Dromen is leukquote:
Van mij wel, maar doodvallen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Een vieze koortslip dan, mag dat wel?!!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Godver 3-0. Nu moeten we alles winnen om 1e te worden/
beide eigenlijks....Argentinië kwam al vroeg op voorsprong en laat bij vlagen briljant positiespel zien (2e goal gingen 24x balcontact tussen argentijnen zonder servisch balcontact vooraf voor de goal viel), maar het weerwerk van Servië is ook erg pover.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef Soul79 het volgende:
JEETJE! 3-0!
Ik zit op mijn werk dus kan niet kijken. Is Argentinië zo goed of is Servië zoveel slechter dan tegen Nederland?
Dit plaatst namelijk onze eigen schamele overwinning op Servië wel in een wat ander daglicht.
Als nederland ook wint dan zijn Argentinie en Nederland door dat is dan wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Negatieve mensen weerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dromen is leukMaar nu wakker worden
![]()
Beetje het EURO 2000 scenarioquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Nederland 2 moet je ook met een antenne (alhoewel, welke t.v. heeft die nog tegenwoordig?) uit de lucht kunnen plukken... Op de radio? Argentinië-S&M is niet op een Nederlandse radio-zender, misschien Belgische? Nederland-Ivoorkust is wél live bij NOS Langs de Lijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:08 schreef Onderbroek het volgende:
weet iemand misschien waar de wedstrijd live te horen is op de radio?
als kutupc het voor elkaar krijgt om de storing tot NA de wedstrijd van NL te laten duren gaan ze dood
quote:NOS-Radio 1-Journaal
Tussen 17.00 uur en 18.00 uur: Voorbeschouwing op het WK-duel Nederland - Ivoorkust, met Hans Kraay sr. en Govert ten Brakel. Nabeschouwing op Argentinië - Servië-Montenegro. Tussen 18.00 uur en 20.00 uur: Live verslag van Nederland - Ivoorkust. Het commentaar is van Bas Ticheler en Jack van Gelder. Tussen 20.00 uur en 23.00 uur: Presentator Menno Reemijer blikt met Hans Kraay sr terug op het WK-duel Nederland - Ivoorkust. Reacties van bondscoach Marco van Basten en enkele Oranje-internationals op het WK-duel tegen Ivoorkust. Live flitsen van Mexico - Angola. Diverse reportages over het WK voetbal van BNN. Reportage vanuit Duitsland. Dagafsluiting 'De laatste minuut' door Jurryt van de Vooren. Presentatie: Govert ten Brakel.
Najah wie tref je liever, een totnu toe matig Portugal of een behoorlijk sterk overkomend Mexico?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Als nederland ook wint dan zijn Argentinie en Nederland door dat is dan wel weer een voordeel![]()
Alles letterlijk nemen is ook weer zo triest.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Van mij wel, maar doodvallen.
Denk toch eens na. Je weet dan echt niet wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |