't is weer 's met z'n allen tegen Treinhomo, dus schuif rustig aan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:20 schreef Gellius het volgende:
Ik ben er weer. Of willen jullie nog even doorgaan, jullie waren net zo lekker bezig he?
Goedzo TH, pak maar een koekje uit de trommel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
Frans Bauer.
Dat waren mijn plaatjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heb ik nou weer misdaan?
Nee hoor, Ome Willem is voor iedereen. Behalve mijzelf, trek ik niemand voor.quote:
Nietesquote:Jij keurt een antwoord goed op een plaatje van Tokay...
Nou ja; te snel gelezen.quote:
Die meneer heeft mij al beroofd van m'n eetlustquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik zie het al: jullie willen liever nog wat spelen voor we verder gaan met Mijn Meneer. Dat geeft niets, dan ga ik even koken.
Waarschuw je als je sop gaar is ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik zie het al: jullie willen liever nog wat spelen voor we verder gaan met Mijn Meneer. Dat geeft niets, dan ga ik even koken.
Kan ik daar een bewijsje, een ondertekende verklaring in drievoud bijvoorbeeld, van krijgen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; te snel gelezen.
Maar dan heb je deze alvast te pakken voor de volgende keer dat je iets onoirbaars doet.
Nope.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Alyssa Milano?
Dat was haar eerste hit.quote:
Oeps, ik dacht dat-ie al lang was geraden!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef Gellius het volgende:
Zal vast wel kunnen. We kunnen tenslotte ook mensen op de maan zetten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan ik daar een bewijsje, een ondertekende verklaring in drievoud bijvoorbeeld, van krijgen?
Alizée Jacotey.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef Treinhomo het volgende:
Alyzee.
Het zijn Sennheisers, dus geen Beethoven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de Philips-oorbellen: Beethoven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |