een troost... dat heeft geen mens voorspeldquote:
Wie de fuck heeft jou mod gemaakt? Niemand dus, hou je smoel.quote:
Evert ten Napel fantopicquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:44 schreef Jajong het volgende:
Evert, hou je SMOEL.
beetje gefrustreerd jochie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie de fuck heeft jou mod gemaakt? Niemand dus, hou je smoel.
net als nl in 98 tegen voormalig joegoslaviequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:46 schreef nozem het volgende:
Ik voorspel een 5-0 of een 6-0 voor Argentinie.
Nee precies ik had Argentinië ook hoger ingeschat...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een troost... dat heeft geen mens voorspeld
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie de fuck heeft jou mod gemaakt? Niemand dus, hou je smoel.
Elke wedstrijd begint op 0-0 en Servie speelt werkelijk bedroevend....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Nederland MOET het vandaag afmaken, tegen dit Argentinie is geen kruid opgewassen.
Uitstel van executie? Als we kampioen willen worden zullen we ze ongetwijfeld nog een extra keer tegenkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Nederland MOET het vandaag afmaken, tegen dit Argentinie is geen kruid opgewassen.
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, "the_hunter" (quote:
Ach wie weet heeft Dick nog een legendarische wissel voor je in petto... dat kun je dan maar mooi live meemakenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Guerra het volgende:
Heb je een keer vrij van stage, krijg je Zuid-Korea - Togo, terwijl er nu een wereldpot van Argentinië is, naar het schijnt.![]()
dat vraag ik me juist af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou ik gefrustreerd zijn, "the_hunter" () ?
Ik volgens mij iets van 2-1: ik had Servie echt sterker ingeschat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef michiel_merk het volgende:
mooie wedstrijd tot nu toe ik heb gegokt op 2-0 dat is dan wel weer jammer
Die wedstrijd was enkele dagen geleden hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach wie weet heeft Dick nog een legendarische wissel voor je in petto... dat kun je dan maar mooi live meemaken
Puma schoentjesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik volgens mij iets van 2-1: ik had Servie echt sterker ingeschat.
Wat is er met Arg. gebeurd sinds vorige wedstrijd?!!!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach wie weet heeft Dick nog een legendarische wissel voor je in petto... dat kun je dan maar mooi live meemaken
de warmte breekt op bij Servie...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik volgens mij iets van 2-1: ik had Servie echt sterker ingeschat.
Niet veel, zo speelden ze ook ongeveer tegen Ivoorkust. Alleen zijn die Afrikanen drie klassen beter dan Servië.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef thaleia het volgende:
Same here.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, bij de FOK!-pool heb ik 3-1, dus het kan nog.
Het was ook sarcastisch bedoeld he...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die wedstrijd was enkele dagen geleden hoor. En Dick heeft toen inderdaad een gouden wissel gemaakt.
Je kan via internet kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:48 schreef Guerra het volgende:
Heb je een keer vrij van stage, krijg je Zuid-Korea - Togo, terwijl er nu een wereldpot van Argentinië is, naar het schijnt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |