Distriebutieriem is vervangen,wegenbelasting/3mnd ¤ 69 - ¤ 81quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Jee, je koopt hem paar maanden geleden op Fok! voor 275 en nu verkoop je hem voor 600..
Wat is de wegenbelasting en heeft ie al een nieuwe distributieriem?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:54 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Wat waren de kosten van het vervangen dan?
Nee, dat was de mijne.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:49 schreef Aernoud het volgende:
Toch die van jan willem? Zelf gemaakt die dingen, of laten doen? Volvootje is 25% duurder geworden![]()
Je was een beetje laat met reageren. Heb de auto uiterlijk morgen nodig namelijk. Ben vandaag bij Jetcars geweest in Rotterdam. Mijn god wat een pleurisbende daar. Was daar zo weer weg. Mijn vriendin heeft vandaag aan het eind van de dag nog een leuke opel astra gezien en daar gaan we morgenochtend kijken. Mocht dat niet worden dan kom ik bij je kijken Jan.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:39 schreef janB44 het volgende:
ja hoor
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je was een beetje laat met reageren. Heb de auto uiterlijk morgen nodig namelijk. Ben vandaag bij Jetcars geweest in Rotterdam. Mijn god wat een pleurisbende daar. Was daar zo weer weg. Mijn vriendin heeft vandaag aan het eind van de dag nog een leuke opel astra gezien en daar gaan we morgenochtend kijken. Mocht dat niet worden dan kom ik bij je kijken Jan.
Jetcars!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je was een beetje laat met reageren. Heb de auto uiterlijk morgen nodig namelijk. Ben vandaag bij Jetcars geweest in Rotterdam. Mijn god wat een pleurisbende daar. Was daar zo weer weg. Mijn vriendin heeft vandaag aan het eind van de dag nog een leuke opel astra gezien en daar gaan we morgenochtend kijken. Mocht dat niet worden dan kom ik bij je kijken Jan.
http://www.verkeerdverbon(...)tcars_Rotterdam.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Jetcars!
Ben blij dat je het een bende vond. Anders had je wellicht een auto gekocht met een heel andere kilometerstand op de teller dan de auto werkelijk gereden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |