abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38869731
Wegens navigatie in auto te koop aangeboden :
IPAQ 2210 met SD en CF slot + cradle met USB
Compact Flash WiFi card + 128 MB
Compact Flash GPS card
512 MB SD card
bedrade GPS module + autolader
opzetbaar toetsenbord voor IPAQ 2210
Autohouder met zuignap voor bevestiging aan de voorruit
TomTom 5.21 met Benelux, Duitsland en meer.

let op : de IPAQ mist een knop, deze wordt echter zelden gebruikt en is absoluut niet onmisbaar. Ter bescherming hiervan heb ik destijd het toetsenbord gekocht wat over deze vermiste knop valt. Tevens is het toetsenbord zeer praktisch in gebruik! Zie ook de foto's hiervoor.
Het scherm van de IPAQ is perfect in conditie, geen krassen oid

voorkeur gaat naar ophalen(gelderland-Nijmegen), kan alles even getest en besproken worden.
mocht je het niet eens zijn met de prijs, doe dan toch een poging, wie weet worden we het toch eens...

Richtprijs : 250,-

pi_38875176
even de nieuwwaarde toegevoegd :
IPAQ 2210 met SD en CF slot + cradle met USB (nieuw waarde 250 euro)
Compact Flash WiFi card + 128 MB (nieuw waarde 60 euro)
Compact Flash GPS card (nieuw waarde 90 euro)
512 MB SD card (nieuw waarde 25 euro)
bedrade GPS module + autolader (nieuw waarde 40 euro)
opzetbaar toetsenbord voor IPAQ 2210 (nieuw waarde 60 euro)
Autohouder met zuignap voor bevestiging aan de voorruit (nieuw waarde 15 euro)

de waarde van tomtom zou ik even moeten nakijken.

dit kan toch echt niet zo'n slechte deal zijn. Richtprijs is een richtprijs, dus doe gewoon een aannemelijk bod
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:50:07 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38875231
Die nieuw waarde, is dat de prijs die jij er voor betaald hebt?

Ik snap namelijk nooit dat een verkoper dat er bij zet aangezien dat voor een koper namelijk niet interessant is. Die kijkt naar wat een product nu kost en aangezien die 2210 nergens nieuw meer te krijgen is lijkt het me nutteloos om te gaan schermen met een nieuwprijs van 250; afschrijving enzo.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_38875298
nee en ja......voor de ipaq met bedrade gps module heb ik twee jaar geleden 500 euro betaald. die nieuw waarde is dus gerelateerd aan huidige prijs. eigenlijk zijn alle andere zaken zo goed als nieuw : de wifi card heb ik een driekwart jaar geleden gekocht en de gps module een 2 maanden terug....dat zijn dus wel huidige prijzen en prijzen die ik zo snel (quickscan) op internet nu zag.
pi_38875916
Zoek je nog een leuke barebone pc?
Ik zoek nl. wel navigatie
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_38876022
helaas niet.
navigatie is inderdaad zo verschrikkelijk fijn, dit apparaatje is lekker vlot, bedrade gps voor in de auto en met de cf gps heb ik laatst door Rome gelopen, erg fijn om niet zo verschrikkelijk hard naar je hotel te hoeven zoeken terwijl het 30 graden is en je twee koffers achter je aansleept...
pi_38877629
Jah maak me maar lekker

Ik heb momenteel een lege bankrekening. Maar wel een Asus barebone ( met onderdelen ) staan.. Dus ik zoek iemand die hem wil ruilen

Succes iig
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_38886835
TomTom 5.21 met Benelux, Duitsland en meer.

meer=? west europa?
pi_38904351
ben nu thuis, ja is inderdaad west europa, heb nog wat andere handige applicaties voor ppc liggen, die krijg je er zonder meer bij.
het is gewoonweg een complete set...
pi_38907481
Nou vooruit...ik doe een gooi... 180 ¤ geboden en kan het halen...
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_38909469
@rokossovski : 180 is net te weinig, 200?
waar moet je vandaan komen? denk je dat mijn huis vindt zonder navigatie

ps. mijn mailadres staat in mijn profiel
pi_38918676
Verkoop je ook alleen de ipaq ?
En dat je de rest los verkoop, het is meer als 250 waard alleen ik heb alleen interesse in een nieuwe PDA
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_38928437
niet echt een optie, tenzij hier mensen aangeven dat ze in bepaalde onderdelen interesse hebben....
wat zou je bieden voor alleen de ipaq?

grtz
pi_38935779
ik heb op zich interesse in de hele set, woon in nijmegen dus das handig,
alleen hoe zit dat met die knop? (wil em voornamelijk als navigatie systeem gebruiken)
Waar gebruik je die knop normaal gesproken voor, en is er eventueel iets voor te plakken/proppen (vind et een beetje lelijk zo, dat gat)
pi_38936689
Mr Drako :
die knop is een soort...uhm....muis. je kunt..kon ermee op en neer, rechts en links...
in tomtom gebruik je hem om volume aan te passen. uiteraard kan je dit alles ook softwarematig doen.
laat ik het zo stellen : ik heb die knop vrijwel nooit gebruikt in alle tijd dat ik het ding had, en ik had dat ding altijd bij me, voor navigatie en agenda en wifi. Persoonlijk ben ik niet de meest handige persoon dus heb nooit echt de moeite genomen om er iets voor te plakken maar heb het toetsenbordje ervoor gekocht.
mail me even als je even langs wilt komen dit weekend, koffietje of biertje drinken en ff te kijken naar de set.
pi_38938155
http://www.pda-parts.nl/product_info.php?cPath=55_61&products_id=294

Heb zelf ook een iPaq 2210 gehad. Prima apparaat Alleen die knop gaat wel eens stuk. Maar op bocvenstaande site kun je veel onderdelen los kopen.
pi_38941456
kijk, da's nog eens handige info.
zover ik kan zien is een drupje secondelijm alles wat je nodig hebt om die knop terug te zetten.
ik had inderdaad al eens zitten te zoeken om die knop te laten fixen maar dat leek een stuk duurder te worden dan genoemde site.
thanks
ik verlaag de vraagprijs naar 230, kun je voor de resterende 20 euro die knop kopen + tube secondelijm
pi_38966067
niemand interesse, behalve mensen die zeggen dat ze interesse hebben en vervolgens niets meer laten horen??
pi_38967689
Die knop klik je er zo op als het goed is heb je niet eens secondenlijm voor nodig
pi_38968474
ik had al zo'n vermoeden, maar zoals ik al eerder zei : ik ben niet zo handig...
thanks!
pi_38979852
sorry ben afwezig geweest ivm werk enzo, ik ga het vanavond nog eens bespreken en laat het zsm weten.
Weet jij toevallig het verschil van de nieuwe tomtom software vergeleken met de jouwe?
en is dat relatief goedkoop te upgraden of zal ik daar zelf naar gaan zoeken
pi_38980202
zover ik weet is 5.21 de nieuwste.... mijn mail adres staat overigens in mijn profiel, betreffende de ontbrekende knop, daar had Gajescheren een prima oplossing voor, ondanks het feit dat je de knop niet zult missen.
als je wilt weten welke andere software erbij zit, kunnen we wel even per mail doen.

grtz

p.s. : kl*te dat je moest werken dit weekend....
pi_38994933
goed, ik heb nu twee geinteresseerden......wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
pi_39016106
verkocht....
  maandag 19 juni 2006 @ 22:15:29 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_39017653
dicht
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: