quote:William F. Buckley's famous response to the term was, "Now, listen you queer, stop calling me a crypto-Nazi or I’ll sock you in the goddamn face." [1] This is according to several sources, including Esquire Magazine at the time.

Nakende kerels. Nou ja, eentje. Moet dat nou echt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:26 schreef Gellius het volgende:
't Ister, Tokay?

Ik vind het ook schandalig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nakende kerels. Nou ja, eentje. Moet dat nou echt?![]()
Afijn... betreft het hier een scène uit een film?

Overigens, lees ik hier, heeft hij nog samen met Cummings "gediend" in de Eerste Wereldoorlog. Dat wist ik niet.quote:

Maar natuurlijk....leuke manquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Huub Stevens.

Wel een kort lontje geloof ik.quote:

quote:

Is toch leuk om te zien hoe hartstochtelijk die man zijn land aanmoedigt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:46 schreef Tokay het volgende:
Wat een vergane glorie, die Maradona.

Ik vond het geweldig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is toch leuk om te zien hoe hartstochtelijk die man zijn land aanmoedigt?

Ik heb nog wel ergens een vage foto.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Treinhomo het volgende:
Tokay; denk je dat je logeerkonijn voor ons RJPvD-ers op de foto zou willen ?

Je haalt toch niet de kerst-truc met ons uit, hè ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Ik heb nog wel ergens een vage foto.

Kersttruc? Die herinner ik me niet meer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Treinhomo het volgende:
Je haalt toch niet de kerst-truc met ons uit, hè ?
Dat 't gewoon een ander konijn is...

Is nog steeds schtoek.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je z'n oor nou nog niet gerepareerd?

Heeft nog iemand een plaatje of gaat het konijn voor de tweede keer op rij het topic doodvermoorden?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is nog steeds schtoek.
Ik probeer het vanavond met Bisonkit.

Zo komt-ie niet door de APK...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je z'n oor nou nog niet gerepareerd?

Niet Elton John. Meneer is een stuk jonger dan Elton.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef Treinhomo het volgende:
Een jonge Elton John ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |