Ja, dat post ik dus netquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=eHNFvLu-pK0
Ik lag te slapen.
Saddam was ook aan het rondhangenquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Rondhangen op het werk
quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:28 schreef Ladidadida het volgende:
Ik lees het dus nu net hier :p
ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:15 schreef Vava het volgende:
Slapend in mijn bed...
HAHAHAHA...lig in een deukquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding] RIP voor de Nabestaanden
Als dat het enige is wat ze weg hebben gegeven, heb ik zo'n gevoel dat hij nu Bin Laden's buurman is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:44 schreef X. het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)addam_opgehangen.wmv
wat moet jij nou met saddam, da's geen showbizheaumeau, het verbaast me als je hem daadwerkelijk kent...quote:
Zeg stom wijf wie verbied mij dat ik hier post !quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat moet jij nou met saddam, da's geen showbizheaumeau, het verbaast me als je hem daadwerkelijk kent...
Het echt leven; de buitenwereld, dat is toch de afdeling van je man?
Bitchfight!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg stom wijf wie verbied mij dat ik hier post !
doet eens een blik in den spiegel werpen.quote:
Saddam was helemaal niet gelovig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:40 schreef longinus het volgende:
En Saddam nu maar genieten van zijn 72 maagden
Hoeveel vissen heb je toen opgehangen aan je hengeltje?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:33 schreef Peder het volgende:
Ik was aant vissen !!! Helemaal vergeten om eraan te denken....![]()
En anders had ik er toch extreem luchtig over gedacht![]()
Christen toch?quote:Saddam was helemaal niet gelovig.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:03 schreef NorthernStar het volgende:
zEt AllEmAAl >SH< vOOr JE MSN nAAm
Same here, ben er voor op gebleven zelfsquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:59 schreef longinus het volgende:
Ik was wakker, maar geen live beelden dus ben ik maar gaan slapen.
Die in een feeststemming waren ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:18 schreef AffenStrudel het volgende:
ik was een paar sjieten aan het pesten.
Ik had vandaag al een meisje online met RIP Saddam Hussein 30-12-06 *insert verwelkt roosje*.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:03 schreef NorthernStar het volgende:
zEt AllEmAAl >SH< vOOr JE MSN nAAm
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een meisje online met RIP Saddam Hussein 30-12-06 *insert verwelkt roosje*.
Ze had hem ook als ava, en nee, ze is geen moslim extremist ofzo.. Blank enzo, ze vond hem 'lief' oid..
saddam lief vindenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik had vandaag al een meisje online met RIP Saddam Hussein 30-12-06 *insert verwelkt roosje*.
Ze had hem ook als ava, en nee, ze is geen moslim extremist ofzo.. Blank enzo, ze vond hem 'lief' oid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |