quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Tuurlijk mag je straks op m'n andere schouder zitten.
Heb je de eerste helft wel gezienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.
Servie kan het nog winnen of iig gelijk spelen, maar dan moeten ze wel er voor gaan. Ze leken al een beetje zonder hoop in de wedstrijd te zitten.
Heerlijk he?quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef Steijn het volgende:
Ik geloof nog in een 3-3.
Ik denk dat jij een andere eerste helft hebt gezien als mij.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.
Servie kan het nog winnen of iig gelijk spelen, maar dan moeten ze wel er voor gaan. Ze leken al een beetje zonder hoop in de wedstrijd te zitten.
ik ben het met m eens..quote:
Ik dacht in de rust, ik zal eens overschakelen. Denk dat ik maar lekker op BBC blijf zittenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk he?
Wat een verademing t.o.v. de NOS.
Dat denk ik dus ook. Instelling is een belangrijk deel van een goed resultaat. Met als beste voorbeeld natuurlijk Zuid-Korea, maar ook het taaie T&T enz enz.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
Sneu dat mensen zo kunnen denkenquote:
Het lijkt wel alsof ze duels willen mijden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Servische verdediging is echt veel en veel zwakker als tegen Oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |