Mooi spulquote:Op maandag 7 augustus 2006 04:47 schreef djbambam het volgende:
mindprint envoice MKII ( rode module )
[afbeelding]
hendig sjieke autoquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
Omdat'ie nu daadwerkelijk voor mijn deur staat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
he leuk eindelijk, ik gun het je van hartequote:Op donderdag 30 november 2006 18:41 schreef Sylvana het volgende:
Mn rijbewijs
Volgende week donderdag kan ik hem ophalen
Die staat hier ook beneden. boven heb ik de 26" versie ervanquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:47 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00535.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00536.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00538.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00540.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00541.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06496/DSC00542.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Samsung lcd tv le37r72b
* Qwea is een breedbeeld tv rijkerEens kijken of ik die oude van MM bij mij thuis kwijt kan
is een gaaf ding hoor. Alleen jammer dat het geen harde uit knop heeft. Heb jij trouwens enig idee hoe je het mute uit icon uit je beeld krijgt zonder dat je je geluid weer hoeft aan te zetten? Meestal gaat het hier over de dolby. En normaal is mute uit voldoende,maar dan blijft dat icoon de hele tijd in beeld staan. Dus we doen nu maar gewoon het geluid op 0 zetten.quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die staat hier ook beneden. boven heb ik de 26" versie ervan
een soa? Een intiemer geschenk kun je hem niet gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:01 schreef Patries86 het volgende:
- Verjaardagscadeautjes voor me schatje (hij is volgende week jarig)
jaaa dat weet ik. moet je naar: menu -> geluid -> interne mute: aanquote:Op maandag 11 december 2006 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
is een gaaf ding hoor. Alleen jammer dat het geen harde uit knop heeft. Heb jij trouwens enig idee hoe je het mute uit icon uit je beeld krijgt zonder dat je je geluid weer hoeft aan te zetten? Meestal gaat het hier over de dolby. En normaal is mute uit voldoende,maar dan blijft dat icoon de hele tijd in beeld staan. Dus we doen nu maar gewoon het geluid op 0 zetten.Snorry voor de offtopic
puh,kan het niet sneller?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jaaa dat weet ik. moet je naar: menu -> geluid -> interne mute: aan
ik heb hem hier namelijk ook op de reciever
(sorry voor de late reactie trouwens, maar las dit topic pas net weer.)
Big ass tv met xbox 360 nog harderquote:Op zaterdag 16 december 2006 07:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
puh,kan het niet sneller?naja we zetten hem wel gewoon stil.
Die big ass tv in combinatie met de wii roeleert.
*even wii sport gaat doen
ja maar,je moet dus eerst helemaal naar menu,en dan naar benee "scrollen" en dan stil zetten. Ik wil gewoon 1 knop voor het geluid uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Big ass tv met xbox 360 nog hardermaar hoezo kan het niet sneller? je hoeft het toch maar 1 keer te doen... of hem je hem maar soms op de 5.1
Maarja die functie is eigenlijk ook (zoals het in het boekje staat) voor mensen die gewoon het geluid van de tv permanent uit willen als je hem op de reciever hebt staan.quote:Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar,je moet dus eerst helemaal naar menu,en dan naar benee "scrollen" en dan stil zetten. Ik wil gewoon 1 knop voor het geluid uit
ooh okequote:Op zondag 17 december 2006 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maarja die functie is eigenlijk ook (zoals het in het boekje staat) voor mensen die gewoon het geluid van de tv permanent uit willen als je hem op de reciever hebt staan.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef MikeyMo het volgende:
nou ben je heulemaal nooit meer beneden
Aaah! kijk,dát was ik dus vergetenquote:
Hij is helaas niet voor mijzelfquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah! kijk,dát was ik dus vergeten
*noteert om te kopen.
merci
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij is helaas niet voor mijzelf
Voor een vriend voor zijn verjaardag ik krijg van hem een nunchuk trouwens
aanwinst dus, niet aanschafquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef Patries86 het volgende:
Niet zelf gekocht maar wel mijn nieuwste aanschaf
- Mooi armbandje voor mijn verjaardag van me schatje
Fijn voor jou dat MM ziek isquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:54 schreef Qwea het volgende:
Een compleet ziekenpakketMeneer hiero is stront en stront verkouden
En ik denk dat ik vanmiddag eens even of een nieuwe tv kast ga scoren of een wii spel. Daar ben ik nog steeds niet helemaal uit![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat MM ziek isAls jij mij zo kan stalken dan doe ik dat ook ...
Dit ook doormelden aan yvonne !quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat moet jij nou met saddam, da's geen showbizheaumeau, het verbaast me als je hem daadwerkelijk kent...
Het echt leven; de buitenwereld, dat is toch de afdeling van je man?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit ook doormelden aan yvonne !
jij ook, dit halve topic staat vol met jouw postsquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]haaibaaike,ik zeg het 1x. Sodeflikker op. Je verneukt dit topic
lijkt me nogal logisch jou niet? Je komt hier wel telkens dom blaten,maar waar zijn jouw nieuwste aanschaffen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij ook, dit halve topic staat vol met jouw posts
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En als cadeautje:
Stephen King - Achtbaan![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Stratocaster uit 1979
[afbeelding]
[afbeelding]
zij zit er niet bij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07032/hunkemoller.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Morgen ws binnen.
Nee, sorryquote:
je maakt zelf ook nog even een foto?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07032/hunkemoller.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Morgen ws binnen.
Dacht het nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je maakt zelf ook nog even een foto?
Dat is echt een kutplaatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef Qwea het volgende:
12" Buzz fuzz - go get ill (krezip) vinyl plaat
http://www.recess.nl/info.asp?Info=36350&desc=Dj-Buzz-Fuzz-The-Prophet-Go-Get-Ill
die dus
niet menquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:04 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Dat is echt een kutplaat
Mijn aankopen:
ENZYME-K7-7: Ruffneck & Ophidian - Fall Of Technarc
[afbeelding]
En een set eltax concept 400 speakers
[afbeelding]
Maar dan in het zwart
Had je het tegen mij?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef TwyLight het volgende:
had je toch al gemeld?
Das geen setje, Das een slipdress. Of hoe je het ook noemt. Setje is ondergoedquote:
Ik heb die ook gekregen mét scheermes. nouquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Das geen setje, Das een slipdress. Of hoe je het ook noemt. Setje is ondergoed
-Qwea-
Deze consument is uiterst tevreden met het door hem aangeschafte produkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb die ook gekregen mét scheermes. nouwat een kut ding ik ben mooi weer terug gegaan op mach 3.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 06:39 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.jajoah.nl/images/diversen/transactievoorstel_klein.jpg]afbeelding][/url]
naar aanleiding van het veroorzaken van een ongeval op 25 oktober
wie is Valentijn dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:12 schreef Patries86 het volgende:
- Cadeautje voor mijn vriend voor valentijn
beetje offtopic lullenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Pascalh. beetje crossposten![]()
[..]
wie is Valentijn dan?
Mijn valentijn = erik = kixass456quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Pascalh. beetje crossposten![]()
[..]
wie is Valentijn dan?
Das ook een manier om je geld weg te gooien inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 04:01 schreef StefanP het volgende:
$344 aan AD&D miniatures (zie ook http://www.iconusa.com/online/D&D_index.htm).
Eentje uit de lijst:
[afbeelding]
Ziet er tof uitquote:Op maandag 19 februari 2007 04:42 schreef StefanP het volgende:
Ach, ik heb geld zat en ben verder erg zuinig, dus waarom niet
AD&D? da's zoooo vorige eeuwquote:Op maandag 19 februari 2007 04:01 schreef StefanP het volgende:
$344 aan AD&D miniatures (zie ook http://www.iconusa.com/online/D&D_index.htm).
Eentje uit de lijst:
[afbeelding]
Geen nieuw matras?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef Patries86 het volgende:
2 kaartjes 2de rang
musical De 3 biggetjes in Ahoy voor 8 april![]()
![]()
Zullen wij een keer datenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:25 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
Screenshot van gemaakt,want het ding zelf is nergens op de website te vinden verder
Neh, MikeyMo bevalt me donders goedquote:
zeg Nin, is dat ding nou hendigsjiek om te gebruiken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:53 schreef Little_Angel het volgende:
Beetje een verneukte foto, en ik heb hem niet gekocht maar gewonnen.
[afbeelding]
Hee Q,quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
zeg Nin, is dat ding nou hendigsjiek om te gebruiken?
Oke,ik schaf hem dus niet aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hee Q,
Nou, het doet wel pijn.
Maar ik ben een echte bikkel, je weets.
Nah, als ik het niet had gewonnen had ik het nooit gekocht, maar ach, heb er toch niks voor betaald en ze zijn wel glad nu.
Leukquote:
Ik las "van die grote Golden van me"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:25 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
Voor die grote Golden van me. Hij had bij MikeyMo thuis heul geen kleedje
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las "van die grote Golden van me"
Ik dacht, oeh, hondenvacht
dierenbeul.
Och, gutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]zo ben ik heul niet. Je kwetst me
piem0l
![]()
mgoed wat ik dus wil zeggen is dat je op iedere dag wat koopt. dus dan niet de dagenlijkse boodschappen. maar dat je echt van maandag tot en met zondag wat koopt. en dan als klapper van de week op een fucking zondag een douchegordijn kopen. nee daar word je gellukkig van.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
koopverslavendaandittopic zul je bedoelen
oor,flikker eens op. topic verneuker,quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef oor het volgende:
[..]
mgoed wat ik dus wil zeggen is dat je op iedere dag wat koopt. dus dan niet de dagenlijkse boodschappen. maar dat je echt van maandag tot en met zondag wat koopt. en dan als klapper van de week op een fucking zondag een douchegordijn kopen. nee daar word je gellukkig van.
Kapje voor t vastzetten van het balhoofd (dat lager waar de vork in draait zeg maar) van een fiets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:32 schreef Triptamine het volgende:
@ sungaMsunitraM: ben ik nou dom als ik niet weet wtf dat is?
Soms. Maar op dit moment meer gewoon voor de funquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Triptamine het volgende:
Ah, nou zie ik het. Doe je aan wedstrijdfietsen?
Ik dacht eerst dat het skatewieltjes warenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Soms. Maar op dit moment meer gewoon voor de fun
En?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef floris.sp het volgende:
Western digital 120GB HDD 7200rpm 8MB cache voorin me xbox
Geen idee,vraag je moeder eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:46 schreef oor het volgende:
betalen ze de meisjes van plezier nu uit in bonnen?
Staat er niet bij!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef Qwea het volgende:
Ik geloof dat ik die blauwe in het rood heb. is die blauwe voor gevormt nin? Zo ja,dan heb ik hem dus niet
Ja,als het dezelfde is als die ik heb, wat ik me afvraag want de mijne is uit kerst 2005quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Staat er niet bij!
Hoe valt hij?.
Ik weet nog niet hoe de kleuren irl zijn, maar ms dan die blauwe op de fotoquote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,als het dezelfde is als die ik heb, wat ik me afvraag want de mijne is uit kerst 2005(maar hij hing nog wel in de winkel!) valt hij heel erg mooi
Mits je de bandjes goed hebt afgestelt.
heb je er ook een string/boxer/boxerstring oid bij?
die blauwe en die paarsequote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe de kleuren irl zijn, maar ms dan die blauwe op de foto.
Anders haal ik er wel eentje bij.
Deze heb ik er nog bij gehaald today btw:
[afbeelding]
Kleuren kloppen helaas niet zo goed.
Hij is in het echt knalroze, en die blauwe is meer groenigquote:
dat wist ik idd al, alleen ik heb die knalroze dus niet gezien. Enig idee of ze er een bijpassende BH bij hebben?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij is in het echt knalroze, en die blauwe is meer groenig, maar idd
.
Ze hebben nu een actie; 2 voor 10 euro, dus ms een tip? Maar dat zal jij vast wel weten!
Niet gezien, maar ook niet naar gekeken... Onze Hunkemöller is klein, dus ms daar wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat wist ik idd al, alleen ik heb die knalroze dus niet gezien. Enig idee of ze er een bijpassende BH bij hebben?
Alle hunkemollers hebben bijna dezelfde collecties. Enkel Hunkemollers zoals in de stad hebben meer dan de kleinere. Als er geen BH was,denk ik niet dat ze die hier wel hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ook niet naar gekeken... Onze Hunkemöller is klein, dus ms daar wel?
Mooi !quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zo een Piet Zwart keuken in bijna dezelfde opstelling.
[afbeelding]
Zelfs als man vind ik dat mooie schoenen.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef DJJoris het volgende:
DInsdag aangeschaft:
HP Compaq Business Notebook nc6320 met bijbehorend docking station.[afbeelding]
Gelijk maar even 1gig SO-DIMM DDR2 geheugen bij besteld want 512mb is een beetje weinig. Wel trouwens een heerlijk laptopje met Dual Core (hij was 2e hands maar wel voor een spot prijsje dus mij hoor je dan ook niet klagen over gebrek aan geheugen of prestaties want hij hoeft alleen maar lang op zijn accu filmpjes te kunnen afspelen).
En nog een extra accu besteld die ik eronder kan klikken waardoor hij bijna 3 keer zo lang mee gaat op 1 lading.
hoi oor, kom je weer trollen? Wat voor kleren draagt je moeder oor,minder dan ik zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:48 schreef oor het volgende:
oeh nieuwe werkkleding?
Eindelijk toch het echte spul.quote:
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Eindelijk toch het echte spul.![]()
Binnenkort een review zeker?
ah n coole M audio! Wrom alleen niet eentje met knopjes?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
USB midi keybord om wat riedeltjes op de comp te maken.
En 3 zomerhempjes met spaghetti bandjes
Oe, die's mooi! Passen daar ook dvd's in?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Met een mooie palmbomenstrand -poster erbovenen zonder die rieten gevallen.
He das wel gaaf!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
USB midi keybord om wat riedeltjes op de comp te maken.
En 3 zomerhempjes met spaghetti bandjes
100 pleuro. Gekocht bij I centre. Compatible met de mac en reasonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
He das wel gaaf!
Ik ben een totale noob op het gebied van muziek maken. Zat zelf naar een MicroKorg te kijken, maar dit is natuurlijk ook goed om mee te beginnen.![]()
Wat kost zoiets eigenlijk?
omdat dit alleen voor riedeltjes is. Het is makkelijker op je keyboard riedeltjes te maken in reason, dan dat je elke noot met een muis moet aanklikkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:42 schreef menesis het volgende:
[..]
ah n coole M audio! Wrom alleen niet eentje met knopjes?das wel leuk hoor als je wat verder bent met muziekprogramma's
Bedoel je of de vakjes groot genoeg zijn? Er past zelfs een A4 velletje rechtop in. Hij is 149x149cm dus DVDs passen er ook prima in. 2 rijen achter elkaar ook wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oe, die's mooi! Passen daar ook dvd's in?
BSP, type Donau. (voorheen type Selecta, maar sinds de nieuwe kleuren Donau)quote:
Zow, die ziet er nog goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 18:20 schreef Quint24 het volgende:
[[url=http://img173.imagevenue.com/loc258/th_90009_IMG_2100_122_258lo.JPG]afbeelding][/URL]
En het koste me 56,45 euro![]()
Dat briefje is nooit in omloop geweest en heeft geen kruikels/vouwen/scheuren/gaatjes.quote:
mooie fiets, mooie prijs ook nog eens.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
BSP, type Donau. (voorheen type Selecta, maar sinds de nieuwe kleuren Donau)
Redelijk onbekend merk, maar geen "supermarktfiets". Dikke RVS spaken en velgen, frame van Corus, voor de rest allemaal merkonderdelen. (verlichting, remnaaf enz)
Kost maar 199 euro
Ook opzoek naar een fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |