Ik geloof daar niet in, maar jij blijkbaar welquote:
Beetje theoretisch bekeken... Mja jij hebt ook wel gelijk...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, maar jij blijkbaar wel
3-0 die ene goal was volgens de scheids buitenspel. Wat helemaaal niet zo wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Vitalogy het volgende:
Is het nou nog geen 4-0?
Nopequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
Beter dan de eerste helft zal het wel niet worden.
of argentinie schiet er nog 3 inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef WesHell het volgende:
Misschien zo een comeback ...
Duitsland - Nederlandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef Corksterr het volgende:
Mijn WK-finale in de poule: Argentinië - Italië.
Het is nu meer liften richting Serviequote:
Wie zijn "ze"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef Gstar het volgende:
ze gaven ook aan dat het een eigen doelpunt was..
Die stelt echt helemaal niets voor. Was leuk in Nederland, daar buiten overal gefaald.quote:
Als wij vanavond nu maar niet falen..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die stelt echt helemaal niets voor. Was leuk in Nederland, daar buiten overal gefaald.
Als ze zich niet gaan sparen kan dat zomaar.quote:
Zelfs op de counter is het goed mogelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze zich niet gaan sparen kan dat zomaar.
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
Argentinië speelt best goed, maar als Servië zo speelde als tegen Nederland, hadden ze echt niet met 3-0 achter gestaan hoor...
Laat me niet lachen, oeps ik lachquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef Steijn het volgende:
Ik geloof nog in een 3-3.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef alwaysleft het volgende:
Zouden ze in Engeland nog steeds denken dat ze wereldkampioen gaan worden na het zien van deze wedstrijd![]()
nix sparen, voetballen en nog een paar rode kaarten en blessures oplopenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet NL wel winnen van ze mochten ze nog 1e willen worden, tenzij NL vanavond met enorme cijfers gaat winnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:59 schreef TechXP het volgende:
[..]
Argentinie speelt niet goed. Ze hebben alleen 3 doelpunten gemaakt doordat de verdediging gewoon slecht is bij servie. En goed spelen ze niet.
Servie kan het nog winnen of iig gelijk spelen, maar dan moeten ze wel er voor gaan. Ze leken al een beetje zonder hoop in de wedstrijd te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |