donequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef vanhal het volgende:
[TK] Prodigy - What Evil Lurks 12" vinyl
[TK] Prodigy - Charly 12" vinyl
[TK] Prodigy - Everybody In The Place 12" vinyl
mogen allemaal dicht, platen zijn verstuurd.
Donequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:19 schreef ninja-mod het volgende:
[TK] thuisshirt NL elftal
Mag dicht ; de koop is zo goed als rond![]()
En dichtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:53 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] Hangmatten, part 2
Kan op slot. Koper heeft zich alsnog gemeld...
ik kijk er ff naar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:34 schreef meneerdeman het volgende:
Kunnen jullie deze : -> [TK] Fujitsu Siemens Lifebook s7010 effe opruimen.
Er zijn een paar mensen die het leuk vinden om een topic te verzieken....
medewerker? waar staat dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] MEGA Wup! Handel van AH medewerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnxquote:Gefeliciteerd Het Biertje, ik zie na mijn vakantie dat je MOD bent geworden![]()
Donequote:
Er was niet tegenop te deleten en editten. De hoeveelheid users met tijd teveel was té grootquote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef HPoi het volgende:
Waarom is mijn Mega wup gesloten?
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef Slomy het volgende:
Ok dan maar mijn vraag hier:
(concert / WK) kaarten mogen niet boven de verkoopprijs verkocht worden.
Maar een Wuppie die dus gewoon 2,50 kost met zegels en 7,50 zonder zegels, mag wel dik boven de verkoopprijs verkocht worden?!?
Leg de logica eens uit!
Klopt, omdat hier ontzettend in gehandeld, KAN, worden. Misbruik e.d. Dat is niet toegestaan op fok!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef Slomy het volgende:
Ok dan maar mijn vraag hier:
(concert / WK) kaarten mogen niet boven de verkoopprijs verkocht worden.
quote:Maar een Wuppie die dus gewoon 2,50 kost met zegels en 7,50 zonder zegels, mag wel dik boven de verkoopprijs verkocht worden?!?
Leg de logica eens uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef Slomy het volgende:
Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.
Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staatquote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staat
je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef vanhal het volgende:
[..]Zojuist zeg je dat m'n argument kant nog wal slaat en nu snap je het?
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Slomy het volgende:
[..]
je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).
Daarna beweer je weer wat anders en dat is: dat wanneer een artikel er niet meer is het zeldzaam wordt en dus duurder. Overigens is dit niet eens hetzelfde argument wat je eerst aandraagt aangezien dit niks met antiek te maken hoeft te hebben.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef vanhal het volgende:
[..]Je haalt zelf de benaming 'antiek' aan, oen. Ik geef aan dat wanneer iets niet meer verkrijgbaar is, het mogelijk is dat de prijs ervan stijgt. Dat kan bij een oud blik, dat kan bij een wuppie.
Het niet meer verkrijgbaar zijn van het goed, dat is wat je uit mijn argument kunt halen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
Dus je hoofdargument is:quote:Op zondag 18 juni 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
-knip-
je vergeet dat die concertkaarten , meestal, niet meer te krijgen zijn en dat de user in kwestie er dan extra geld mee wil verdienen. Daar proberen we users een beetje tegen te beschermenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dus je hoofdargument is:
* de vergelijking met kaarten gaat niet op omdat hier sneller in gehandeld kan worden.
Dus, de V&A policy is daarom dus om daarom alle kaartverkoop boven originele prijs te verbieden. Ik zie alleen niet in waarom jullie wel in dit geval niet preventief dit soort topics sluiten, want ik heb genoeg topics gezien waarbij het ook maar duidelijk om 1 kaartje ging. En de argumenten van marktwerking gingen daar ook allemaal op. Op dit moment maak je het wel heel aantrekkelijk voor me om even 3 klonen te maken en via proxies mijn wuppies te verkopen. Mijn argument is dus, dat álle belachelijke prijzen(factor 2-3 keer originele prijs + verzendkosten) zal leiden tot handel. Daarom vind ik het ook ronduit belachelijk dat dat topic open blijft.
Volgens mij is hier éxact dit in de hand. Wuppieschaarste in het hele land, en iemand denkt daar slim gebruik van te maken.quote:En dan bijvoorbeeld de Xdoos. De gewone huidige winkelprijs is een wassen neus, want die dingen zijn gewoon niet te krijgen. Maar een ding is zeker: ze komen er wel gewoon weer aan en gaan dan gewoon 299 kosten. Users die ze nu voor meer aanbieden, doen in mijn ogen wél aan handel. User maakt gebruik van de bof die hij had om er een te bemachtigen in combinatie met de tijdelijke schaarste in de hoop hier een slaatje uit te slaan. Daar is op zich niets mis mee (als ik het kon deed ik het ook), alleen in V&A niet toegestaan.
dichtquote:Op maandag 19 juni 2006 09:52 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Nokia 3310
kan op slot " ben nou naar postkantoor toe "
Jij bofkontquote:Op maandag 19 juni 2006 19:19 schreef crackhead het volgende:
[GEZ] Kaartjes Rock Werchter [hoge beloningen]
Mag dicht. Ik heb kaartjes
Bedankt.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Ga ik doen!
Geeft niet hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef Roeji het volgende:
Sorry ElisaB, even niet meer aan gedacht. Excuses.![]()
Sowee, da's offtopicquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:08 schreef SolidasRock het volgende:
Eh ElisaB? Jij was toch gestopt of was het alleen maar een truukje om Het_Biertje moderator te laten worden
Ja, ik heb gemerkt dat de MED een beetje langzaam wordt bijgewerkt... En nie liege, het was een zeer goed uitgedacht plan om Het_Biertje blauw te laten worden. Dat van Dizer was stom toeval maar toch mooi meegenomen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee, da's offtopic
Het was géén truc (hoewel...) en de toelichting in de vorm van een MEDje volgt nog (hebben ze me beloofd). Ik wacht in spanning af!
Goed doordacht of stom toeval: het heeft wel gewerktquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ja, ik heb gemerkt dat de MED een beetje langzaam wordt bijgewerkt... En nie liege, het was een zeer goed uitgedacht plan om Het_Biertje blauw te laten worden. Dat van Dizer was stom toeval maar toch mooi meegenomen...
Ik ben blij (en vast niet alleen ik) dat je modje blijftSucces verder
Dizer is je Sony maatje en Biertje wil al zolang.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed doordacht of stom toeval: het heeft wel gewerkt
Yeps, en daarom worden ze ook gesloten. Tenzij - zoals chinless - het uit vriendelijkheid doet en ze aanbiedt tegen de aankoopprijsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
Dat gewuppie... valt dat niet onder handel? Ik bedoel, die dingen zijn al vrij goedkoop en nu ze schaars zijn worden ze ineens aangeboden voor ofwel 8 keer ofwel 2,5 keer de huidige prijs?
Je hebt een topic open laten staan waar de vraagprijs 20 euro is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, en daarom worden ze ook gesloten. Tenzij - zoals chinless - het uit vriendelijkheid doet en ze aanbiedt tegen de aankoopprijs
Wuppies worden bij sommige winkels nu verkocht voor zulke prijzen. Als 20 euro te duur is regelt de markt het verder welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt een topic open laten staan waar de vraagprijs 20 euro is?
[TK] MEGA Wup!
Oeps, ik was te druk bezig met het beschuldigen van ElisaBquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Wuppies worden bij sommige winkels nu verkocht voor zulke prijzen. Als 20 euro te duur is regelt de markt het verder welLees anders ff een stukje terug
![]()
*backspaced*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oeps, ik was te druk bezig met het beschuldigen van ElisaB![]()
Excuus meneer, ik hoop geen note te krijgen van u...![]()
donequote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Keffo het volgende:
[TK] Nudie Broek NWT kan dicht angezien ik e broek nu aanheb
Als je je goed inleest; zul je merken dat je ongelijk hebt. Dat soort topic gaan gelijk opslot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Die wuppies zijn dus ook leuk te verhandelen. Ik zal mn vriend informeren die bij de AH werkte.
Dan verkoopt die ze toch per stuk? Vaak genoeg mailen er nog mensen na die er eentje willen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Als je je goed inleest; zul je merken dat je ongelijk hebt. Dat soort topic gaan gelijk opslot.
quote:Overigens: als iemand hier meerdere Wuppen komt aanbieden voor ¤ 20, dan is het snel afgelopen met dat topic; dan wil je duidelijk een lekker vet slaatje slaan uit (op zich niet verwerpelijk, maar dan gewoon elders).
Met een beetje paar euro winst maken is niks mis, de user heeft ook moeite gedaan om iets in V&A te zetten dat is arbeid blabla.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is dus hetzelfde als 1 kaartje voor een concert verkopen met winst. Per ongeluk houd je die over en dan verkoop je die toch voor meer door? Net als een wup. Beiden handel, maar goed, dat mag blijkbaar.
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Met een beetje paar euro winst maken is niks mis, de user heeft ook moeite gedaan om iets in V&A te zetten dat is arbeid blabla.
Daar staat ook niets over in, in de FAQ - zolang het maar geen handeltje wordt. Dat proberen we tegen te gaan. Concertkaarten mag je wettelijk niet hoger (door)verkopen, dan de aanschafprijs + onkosten.
Als je je goed in gelezen had in het wuppie topic had je dat kunnen weten en had ik nu geen last van m'n pols.dat laatste was een grapje trouwens voordat ik er weer 34 topics over geopend worden
![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?
quote:Concertkaarten mag je wettelijk niet hoger (door)verkopen, dan de aanschafprijs + onkosten.
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.quote:
Zelfde verhaal met omgebouwde spelconsoles, die balanceren ook op de rand van de wet. Wuppies tot nu toe nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.
Enige mogelijkheid is dat jij opgepakt wordt voor een concert met 40 kaarten op zak en dat het dan heel moeilijk uit leggen is dat je op 40 vrienden wacht, meestal krijg je dan heeling aan je broek, maar verkoop via internet is niet te verbieden. Dus argument 'wettelijk' is onzin.
hier op fok! lopen we graag een beetje voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Dizer ik ben wel fan van je hoor!!!!
done.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[GRATIS] Compaq PC (Cel 400 10GB blabla )
mag ook naar de slotjes afdeling verhuizen,
Donequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef bluebit het volgende:
[TK] XBOX met lightguns en 7 spellen kan dicht, is verkocht
alvast bedankt!
Welk topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:45 schreef vanhal het volgende:
Mag van dit topic...
Ineens zag ik 'm!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef vanhal het volgende:
Ah sorry, maar ik zie dat je het al aangepast hebt. Dank je!!
Ik ben geen Beeb of Biermans.. maar is het goed als ik het ook doe?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:01 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Huisraad: eettafel, salontafel, fauteuils
Beeb of Biermans, kan één van jullie ff 'dressoir' uit m'n TT halen, en in de OP ook ff die pic en de dressoir-tekst verwijderen? Dressoir is verkocht namelijk
En toch doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen Beeb of Biermans.. maar is het goed als ik het ook doe?
maar een BB-gun nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[GEZ] BB-gun Paintball-gun >> paintball is in nederland wel legaalWeet niet of TS hier nu nog iets aan heeft (kwam het topic tegen tijdens het zoeken naar paintball topics
)
Done. Ik moest jou nog mailen geloof ik. Sorry. Beetje last van Jetlag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:56 schreef Roeji het volgende:
[TK] Kaartje Robbie Williams Kan dicht.
thanx
Heb ik net 10 min geleden gestuurdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef Roeji het volgende:
Thanx. Is goedik zie je mail wel verschijnen.
Pas de prijs even aan: mag maximaal de aanschafprijs zijn op V&A.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:06 schreef Ewaldus het volgende:
ben tag vergeten..
[TK] 1 Veldkaart Robbie Williams 24/06/06
ja al gedaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas de prijs even aan: mag maximaal de aanschafprijs zijn op V&A.
Zie de [V&A] FAQquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:07 schreef LaydeeBoo het volgende:
mogen hier websites en/of domeinnamen verkocht worden?
of misschien een aparte groep? zou heel interessant zijn
helaasquote:Het te koop aan bieden van domeinnamen, emailbestanden, content of complete sites (al dan wel of niet met hostingpakket) is niet toegestaan i
donequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef SpookY22 het volgende:
Hai, ik weet, mijn eigen voutmaar zou je dit topic [TK] AMD64 3500, 2GB, 660GB, 19Inch, MX3100 zie verdere spec even de TT kunnen aanpassen naar [TK] AMD64 3500, 2GB, 660GB, 19Inch, MX3100 Zie verdere specs.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:03 schreef schvvmert het volgende:
Even nog bedankt voor de snelle interactie van dat Biertje.![]()
Donequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef bluebit het volgende:
[TK] Televisie D-Vision 55cm
kan dicht....is verkocht
thnxquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef kinky_queen het volgende:
[TK] KILL BILL Vol.2 Premium Box Limited Edition
[afbeelding]
DOEN WE!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:23 schreef Hallahan het volgende:
Deze mag ook dicht.... Is verkocht! Thanx!
thnxquote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Ori het volgende:
[TK] PSP Value Pack, spellen en div.
mag dicht, alles is
[afbeelding]
done!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:10 schreef thefella het volgende:
[TK] Opruiming mag dicht! ik maak een nieuwe
thnxquote:Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Dateq LPM 7.3 / 2 x CDJ-100s / Custom Case linkt maar MP
donequote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef vanhal het volgende:
Zou 1 van jullie deze posts en de reacties erop willen weghalen?
[TK] Philips Odyssey 2001 pong computer
thx!
forum loopt te hikken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:41 schreef vanhal het volgende:
Thx, maar m'n pong topic is nu weg?
Done. Ik zie dat TS het ook al had aangegeven in zijn topicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:38 schreef Keffo het volgende:
[TR] PSP + 7 spellen kan dicht. Ik heb de PSP gekocht.
Gevraagd om duidelijkheid. Even afwachten en anders gaat ie op slot. Feedback in ervaringen mag altijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] 60 GB Externe Harde Schijf (USB) Beetje vreemd verhaal qua, tevens verkocht
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Hmm, misschien moet je er een modje bijhalen?
Ik zal hem eens een mail sturenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[GEZ] [X-Box] Forza Motorsport
[TK] Kabels voor pc
Nog 2
En:
[..]
Donequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Huisraad: eettafel, salontafel, fauteuils
Mag dicht.
Dankzij grote belangstelling op Fok () is alles inmiddels verkocht.
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Dizer het volgende:
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!! is verkocht. Mag ik een slotje?
Dus een vraag stellen in dat Karel Appel shirt is off-topic en wordt verwijderd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
Opnieuw offtopic verwijderd.
Bij de volgende posts die geen serieuze biedingen bevatten, wordt gewoon verwijderd en een note richting admins.
Stelletje kinderen!
Nee, maar je spelletje met cultheld was anders lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dus een vraag stellen in dat Karel Appel shirt is off-topic en wordt verwijderd?
Slaat helemaal nergens op maar zoek 't lekker uit met dat V&A.![]()
Dat shirt is niet uniek daar zijn er meer van dus een foto die hij nog moet vinden, is in mijn ogen geen bewijs. Daar stel ik een vraag over en welk spelletje?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, maar je spelletje met cultheld was anders lekker.
En als je je goed inleest, geeft TS aan dat ie foto's heeft dat de shirt overhandigd wordt door de vrouw van Karel Appel.
Je stelde je vraag puur op de onzin die cultheld neerzette. Dat had je zelf nog gezegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat shirt is niet uniek daar zijn er meer van dus een foto die hij nog moet vinden, is in mijn ogen geen bewijs. Daar stel ik een vraag over en welk spelletje?
Je moet eens leren lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je stelde je vraag puur op de onzin die cultheld neerzette. Dat had je zelf nog gezegd.
Overigens, zelf op eBay en marktplaats, moet je maar geloven dat aanbieder de waarheid spreekt. Als je het zelf niet gelooft, dan moet je dus ook niet bieden. En dus ook niet posten in dat topic.
Ik zal eens een cursus gaan volgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet eens leren lezen.
Na aanleiding van de al dan niet serieuze post van Cultheld stelde ik mijn vraag omdat ik op zich wel interesse heb maar eerst wat dingen wil weten.
Ik doe geen bod voordat de TS met duidelijkere info komt. Als mijn vraag blijft staan,neem ik aan dat hij er wel op zal antwoorden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal eens een cursus gaan volgen.
Je hebt je informatie nu. Doe er wat mee en geef een bod. Of laat dat topic met rust dan.
Ik hoop het voor je. Eerst afwachten of TS nog wel komt opdagen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe geen bod voordat de TS met duidelijkere info komt. Als mijn vraag blijft staan,neem ik aan dat hij er wel op zal antwoorden.
het is inderdaad niet echt netjes van de ts vandaar dat ik ook de emails plaatste.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
Graag volgende keer geen open email adressen tonen.
Voor de rest, lekker slordig van TS.
Slotje!
Super, dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef Geckoo het volgende:
[..]
het is inderdaad niet echt netjes van de ts vandaar dat ik ook de emails plaatste.
de rede waarom ik niet de email adressen heb weg gehaald is omdat deze in de startpost van de ts staat en bij mij in het profiel. dus volgens mij kon het gewoon blijven staan
voorde rest veel plezier met het mod zijnbevalt het nogsteeds?
Donequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
[TK]ALIEN/PREDATOR Monsterbox r2
[afbeelding]
doe maar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:24 schreef Werewolf het volgende:
Sorry, is met een S
han·dels·waar (de ~)
1 goederen als voorwerp van handel => koopwaar, waar, waren
Ik heb veel van de spullen in de originele post verkocht, maar heb een hoop andere spullen te verkopen.
Van de originele post kan ik het onderwerp en de OP niet meer aanpassen, dus zou ik graag hebben dat deze (http://forum.fok.nl/topic/845096) op slot gaat, zodat ik een nieuwe kan openen.
Mag dat?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
supersnel, hij is nog goed wakker
Donequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef JoMo0 het volgende:
[TK] Nintendo DS Blauw / Nieuw
Kan dicht...![]()
Donequote:Op donderdag 29 juni 2006 23:20 schreef Keffo het volgende:
[TK] NES Consoles, games en meer. kan dicht, verkocht
Donequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Gunner het volgende:
[TK] HP/Compaq NX5000 Centrino laptop
Mag dicht, ik heb besloten hem niet meer te verkopen
ElisB. Ik vind dat je het super doetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Je zou het zeggen, maar zo vreselijk veel serieuze feedback krijgen we niet
We hebben maar 1 girl hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef MrManiak het volgende:
Elisa, van mij heb je toch een bedanktje gehad in de mailbox? En Dizer via dit forum. I love you guys (and girls
).
gedaan thnxquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:16 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] 3x Dell 17" CRT monitor mag dicht, ze zijn verkocht
Heb hem even schoongemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Computerspul/Games
doe deze maar dicht
Als die onderbouwing wordt geedit blijft er weinig over he. Sterker nog, de onderbouwing wordt als 'niet relevant' beoordeeld en vergeleken met koffie pads.quote:Richtprijs in jouw ogen te hoog? In samenhang met het voorgaande staat het je vrij een serieus tegenbod te doen. Maak de topic starter met behulp van onderbouwing (pricewatch o.i.d.) eventueel duidelijk waarom je tot jouw bod bent gekomen.
Nou, zo grappig vond ik 'm nietquote:Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom in dit topic tot twee maal toe mijn reactie verwijderd is waarin ik aangeef dat een nieuw gelijkwaardig product voor ¤ 249,- te koop is?
In de FAQ staat namelijk dit:
[..]
Als die onderbouwing wordt geedit blijft er weinig over he. Sterker nog, de onderbouwing wordt als 'niet relevant' beoordeeld en vergeleken met koffie pads.
Hilarische dijenkletser natuurlijk, maar verder te stupide voor woorden.
Ik had nog geantwoord in je topic in FB:quote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef LasTeR het volgende:
Ipod mini topic gesloten omdat ik er muziek op zou kunnen laten staan, mag ik het nog eens proberen als ik ipod formatteer?
quote:
Kan je dit even uitleggen? Of geldt het dikgedrukte deel alleen wanneer het exact hetzelfde produkt is? Je mag dus in een topic waar een Sony TV wordt aangeboden niet de prijs van een gelijkwaardig philips noemen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zo grappig vond ik 'm niet
Dat de VDOdayton voor 250 te koop is, vind ik niet relevant.
Eh... wat doet dat dik gedrukte stuk dan in de FAQ???quote:Heb je dat er maar voor over, koop je die.
Ja ik hoef natuurlijk geen bod te doen van 200 als hij zegt dat het minimaal 400 moet zijn.quote:Verder is het dikgedrukte deel weer wel relevant, want nergens in het topic stond een bod van jou. Wel al eerder een opmerking dat je de prijs van TS te hoog vond.
Nou, daarom is dus die opmerking verwijderd
Jij was toch ook moderator?quote:
En bedanktquote:Op maandag 3 juli 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je er goed aan doet om gewoon op zwart te gaan zoals je 3 maanden geleden al aangekondigd heb, want je modereer kwaliteiten slaan totaal nergens meer op.
Je HAD natuurlijk de legitieme vragen kunnen beantwoorden. Maar inhoudelijk op vragen ingaan in een FB topic behoort ook niet meer tot je kunstjes begrijp ik?quote:
Ja, had gekund, maar ik doe het niet. Mij te warm voor spelletjes. Ik heb duidelijk genoeg gezegd wat de reden van de edit was, dus ik ben wel klaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Je HAD natuurlijk de legitieme vragen kunnen beantwoorden. Maar inhoudelijk op vragen ingaan in een FB topic behoort ook niet meer tot je kunstjes begrijp ik?
Dat is makkelijk. Wanneer er twijfels zijn over je mod acties, welke ook nog eens prima onderbouwd worden noem je het spelletjes en ben je verder te besodemieterd om ze te beantwoorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, had gekund, maar ik doe het niet. Mij te warm voor spelletjes. Ik heb duidelijk genoeg gezegd wat de reden van de edit was, dus ik ben wel klaar.
Moet je doen; succes ermeequote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is makkelijk. Wanneer er twijfels zijn over je mod acties, welke ook nog eens prima onderbouwd worden noem je het spelletjes en ben je verder te besodemieterd om ze te beantwoorden.
Ik ga maar even alle topics waar een prijs genoemd wordt van een product welke niet EXACT hetzelfde is in een TR zetten
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef bluebit het volgende:
[tk]Sony trinitron tv kan dicht.....
verkocht en bezoekje van MaVeJuh was gezellig.
Je kan dit grappig vinden, maar ik vind het triest dat je niet in staat bent een paar simpele vragen te beantwoorden. Ik vond je een van de betere mods, maar nogmaals ik denk dat je er goed aan doet heeeeeel snel te stoppen, want dit nivo is echt om te huilen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je doen; succes ermee
Vergeet niet ook te kijken waar dit wél en waar dit niet ter ondersteuning van een bod was, want anders is het valsspelen
Ik vind het niet grappig. Integendeel; ik vind het een triest dieptepunt. Werkelijk. Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Moet ik het in drie talen schrijven of zo?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan dit grappig vinden, maar ik vind het triest dat je niet in staat bent een paar simpele vragen te beantwoorden. Ik vond je een van de betere mods, maar nogmaals ik denk dat je er goed aan doet heeeeeel snel te stoppen, want dit nivo is echt om te huilen.
Blijven hopen!quote:Uiteraard komt hier weer een gevatte oneliner op in de vorm van koffiepads ofzo, dus ik zal maar stoppen met reageren maar ik hoop dat je de boel nog eens goed overdenkt en je de kritiek aantrekt. En zo niet hoop ik echt dat je snel stopt.
Daar heb ik een uitleg over gegeven en nog enkele vragen over gesteld welke je stelsaelmatig weigerd te beantwoorden. Dus ja leg het dan maar eens uit in 3 talen, hoewel ik denk dat dat niet gebeurt omdat het je nog niet eens lukt om in één (1) taal de vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig. Integendeel; ik vind het een triest dieptepunt. Werkelijk. Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Moet ik het in drie talen schrijven of zo?
Nee ik kwam dat 1 keer melden, aangezien ik TS er eerder al op had gewezen dat zijn richtprijs ECHT te hoog was. En cik was niet de enige die dat vond. Ik wilde dus zijn reactie zijn op deze mededeling en aan de hand daarvan een bod plaatsen. Zover is het nooit gekomen omdat de post al verwijderd was voordat TS de kans had een reactie te geven. Ik geloof nou niet dat mijn ouvere in V&A aanleiding geeft voor dit soort acties, aangezien ik NOOIT op die manier topics aan het verstieren ben of iets dergelijks. Je actie vind ik dus overtrokken.quote:Je hebt geen bod geplaatst in het topic, maar kwam alleen twee (of drie) keer melden dat een ander product - in jouw ogen vergelijkbaar, maar daar zijn de meningen over verdeeld - goedkoper is.
Een gelijkwaardig product welke NIEUW goedkoper is dan de richtprijs van TS voor een product van 2 jaar oud. Ik vraag het dan nogmaals. Kan je dit uitleggen? Of geldt het stukje FAQ ALLEEN voor gelijkwaardige produkten??quote:Boeiend, maar voor dat topic verder niet relevant.
Je hebt niets verwijderd. Jij hebt post 1 geedit en het biertje post 2quote:De eerste post is blijven staan, de tweede (wederom een melding, zónder bod en zonder aan te geven dat er de intentie van een bod was) heb ik verwijderd.
Als je nietszeggende posts 'toelichten' wil noemen, dan heb je het toegelicht ja.quote:Na je vraag hier, heb ik dit toegelicht.
[..]
Blijven hopen!
Wie de neuk ben jij??quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
Swetsedinges. We snappen je standpunt. Weet je... als je het nog steeds niet begrijpt, zet even al je frustraties in een mail naar forum@fok.nl.
Ik begin dit een beetje nutteloos te vinden. ElisaB heeft wel belangerijkere dingen aan der hoofd dan dit nutteloze gesprek.
Swets, je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik een uitleg over gegeven en nog enkele vragen over gesteld welke je stelsaelmatig weigerd te beantwoorden. Dus ja leg het dan maar eens uit in 3 talen, hoewel ik denk dat dat niet gebeurt omdat het je nog niet eens lukt om in één (1) taal de vragen te beantwoorden.
[..]
Nee ik kwam dat 1 keer melden, aangezien ik TS er eerder al op had gewezen dat zijn richtprijs ECHT te hoog was. En cik was niet de enige die dat vond. Ik wilde dus zijn reactie zijn op deze mededeling en aan de hand daarvan een bod plaatsen. Zover is het nooit gekomen omdat de post al verwijderd was voordat TS de kans had een reactie te geven. Ik geloof nou niet dat mijn ouvere in V&A aanleiding geeft voor dit soort acties, aangezien ik NOOIT op die manier topics aan het verstieren ben of iets dergelijks. Je actie vind ik dus overtrokken.
Vervolgens heb ik deze informatie nog een keer gepost ja.
Tevens vraag ik me af waar je vandaan haalt dat de mening verdeeld zijn???
Het zijn beide portable navigatie systemene, met een een harddisk waarop de kaart van Europa op voor geinstalleerd is. Wat de neuk is er NIET gelijkwaardig? De een heeft navteq en de andere teleatlas? Kom nou toch.
[..]
Een gelijkwaardig product welke NIEUW goedkoper is dan de richtprijs van TS voor een product van 2 jaar oud. Ik vraag het dan nogmaals. Kan je dit uitleggen? Of geldt het stukje FAQ ALLEEN voor gelijkwaardige produkten??
Misschien dat je nu de moeite wil nemen om deze elementaire, maar zeer eenvoudige vraag te beantwoorden. Mag ik in een topic over een sony tv de prijs van een gelijkwaardige Philips posten??
[..]
Je hebt niets verwijderd. Jij hebt post 1 geedit en het biertje post 2.
[..]
Als je nietszeggende posts 'toelichten' wil noemen, dan heb je het toegelicht ja.
Ik heb de post nu weer geplaatst, met een bod erin. Ik zou natuurlijk niet willen dat ik afwijk van het wetboek van ElisaB
Hij is hier moderator.... Swetsenegger, dit is Dizer. Dizer, dit is Swetseneggerquote:
Ik had het gezien; topic is al even dichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:44 schreef Mikkie het volgende:
Die flashdude met z'n dvdtopic heeft wel humor. Snel de vraagprijs aanpassen na het bieden
Je moet wat met deze hittequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:46 schreef Mikkie het volgende:
Dat zag ik ook, maar ik kon het niet laten nog ff te posten
* aansluit in de rijquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:50 schreef Mikkie het volgende:
's Nachts leven en productief zijn, omdat je overdag lamgelegd bent
Eigenlijk niet. Ik kan helemaal niet tegen alcoholquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:51 schreef Mikkie het volgende:
En bier drinken, natuurlijk.
Zeg beeb, drink jij nou ook wel eens bier?
Nopequote:
donequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef Mattt het volgende:
[TK] Pentium II 400 mhz ( servertje )
Deze kan dicht , het is verkocht.
Zie jij ergens nogmaals een verzoek om deze reactie te verwijderen? Nee, dank u.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en op het moment dat iemand anders een (op zijn verzoek verwijderde) discussie weer oprakelt (terwijl hij had kunnen volstaan met 'bod niet geaccepteerd') is dat vragen om het verzieken van het topic.
Nogmaals: moet jij weten, maar we zijn niet de veegploeg die om werk verlegen zit. Dus wmb doe je het er verder maar mee.
Nee, er is inderdaad niet nogmaals een verzoek geweest tot het verwijderen. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef Aneurism het volgende:
Zie jij ergens nogmaals een verzoek om deze reactie te verwijderen? Nee, dank u.
Van mij mag je je eigen reacties wel verwijderen, deze zijn misplaatst omdat er geen verzoek was tot verwijderen van de huidige reacties welke nadien zijn bijgeplaatst.
Mijn verzoek was het verwijderen van offtopic reacties welke de bieding saborteerden en mensen onjuist informeerden. De reacties die nu aanwezig zijn zijn gevolg door mijn eigen toedoen en daarom heb ik ook niet verzocht deze te verwijderen. Heb wel verzocht deze verdere discussie in het topic te staken.
Gezien er geen verzoek was tot het verwijderen, verwijder de misplaatste reacties gaarne
Kinderachtig, maar voorspelbaar. Helaasquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, er is inderdaad niet nogmaals een verzoek geweest tot het verwijderen. Dat zeg ik ook nergens.
Ik stoor me eraan dat je eerst verzoekt de discussie te verwijderen, om hem vervolgens weer op te rakelen. Als de biedende user er dan - minimaal - op reageert, ben je weer gepikeerd.
Dus kwam ik even melden dat ik het topic nu verder zou laten voor wat het is. That's all
Dat vond ik ook; zijn we het gelukkig weer eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:26 schreef Aneurism het volgende:
Kinderachtig
Toch klasse dan dat je je eigen zwakheden kan erkennen... Nu nog iets eraan doen, niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vond ik ook; zijn we het gelukkig weer eens
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:16 schreef Aneurism het volgende:
Toch klasse dan dat je je eigen zwakheden kan erkennen... Nu nog iets eraan doen, niet?
Als je eerst je zooi opruimt en de blokkendoos weer netjes terug zet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor
Vind je het erg dat ik dan nu gewoon weer andere dingen ga doen?
Donequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef Keffo het volgende:
Even grote schookmaak in mn history.
Deze kunnen dicht:
[TK] - 1.5 JAP - 512mb Mem - 2 Spellen
[TK] psp val. pack, 6 games, 3umd video's, 1gb memorystick
[TK] PSP value pack
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef Arnold_fan het volgende:
De TT slaat nergens op
Het moet zijn
[GEZ] Linksom lopende klok
Hij heeft nog niet helemaal door wat links/rechts is inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Geloof dat je gelijk hebt A-f, maar TS is er zelf nog niet achter
nee, ik ben net thuis... heb ik weer een rel gemist dan??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:25 schreef tonks het volgende:
Heb je de andenre topics wel gelezen Haagse_elfje?
Bedankt arnold. Maar bij sommige topics, waarvan de user zelf niet specifiek vraagt om een slotje, doen we helaas niet op slot. De andere heb ik op slot gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[Gratis] Concert at Sea Tickets *2 Slotje
[TK] Vier bioscoopstoelen Slotje
[GEZ] AD&D PHB 2nd Slotje
[TK] Vakantie Volvo 440 GL Slotje
[GEZ] Babylon 5 CCG Starterdeck decklist Tags
Ok, maar nu vervuilen ze toch de lijst? Het is al verkocht, en dus niet relevant meer? Maar als dat de policy isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bedankt arnold. Maar bij sommige topics, waarvan de user zelf niet specifiek vraagt om een slotje, doen we helaas niet op slot. De andere heb ik op slot gedaan
Tenzij de TS in het topic ergens zelf ook aangeeft dat het aangebodene verkocht isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
Bedankt arnold. Maar bij sommige topics, waarvan de user zelf niet specifiek vraagt om een slotje, doen we helaas niet op slot. De andere heb ik op slot gedaan
Ja maar dat zij je niet de vorige keerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij de TS in het topic ergens zelf ook aangeeft dat het aangebodene verkocht is
Ik breng het gedoseerd; dan is het niet teveel in één keerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
Ja maar dat zij je niet de vorige keer![]()
Maar is goed, begin jou wel te begrijpen... ik moet je gewoon schoenen geven voor je verslaving
Daarom onthoud ik het dus ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik breng het gedoseerd; dan is het niet teveel in één keer
ja ik zag het al, svenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Dizer het volgende:
H_E, maak je geen zorgen, das een vriend van me.
Ja, hij is erg emotioneel op dit moment, vandaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik zag het al, sven
laat me raden die is weer bezopen
Wat een liefde hier in de crewquote:
Half uurtje / drie kwartier, dan zijn Shao en Biermans wel wegquote:
Ok danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Half uurtje / drie kwartier, dan zijn Shao en Biermans wel weg
Niet alleen ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja ik zag het al, sven
laat me raden die is weer bezopen
Camera aanzetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Half uurtje / drie kwartier, dan zijn Shao en Biermans wel weg
Ik zie verdorie nog nietsquote:
Popcorn aangeeft, en meewachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |