Moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ga knikkeren ofzo, het is mooi weer.
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die scheids was de hele wedstrijd al aan 't fluiten in het voordeel van Argentinië maar dit slaat alles.
Je hebt gelijk, jij weet het allemaal zo fantastisch goed. Ik ben onder de indruk van de kennis welke je hier met ons deeltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, heb je hem ooit gezien in een interview ofzo? Kezman is echt een goeie gozer.
Maar goed, jij volgt pas sinds 6 dagen voetbal.
het slaat ook alles,neemt niet weg dat kezman al veeeeeeel eerder zeker 2x geel ahd moeten krijgen. Die heeft ie niet gehad. Ws druppel + emmer enzoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die scheids was de hele wedstrijd al aan 't fluiten in het voordeel van Argentinië maar dit slaat alles.
heb ik het niet gezegd??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef mmaartenn het volgende:
[..]
inderdaad, hij kan ook best eens een rode kaart krijgen
Dat kan wel zo zijn, maar van de Chinese gokmaffia moet nerland door.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
orders van Blatter zeg ik je... Argentinie en Ivoorkust moeten verder van die pigmee... NL krijgt straks of een rode kaart of een penalty tegen
psst, de scheids kan kut ijn EN de voorsprong terecht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelMoet ik nog even een boek voetbalregels voor beginners voor je kopen?
Ach ja, ik vond het wel een terechte rode kaartquote:
edit, niet zulke onzinnige persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, jij weet het allemaal zo fantastisch goed. Ik ben onder de indruk van de kennis welke je hier met ons deelt![]()
Op je postniveau afgaande, kom je nog jonger over dan ik.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, Kezman rood?
(was ff in de keuken)
Scherpquote:
Ik zeg niks over de doelpunten. Maar de scheids floot hele tijd bij kleine dingen SM af terwijl Argentinië wel van die kleine overtredeingen mocht maken (zie Kezza die een trap op de kuit kreeg van Ayala kreeg of het op de huid zitten van die nr 7quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja man, die doelpunten waren allemaal buitenspelMoet ik nog even een boek voetbalregels voor beginners voor je kopen?
Inderdaad ik erger me kapot aan die scheidsrechter.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Echt weer een walgelijke scheids.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
edit
edit (puur vanwege de opmerking van Zwansen)quote:
quote:
Dat zal een messi geven in het commentaarhokjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
Die commentator trekt zich af op foto's van messi
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
-knip-
Beetje sneu iddquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
Ik zit net wat te etenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef stefmans het volgende:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zal een messi geven in het commentaarhokje
Zou leuk zijn als hij zijn goaltje nog meepikt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef Stuart het volgende:
Crespo speelt bijzonder goed vandaag zeg, heerlijk om naar te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |