Big ass tv met xbox 360 nog harderquote:Op zaterdag 16 december 2006 07:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
puh,kan het niet sneller?naja we zetten hem wel gewoon stil.
Die big ass tv in combinatie met de wii roeleert.
*even wii sport gaat doen
ja maar,je moet dus eerst helemaal naar menu,en dan naar benee "scrollen" en dan stil zetten. Ik wil gewoon 1 knop voor het geluid uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Big ass tv met xbox 360 nog hardermaar hoezo kan het niet sneller? je hoeft het toch maar 1 keer te doen... of hem je hem maar soms op de 5.1
Maarja die functie is eigenlijk ook (zoals het in het boekje staat) voor mensen die gewoon het geluid van de tv permanent uit willen als je hem op de reciever hebt staan.quote:Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar,je moet dus eerst helemaal naar menu,en dan naar benee "scrollen" en dan stil zetten. Ik wil gewoon 1 knop voor het geluid uit
ooh okequote:Op zondag 17 december 2006 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maarja die functie is eigenlijk ook (zoals het in het boekje staat) voor mensen die gewoon het geluid van de tv permanent uit willen als je hem op de reciever hebt staan.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef MikeyMo het volgende:
nou ben je heulemaal nooit meer beneden
Aaah! kijk,dát was ik dus vergetenquote:
Hij is helaas niet voor mijzelfquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah! kijk,dát was ik dus vergeten
*noteert om te kopen.
merci
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij is helaas niet voor mijzelf
Voor een vriend voor zijn verjaardag ik krijg van hem een nunchuk trouwens
aanwinst dus, niet aanschafquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef Patries86 het volgende:
Niet zelf gekocht maar wel mijn nieuwste aanschaf
- Mooi armbandje voor mijn verjaardag van me schatje
Fijn voor jou dat MM ziek isquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:54 schreef Qwea het volgende:
Een compleet ziekenpakketMeneer hiero is stront en stront verkouden
En ik denk dat ik vanmiddag eens even of een nieuwe tv kast ga scoren of een wii spel. Daar ben ik nog steeds niet helemaal uit![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fijn voor jou dat MM ziek isAls jij mij zo kan stalken dan doe ik dat ook ...
Dit ook doormelden aan yvonne !quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat moet jij nou met saddam, da's geen showbizheaumeau, het verbaast me als je hem daadwerkelijk kent...
Het echt leven; de buitenwereld, dat is toch de afdeling van je man?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit ook doormelden aan yvonne !
jij ook, dit halve topic staat vol met jouw postsquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]haaibaaike,ik zeg het 1x. Sodeflikker op. Je verneukt dit topic
lijkt me nogal logisch jou niet? Je komt hier wel telkens dom blaten,maar waar zijn jouw nieuwste aanschaffen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij ook, dit halve topic staat vol met jouw posts
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En als cadeautje:
Stephen King - Achtbaan![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Fender Stratocaster uit 1979
[afbeelding]
[afbeelding]
zij zit er niet bij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07032/hunkemoller.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Morgen ws binnen.
Nee, sorryquote:
je maakt zelf ook nog even een foto?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07032/hunkemoller.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Morgen ws binnen.
Dacht het nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je maakt zelf ook nog even een foto?
Dat is echt een kutplaatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:27 schreef Qwea het volgende:
12" Buzz fuzz - go get ill (krezip) vinyl plaat
http://www.recess.nl/info.asp?Info=36350&desc=Dj-Buzz-Fuzz-The-Prophet-Go-Get-Ill
die dus
niet menquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:04 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Dat is echt een kutplaat
Mijn aankopen:
ENZYME-K7-7: Ruffneck & Ophidian - Fall Of Technarc
[afbeelding]
En een set eltax concept 400 speakers
[afbeelding]
Maar dan in het zwart
Had je het tegen mij?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef TwyLight het volgende:
had je toch al gemeld?
Das geen setje, Das een slipdress. Of hoe je het ook noemt. Setje is ondergoedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |