Ik geloof daar niet in, maar jij blijkbaar welquote:
Beetje theoretisch bekeken... Mja jij hebt ook wel gelijk...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, maar jij blijkbaar wel
3-0 die ene goal was volgens de scheids buitenspel. Wat helemaaal niet zo wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Vitalogy het volgende:
Is het nou nog geen 4-0?
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Beter dan de eerste helft zal het wel niet worden.
of argentinie schiet er nog 3 inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef WesHell het volgende:
Misschien zo een comeback ...
Duitsland - Nederlandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef Corksterr het volgende:
Mijn WK-finale in de poule: Argentinië - Italië.
Het is nu meer liften richting Serviequote:
Wie zijn "ze"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef Gstar het volgende:
ze gaven ook aan dat het een eigen doelpunt was..
Die stelt echt helemaal niets voor. Was leuk in Nederland, daar buiten overal gefaald.quote:
Als wij vanavond nu maar niet falen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die stelt echt helemaal niets voor. Was leuk in Nederland, daar buiten overal gefaald.
Als ze zich niet gaan sparen kan dat zomaar.quote:
Zelfs op de counter is het goed mogelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze zich niet gaan sparen kan dat zomaar.
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
Argentinië speelt best goed, maar als Servië zo speelde als tegen Nederland, hadden ze echt niet met 3-0 achter gestaan hoor...
Laat me niet lachen, oeps ik lachquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef Steijn het volgende:
Ik geloof nog in een 3-3.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef alwaysleft het volgende:
Zouden ze in Engeland nog steeds denken dat ze wereldkampioen gaan worden na het zien van deze wedstrijd![]()
nix sparen, voetballen en nog een paar rode kaarten en blessures oplopenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet NL wel winnen van ze mochten ze nog 1e willen worden, tenzij NL vanavond met enorme cijfers gaat winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.
Servie kan het nog winnen of iig gelijk spelen, maar dan moeten ze wel er voor gaan. Ze leken al een beetje zonder hoop in de wedstrijd te zitten.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Tuurlijk mag je straks op m'n andere schouder zitten.
Heb je de eerste helft wel gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.
Servie kan het nog winnen of iig gelijk spelen, maar dan moeten ze wel er voor gaan. Ze leken al een beetje zonder hoop in de wedstrijd te zitten.
Heerlijk he?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef Steijn het volgende:
Ik geloof nog in een 3-3.
Ik denk dat jij een andere eerste helft hebt gezien als mij.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
ik ben het met m eens..quote:
Ik dacht in de rust, ik zal eens overschakelen. Denk dat ik maar lekker op BBC blijf zittenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk he?
Wat een verademing t.o.v. de NOS.
Dat denk ik dus ook. Instelling is een belangrijk deel van een goed resultaat. Met als beste voorbeeld natuurlijk Zuid-Korea, maar ook het taaie T&T enz enz.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
Sneu dat mensen zo kunnen denkenquote:
Het lijkt wel alsof ze duels willen mijden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Servische verdediging is echt veel en veel zwakker als tegen Oranje
inderdaad, hij kan ook best z'n been breken, geen probleem.. of doodvallenquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
inderdaad, hij kan ook best z'n been breken, geen probleem.. of doodvallen
Ga toch lekker buitenspelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Onderbroek het volgende:
weet iemand misschien waar de wedstrijd live te horen is op de radio?
als kutupc het voor elkaar krijgt om de storing tot NA de wedstrijd van NL te laten duren gaan ze dood
Wat een geschifte jongen is het toch.quote:Daar is Kezman weer.
Gekke Kezman weer,
Rare Kezman met zijn kousen op zijn knie!
Ja, spelers willen het beste van het beste qua schoeisel, en dan krijg je datquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef Plastic_Power het volgende:
Mooi, die gekleurde schoentjes. Beetje jammer dat je constant op je bek gaat![]()
Een vieze koortslip dan, mag dat wel?!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Bruce117 het volgende:
Ga toch lekker buitenspelen
fuck heeft UPC een storing???quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Onderbroek het volgende:
als kutupc het voor elkaar krijgt om de storing tot NA de wedstrijd van NL te laten duren gaan ze dood
Argentinie is beter dan tegen Ivoorkust en Servie is 10 keer slechter als tegen NLquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef Soul79 het volgende:
JEETJE! 3-0!
Ik zit op mijn werk dus kan niet kijken. Is Argentinië zo goed of is Servië zoveel slechter dan tegen Nederland?
het is toch buitenspellen.....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Een vieze koortslip dan, mag dat wel?!!
Beide, Arentinie speel goed maar Servie is ook niet zo goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef Soul79 het volgende:
JEETJE! 3-0!
Ik zit op mijn werk dus kan niet kijken. Is Argentinië zo goed of is Servië zoveel slechter dan tegen Nederland?
zit hier in z/o brabant...KUTUPC..ik wil de wedstrijd zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
fuck heeft UPC een storing???
SHIT DAT MEEN JE NIET!
Ik heb ook UPC
Volgens mij krijgt hij een harde van Messiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Evert met zijn Messi, waarom zou je die nu laten spelenDie wordt alleen maar de vernieling in getrapt door die Servische frusti's
ja en dan lekker heel SM besmetten, hehquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen echt niet zo goed hoor. Servie kan/kon ze makkelijk aan. Iedereen kan ze wel aan. Ik heb een schijthekel aan diegene die doen alsof ploegen als argetinie en brazilie goed zijn enzo... het zijn arrogante ploegen die wel kunnen scoren, maar echt niet erg goed zijn. Scoren alleen maakt je nog geen goede ploeg.quote:
Ja zo is het. Vorige keer speelde ivoorkust argentinie aardig weg.. jammer dat de verdediging van ivoorkust niet erg sterk is, waardoor argetinie ruimte had om te scoren. Maar zoals ik zei.. scoren kunnen ze, maar voetbal van hun in totaal is niet zo sterk.quote:Dat denk ik dus ook. Instelling is een belangrijk deel van een goed resultaat. Met als beste voorbeeld natuurlijk Zuid-Korea, maar ook het taaie T&T enz enz.
Zet dat maar uit je hoofdquote:
Ja, die kansen acht ik ook zéér groot voor NLquote:
Dromen is leukquote:
Van mij wel, maar doodvallen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Godver 3-0. Nu moeten we alles winnen om 1e te worden/
beide eigenlijks....Argentinië kwam al vroeg op voorsprong en laat bij vlagen briljant positiespel zien (2e goal gingen 24x balcontact tussen argentijnen zonder servisch balcontact vooraf voor de goal viel), maar het weerwerk van Servië is ook erg pover.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef Soul79 het volgende:
JEETJE! 3-0!
Dit plaatst namelijk onze eigen schamele overwinning op Servië wel in een wat ander daglicht.
Als nederland ook wint dan zijn Argentinie en Nederland door dat is dan wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Negatieve mensen weerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dromen is leukMaar nu wakker worden
![]()
Beetje het EURO 2000 scenarioquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Nederland 2 moet je ook met een antenne (alhoewel, welke t.v. heeft die nog tegenwoordig?) uit de lucht kunnen plukken... Op de radio? Argentinië-S&M is niet op een Nederlandse radio-zender, misschien Belgische? Nederland-Ivoorkust is wél live bij NOS Langs de Lijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Onderbroek het volgende:
quote:NOS-Radio 1-Journaal
Tussen 17.00 uur en 18.00 uur: Voorbeschouwing op het WK-duel Nederland - Ivoorkust, met Hans Kraay sr. en Govert ten Brakel. Nabeschouwing op Argentinië - Servië-Montenegro. Tussen 18.00 uur en 20.00 uur: Live verslag van Nederland - Ivoorkust. Het commentaar is van Bas Ticheler en Jack van Gelder. Tussen 20.00 uur en 23.00 uur: Presentator Menno Reemijer blikt met Hans Kraay sr terug op het WK-duel Nederland - Ivoorkust. Reacties van bondscoach Marco van Basten en enkele Oranje-internationals op het WK-duel tegen Ivoorkust. Live flitsen van Mexico - Angola. Diverse reportages over het WK voetbal van BNN. Reportage vanuit Duitsland. Dagafsluiting 'De laatste minuut' door Jurryt van de Vooren. Presentatie: Govert ten Brakel.
Najah wie tref je liever, een totnu toe matig Portugal of een behoorlijk sterk overkomend Mexico?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Als nederland ook wint dan zijn Argentinie en Nederland door dat is dan wel weer een voordeel![]()
Alles letterlijk nemen is ook weer zo triest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Van mij wel, maar doodvallen.
Denk toch eens na. Je weet dan echt niet wat je zegt
Nee, denk realistquote:
nouja.. het moet een keer gebeueren.. mooie gelegenheid dacht ik zo..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Van mij wel, maar doodvallen.
Denk toch eens na. Je weet dan echt niet wat je zegt
Het dak is toch dichtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Gstar het volgende:
ik heb tv tje met antenne.. en sneeuw
Waarom dan die smilies ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nee, denk realistVan Ivoorkust kunnen we misschien winnen als alles mee zit. Argentinie word een ander verhaal
![]()
Het uberhaubt zeggen is simpelweg al te triest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alles letterlijk nemen is ook weer zo triest.
Is die oranje rubberen klomp over je ogen gezakt ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen echt niet zo goed hoor. Servie kan/kon ze makkelijk aan. Iedereen kan ze wel aan. Ik heb een schijthekel aan diegene die doen alsof ploegen als argetinie en brazilie goed zijn enzo... het zijn arrogante ploegen die wel kunnen scoren, maar echt niet erg goed zijn. Scoren alleen maakt je nog geen goede ploeg.
[..]
Ja zo is het. Vorige keer speelde ivoorkust argentinie aardig weg.. jammer dat de verdediging van ivoorkust niet erg sterk is, waardoor argetinie ruimte had om te scoren. Maar zoals ik zei.. scoren kunnen ze, maar voetbal van hun in totaal is niet zo sterk.
Mexicoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Najah wie tref je liever, een totnu toe matig Portugal of een behoorlijk sterk overkomend Mexico?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is die oranje rubberen klomp over je ogen gezakt ofzo
Spanje?quote:Argentinië speelt soeverein! We maken geen kans tegen dit 11-tal.. geen enkel land kan ze stoppen in deze vorm
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Thanks voor de update. En balen dat ik het niet kan zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
beide eigenlijks....Argentinië kwam al vroeg op voorsprong en laat bij vlagen briljant positiespel zien (2e goal gingen 24x balcontact tussen argentijnen zonder servisch balcontact vooraf voor de goal viel), maar het weerwerk van Servië is ook erg pover.
Geen enkel land kan ze stoppen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Argentinië speelt soeverein! We maken geen kans tegen dit 11-tal.. geen enkel land kan ze stoppen in deze vorm![]()
in paniek me ouders gebeld..... en die hebben gelukkig beeldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zit hier in z/o brabant...KUTUPC..ik wil de wedstrijd zien![]()
![]()
Frankrijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed, in 1998 waren de Argentijnen ook heel sterk, en wie won er toen? juistem
bijdehandquote:
scherpquote:
Als ze spelen als nu niet nee.. Deze effectiviteit is dodelijk, voor ieder land dat ik tot nu toe gezien heb. SM is zwak, maar als de andere kanshebbers hun act niet snel bijstellen zie ik de Argies niet gestopt worden hoor.. door wie dacht jij?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen enkel land kan ze stoppen?![]()
Kijk dan wat voor ruimte die gasten krijgen. Ze worden het ook wel heel makkelujk gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weg mensen, vanavond allemaal genieten van NL !
S&M speelt thuisquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Gstar het volgende:
beetje thuisfluiter hoor..
(vernederd.. ja hoor!)
laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weg mensen, vanavond allemaal genieten van NL !
Schei eens uit mensen met dat doemdenken... iedere pot is weer anders en ik verwacht een veel sterker NL dan dit Servie hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland wordt echt geslacht door dit Argentinie!
Nederland slacht Argentinië af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland wordt echt geslacht door dit Argentinie!
NL gaat het bijzonder moeilijk krijgenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Thanks voor de update. En balen dat ik het niet kan zien![]()
Als Argentinië werkelijk zo sterk is belooft dat weinig goeds voor vanavond. Ivoorkust kon Argentinië namelijk wel bijbenen en Nederland walste bepaald niet over Servië heen....
Ga knikkeren ofzo, het is mooi weer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Solidius het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
En dat noemt zichzelf een kennerquote:
Dat zou zn comeback betekenenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
Kezman besluit maar zanger te worden, met z'n debuuthit: "No More Drama".
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef daaaaan het volgende:
-knip-
Kerel, heb je hem ooit gezien in een interview ofzo? Kezman is echt een goeie gozer.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef daaaaan het volgende:Tot ziensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
-knip-
-knip-
Kan het wel begrijpen met 2 benen gestrekt inkomenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Fiama het volgende:
Wel beetje trieste kaart, maargoed de scheids fluit al heel de wedstrijd vrij triest.
Kindje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef daaaaan het volgende:
-knip-
Kijk, hier zit een echte Oranjefan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef daaaaan het volgende:
-knip-
He, is Sylvie Meis de moeder van Kezmanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef daaaaan het volgende:
-knip-
I'll be damnedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Jongens, Kezman heeft rood!!
orders van Blatter zeg ik je... Argentinie en Ivoorkust moeten verder van die pigmee... NL krijgt straks of een rode kaart of een penalty tegenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die scheids was de hele wedstrijd al aan 't fluiten in het voordeel van Argentinië maar dit slaat alles.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
He, is Sylvie Meis de moeder van Kezman
Moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ga knikkeren ofzo, het is mooi weer.
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die scheids was de hele wedstrijd al aan 't fluiten in het voordeel van Argentinië maar dit slaat alles.
Je hebt gelijk, jij weet het allemaal zo fantastisch goed. Ik ben onder de indruk van de kennis welke je hier met ons deeltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, heb je hem ooit gezien in een interview ofzo? Kezman is echt een goeie gozer.
Maar goed, jij volgt pas sinds 6 dagen voetbal.
het slaat ook alles,neemt niet weg dat kezman al veeeeeeel eerder zeker 2x geel ahd moeten krijgen. Die heeft ie niet gehad. Ws druppel + emmer enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
heb ik het niet gezegd??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
inderdaad, hij kan ook best eens een rode kaart krijgen
Dat kan wel zo zijn, maar van de Chinese gokmaffia moet nerland door.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
orders van Blatter zeg ik je... Argentinie en Ivoorkust moeten verder van die pigmee... NL krijgt straks of een rode kaart of een penalty tegen
psst, de scheids kan kut ijn EN de voorsprong terecht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelMoet ik nog even een boek voetbalregels voor beginners voor je kopen?
Ach ja, ik vond het wel een terechte rode kaartquote:
edit, niet zulke onzinnige persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij weet het allemaal zo fantastisch goed. Ik ben onder de indruk van de kennis welke je hier met ons deelt![]()
Op je postniveau afgaande, kom je nog jonger over dan ik.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, Kezman rood?
(was ff in de keuken)
Scherpquote:
Ik zeg niks over de doelpunten. Maar de scheids floot hele tijd bij kleine dingen SM af terwijl Argentinië wel van die kleine overtredeingen mocht maken (zie Kezza die een trap op de kuit kreeg van Ayala kreeg of het op de huid zitten van die nr 7quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelMoet ik nog even een boek voetbalregels voor beginners voor je kopen?
Inderdaad ik erger me kapot aan die scheidsrechter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Echt weer een walgelijke scheids.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
edit
edit (puur vanwege de opmerking van Zwansen)quote:
quote:
Dat zal een messi geven in het commentaarhokjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
Die commentator trekt zich af op foto's van messi
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
-knip-
Beetje sneu iddquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
Ik zit net wat te etenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zal een messi geven in het commentaarhokje
Zou leuk zijn als hij zijn goaltje nog meepikt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef Stuart het volgende:
Crespo speelt bijzonder goed vandaag zeg, heerlijk om naar te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |