Ik denk dat die dekselse wyccie ons een kooltje aan het stoven is. De man immers lijkt als twee druppels water op de figuur van dat roemruchte nooit geraden plaatje uit RJP van The_General.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:44 schreef Tokay het volgende:
Hmmm... Robert Altman? Of toch een schrijver?
Hmmmmm ...... toch niet, lijkt me bij nader inzien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik denk dat die dekselse wyccie ons een kooltje aan het stoven is. De man immers lijkt als twee druppels water op de figuur van dat roemruchte nooit geraden plaatje uit RJP van The_General.....![]()
quote:
Nee, want die ken ik niet, net zo min als dat plaatje van The_General.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Tokay het volgende:
En ik dacht dat dát antwoord op wyccies plaatje sloeg...
Goed idee!quote:
Inderdaad. Als toneelschrijver zo succesvol dat "Punch published a cartoon of Shakespeare biting his fingernails nervously as he looked at the billboards."quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef pyl het volgende:
W. Somerset Maugham?
quote:William Somerset Maugham (January 25, 1874 Paris, France – December 16, 1965 Nice, France) was an English playwright, novelist, and short story writer, one of the most widely-known western authors of the 1930s and reportedly the highest paid.
Ik heb er een oranje lampje in gedraaid!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:21 schreef peaceman het volgende:
Is je Cavia radio-actief Tokay?
Neen, dat kan niet. Je hebt nog meer koffie nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef pyl het volgende:
Toch komt dat mannetje van wyccie me weer bekender voor dan die gozer van The_General. Kan dat eigenlijk, ervan uitgaande dat het om dezelfde gaat?![]()
Zeker, maar dat waren de Beatles per slot van rekening ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
Van voor mijn tijd, is mijn inschatting….
Maar dit ziet er uit alsof het van voor de 80-jarige oorlog isquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, maar dat waren de Beatles per slot van rekening ook.
Ik ben natuurlijk ook gewoon leukerquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef peaceman het volgende:
Hmm wordt hier selectief begroet merk ik...
Nou niet gaan overdrijven hè, peaceman!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:45 schreef peaceman het volgende:
Maar dit ziet er uit alsof het van voor de 80-jarige oorlog is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |