nouja.. het moet een keer gebeueren.. mooie gelegenheid dacht ik zo..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Van mij wel, maar doodvallen.
Denk toch eens na. Je weet dan echt niet wat je zegt
Het dak is toch dichtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Gstar het volgende:
ik heb tv tje met antenne.. en sneeuw
Waarom dan die smilies ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Nee, denk realistVan Ivoorkust kunnen we misschien winnen als alles mee zit. Argentinie word een ander verhaal
![]()
Het uberhaubt zeggen is simpelweg al te triest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alles letterlijk nemen is ook weer zo triest.
Is die oranje rubberen klomp over je ogen gezakt ofzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ja, maar ze spelen echt niet zo goed hoor. Servie kan/kon ze makkelijk aan. Iedereen kan ze wel aan. Ik heb een schijthekel aan diegene die doen alsof ploegen als argetinie en brazilie goed zijn enzo... het zijn arrogante ploegen die wel kunnen scoren, maar echt niet erg goed zijn. Scoren alleen maakt je nog geen goede ploeg.
[..]
Ja zo is het. Vorige keer speelde ivoorkust argentinie aardig weg.. jammer dat de verdediging van ivoorkust niet erg sterk is, waardoor argetinie ruimte had om te scoren. Maar zoals ik zei.. scoren kunnen ze, maar voetbal van hun in totaal is niet zo sterk.
Mexicoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Najah wie tref je liever, een totnu toe matig Portugal of een behoorlijk sterk overkomend Mexico?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is die oranje rubberen klomp over je ogen gezakt ofzo
Spanje?quote:Argentinië speelt soeverein! We maken geen kans tegen dit 11-tal.. geen enkel land kan ze stoppen in deze vorm
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Thanks voor de update. En balen dat ik het niet kan zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
beide eigenlijks....Argentinië kwam al vroeg op voorsprong en laat bij vlagen briljant positiespel zien (2e goal gingen 24x balcontact tussen argentijnen zonder servisch balcontact vooraf voor de goal viel), maar het weerwerk van Servië is ook erg pover.
Geen enkel land kan ze stoppen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Argentinië speelt soeverein! We maken geen kans tegen dit 11-tal.. geen enkel land kan ze stoppen in deze vorm![]()
in paniek me ouders gebeld..... en die hebben gelukkig beeldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:11 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
zit hier in z/o brabant...KUTUPC..ik wil de wedstrijd zien![]()
![]()
Frankrijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed, in 1998 waren de Argentijnen ook heel sterk, en wie won er toen? juistem
bijdehandquote:
scherpquote:
Als ze spelen als nu niet nee.. Deze effectiviteit is dodelijk, voor ieder land dat ik tot nu toe gezien heb. SM is zwak, maar als de andere kanshebbers hun act niet snel bijstellen zie ik de Argies niet gestopt worden hoor.. door wie dacht jij?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen enkel land kan ze stoppen?![]()
Kijk dan wat voor ruimte die gasten krijgen. Ze worden het ook wel heel makkelujk gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weg mensen, vanavond allemaal genieten van NL !
S&M speelt thuisquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Gstar het volgende:
beetje thuisfluiter hoor..
(vernederd.. ja hoor!)
laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weg mensen, vanavond allemaal genieten van NL !
Schei eens uit mensen met dat doemdenken... iedere pot is weer anders en ik verwacht een veel sterker NL dan dit Servie hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland wordt echt geslacht door dit Argentinie!
Nederland slacht Argentinië af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nederland wordt echt geslacht door dit Argentinie!
NL gaat het bijzonder moeilijk krijgenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Thanks voor de update. En balen dat ik het niet kan zien![]()
Als Argentinië werkelijk zo sterk is belooft dat weinig goeds voor vanavond. Ivoorkust kon Argentinië namelijk wel bijbenen en Nederland walste bepaald niet over Servië heen....
Ga knikkeren ofzo, het is mooi weer.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Solidius het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
En dat noemt zichzelf een kennerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |