
Dat is die snelle Duitser. Tevens enige geselecteerde Duitse neger. Het viel me op dat bijvoorbeeld Frankrijk en Nederland altijd veel negers hebben voetballen en duitsland niet, hoe zou dat zitten ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |