Leukquote:
Ik las "van die grote Golden van me"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:25 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
Voor die grote Golden van me. Hij had bij MikeyMo thuis heul geen kleedje
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik las "van die grote Golden van me"
Ik dacht, oeh, hondenvacht
dierenbeul.
Och, gutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]zo ben ik heul niet. Je kwetst me
piem0l
![]()
mgoed wat ik dus wil zeggen is dat je op iedere dag wat koopt. dus dan niet de dagenlijkse boodschappen. maar dat je echt van maandag tot en met zondag wat koopt. en dan als klapper van de week op een fucking zondag een douchegordijn kopen. nee daar word je gellukkig van.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
koopverslavendaandittopic zul je bedoelen
oor,flikker eens op. topic verneuker,quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef oor het volgende:
[..]
mgoed wat ik dus wil zeggen is dat je op iedere dag wat koopt. dus dan niet de dagenlijkse boodschappen. maar dat je echt van maandag tot en met zondag wat koopt. en dan als klapper van de week op een fucking zondag een douchegordijn kopen. nee daar word je gellukkig van.
Kapje voor t vastzetten van het balhoofd (dat lager waar de vork in draait zeg maar) van een fiets.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:32 schreef Triptamine het volgende:
@ sungaMsunitraM: ben ik nou dom als ik niet weet wtf dat is?
Soms. Maar op dit moment meer gewoon voor de funquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Triptamine het volgende:
Ah, nou zie ik het. Doe je aan wedstrijdfietsen?
Ik dacht eerst dat het skatewieltjes warenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Soms. Maar op dit moment meer gewoon voor de fun
En?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef floris.sp het volgende:
Western digital 120GB HDD 7200rpm 8MB cache voorin me xbox
Geen idee,vraag je moeder eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:46 schreef oor het volgende:
betalen ze de meisjes van plezier nu uit in bonnen?
Staat er niet bij!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef Qwea het volgende:
Ik geloof dat ik die blauwe in het rood heb. is die blauwe voor gevormt nin? Zo ja,dan heb ik hem dus niet
Ja,als het dezelfde is als die ik heb, wat ik me afvraag want de mijne is uit kerst 2005quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Staat er niet bij!
Hoe valt hij?.
Ik weet nog niet hoe de kleuren irl zijn, maar ms dan die blauwe op de fotoquote:Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,als het dezelfde is als die ik heb, wat ik me afvraag want de mijne is uit kerst 2005(maar hij hing nog wel in de winkel!) valt hij heel erg mooi
Mits je de bandjes goed hebt afgestelt.
heb je er ook een string/boxer/boxerstring oid bij?
die blauwe en die paarsequote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe de kleuren irl zijn, maar ms dan die blauwe op de foto.
Anders haal ik er wel eentje bij.
Deze heb ik er nog bij gehaald today btw:
[afbeelding]
Kleuren kloppen helaas niet zo goed.
Hij is in het echt knalroze, en die blauwe is meer groenigquote:
dat wist ik idd al, alleen ik heb die knalroze dus niet gezien. Enig idee of ze er een bijpassende BH bij hebben?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij is in het echt knalroze, en die blauwe is meer groenig, maar idd
.
Ze hebben nu een actie; 2 voor 10 euro, dus ms een tip? Maar dat zal jij vast wel weten!
Niet gezien, maar ook niet naar gekeken... Onze Hunkemöller is klein, dus ms daar wel?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat wist ik idd al, alleen ik heb die knalroze dus niet gezien. Enig idee of ze er een bijpassende BH bij hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |