Op andere plekken worden ze ook al voor die prijs verkocht hoor, nog wel voor meer volgens mij.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:
daar ga je toch geen 20 euro voor vragen
bij sommige AH's koop je ze voor nog geen 2, 50
Zijn er bij jou nog wuppen te koop?!!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef wise het volgende:
huh?
hier is het 2,50 met zegels en 7,50 zonder.
Maarja, succes met de veiling.
Als je heel veel mazzel hebt word er af en toe nog ergens een doos afgeleverd , hier waren ze gisterochtend uitverkocht en s'middags hadden ze er weer een doos binnen gekregen.quote:
Als deze excl verzendkosten geboden is, heeft duinkonijn tot nu toe het hoogste bod. (hoogste bod via marktplaza.nl is 7,50 excl. verz.)quote:Op maandag 19 juni 2006 08:26 schreef duinkonijn het volgende:
10
Das standaard bij een pakettje. Das de goedkoopste. Of kan jij hem alls brievenbuspost zo platstampen dat hij 2 cm dik is?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
6,50 verzendkosten? zo zwaar is dat ding toch niet?
20 euro![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef outcast_within het volgende:
fok policy
dit is "handel"
handel = alles waar je winst mee maakt
Je verkondigt onzin. Ik heb dit al een aantal keer uitgelegd en de linkjes staan in dit topic.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:02 schreef outcast_within het volgende:
handel = op fok ook 1 dingetje en ook 1 euro winst
Lol, volg het nieuws eens...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol, voglende week zijn ze gewoon weer overal te verkrijgen.
Weet je dat zeker?!?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:51 schreef B4CO het volgende:
AH komt vanaf eind van de week weer met mega wuppies!!!
Ik wacht wel!
Dat hoorde ik ook net op de radio, dus dan maar ff wachten.quote:
Ik hoop het! Mijn zoontje van 5 wil er wel 1, maar ik ben niet zo gek dat ik er 20 Euro voor ga betalen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:27 schreef Prada2005 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook net op de radio, dus dan maar ff wachten.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:51 schreef B4CO het volgende:
AH komt vanaf eind van de week weer met mega wuppies!!!
Ik wacht wel!
En zn centjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
en daar gaat z'n topic....
![]()
Bron:http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_m_v_gezocht.htmlquote:Binnen een paar weken komen er twaalf nieuwe modellen bij onder meer de Hema, Xenos, Bruna en Blokker in de schappen. De grote wup zal ongeveer 4 tot 5 euro kosten, de kleintjes rond een halve euro.
daar hebben we onze auto kraakerquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is trotse bezitter van 10 MEGAwuppies![]()
Nee hoorquote:
op da lintje van de mega wup staat waar je ze kunt bestellequote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee hoorheb ze zelf al uit me auto moeten halen. Ben bekend met filiaalhouder en zo tegen leuk prijsje 10 megawuppies gekocht
KNEUSquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
en daar gaat z'n topic....
![]()
Je meent het !?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef HPoi het volgende:
Verkocht voor 55 Euro incl. verzendkossten. Slotje volgt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |