Nee, die knakker is 't nie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
Sennheisers zijn okay.![]()
Is 't die knakker van Pink Floyd ?
David Gilmore, dus.
zou ik die andere knakker wel ergens van kunnen kennen, dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, die knakker is 't nie.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zou ik die andere knakker wel ergens van kunnen kennen, dan ?
John Miles ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:Hij had één grote hit. Een blaartrekkend langdradig en bombastisch, met veel pathos gebracht nummer, dat waarschijnlijk daarom juist ieder jaar weer hoog in de top-zoveel-allertijden staat.
Yepquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
John Miles ?
Van de nacht van de prammen ?
'k heb wansmakelijke kitsch zelden zó mooi omschreven zien worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Treffende omschrijving van Music (), toch?
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb wansmakelijke kitsch zelden zó mooi omschreven zien worden.
Je kunt zulke dingen maar het beste zo snel mogelijk weten om later heviger teleurstellingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderen![]()
Ik vind Marco ook vreselijk hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sprak in soortgelijke termen een paar weken geleden ook over die muzikale nietsnut van een Marco Borsato met een aantrekkelijk vrouwspersoon met wie ik het tot dan toe prima kon vinden. Zij kon mijn omschrijvingen minder waarderen![]()
Volgens de redenatie van Scrutinizer ben jij dan niet aantrekkelijk.quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:11 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je kunt zulke dingen maar het beste zo snel mogelijk weten om later heviger teleurstellingen te voorkomen.
Die desbetreffende vrouwspersoon vind ik nu ik hét weet, een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens de redenatie van Scrutinizer ben jij dan niet aantrekkelijk.
Zijn woorden; niet de mijne...
Oh ja; échte schoonheid zit van binnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Die desbetreffende vrouwspersoon vind ik nu ik hét weet, een stuk minder aantrekkelijk.![]()
Jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen komt binnen, net nu ik weg wil gaan ...
Dus als hij in z'n volgende show een stukje heeft over kipkluivende kale mannen in een Kangoo heeft, dan gaat het over jou?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef Treinhomo het volgende:
Da's trouwens een quote van Theo Maassen, die ik vanmiddag bijna van z'n fiets af reed in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen weer
Fijne avond plaatjesradertjes
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus als hij in z'n volgende show een stukje heeft over kipkluivende kale mannen in een Kangoo heeft, dan gaat het over jou?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Scrutinizer heeft dit topic doodvermoord...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |