Alle hunkemollers hebben bijna dezelfde collecties. Enkel Hunkemollers zoals in de stad hebben meer dan de kleinere. Als er geen BH was,denk ik niet dat ze die hier wel hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ook niet naar gekeken... Onze Hunkemöller is klein, dus ms daar wel?
Mooi !quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zo een Piet Zwart keuken in bijna dezelfde opstelling.
[afbeelding]
Zelfs als man vind ik dat mooie schoenen.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:55 schreef DJJoris het volgende:
DInsdag aangeschaft:
HP Compaq Business Notebook nc6320 met bijbehorend docking station.[afbeelding]
Gelijk maar even 1gig SO-DIMM DDR2 geheugen bij besteld want 512mb is een beetje weinig. Wel trouwens een heerlijk laptopje met Dual Core (hij was 2e hands maar wel voor een spot prijsje dus mij hoor je dan ook niet klagen over gebrek aan geheugen of prestaties want hij hoeft alleen maar lang op zijn accu filmpjes te kunnen afspelen).
En nog een extra accu besteld die ik eronder kan klikken waardoor hij bijna 3 keer zo lang mee gaat op 1 lading.
hoi oor, kom je weer trollen? Wat voor kleren draagt je moeder oor,minder dan ik zeker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:48 schreef oor het volgende:
oeh nieuwe werkkleding?
Eindelijk toch het echte spul.quote:
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Eindelijk toch het echte spul.![]()
Binnenkort een review zeker?
ah n coole M audio! Wrom alleen niet eentje met knopjes?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
USB midi keybord om wat riedeltjes op de comp te maken.
En 3 zomerhempjes met spaghetti bandjes
Oe, die's mooi! Passen daar ook dvd's in?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:40 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Met een mooie palmbomenstrand -poster erbovenen zonder die rieten gevallen.
He das wel gaaf!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
USB midi keybord om wat riedeltjes op de comp te maken.
En 3 zomerhempjes met spaghetti bandjes
100 pleuro. Gekocht bij I centre. Compatible met de mac en reasonquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
He das wel gaaf!
Ik ben een totale noob op het gebied van muziek maken. Zat zelf naar een MicroKorg te kijken, maar dit is natuurlijk ook goed om mee te beginnen.![]()
Wat kost zoiets eigenlijk?
omdat dit alleen voor riedeltjes is. Het is makkelijker op je keyboard riedeltjes te maken in reason, dan dat je elke noot met een muis moet aanklikkenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:42 schreef menesis het volgende:
[..]
ah n coole M audio! Wrom alleen niet eentje met knopjes?das wel leuk hoor als je wat verder bent met muziekprogramma's
Bedoel je of de vakjes groot genoeg zijn? Er past zelfs een A4 velletje rechtop in. Hij is 149x149cm dus DVDs passen er ook prima in. 2 rijen achter elkaar ook wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oe, die's mooi! Passen daar ook dvd's in?
BSP, type Donau. (voorheen type Selecta, maar sinds de nieuwe kleuren Donau)quote:
Zow, die ziet er nog goed uitquote:Op donderdag 5 april 2007 18:20 schreef Quint24 het volgende:
[[url=http://img173.imagevenue.com/loc258/th_90009_IMG_2100_122_258lo.JPG]afbeelding][/URL]
En het koste me 56,45 euro![]()
Dat briefje is nooit in omloop geweest en heeft geen kruikels/vouwen/scheuren/gaatjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |