Even wat vergeten:
Het gaat om een QMS 2425 printing system, handleidingen vind je
hierEen enorm printkanon, ik gebruik hem niet meer en de toner begint denk ik leeg te raken.
Print vrij vlotjes, werkt onder windows XP en linux, er zijn nog drivers voor. De printer heeft paralelle, SCSI en netwerk aansluiting. Netwerk is 10MBit UTP en COAX
Printer ziet er vrij netjes uit. Oud maar niet beschadigd.
Print: A3 en A4 beide dubbelzijdig, max 1200 dpi.
Geinstalleerde opties:
-Harddisk (is dacht ik een 430MB laptop hd)
-Netwerk
-1200DPI module
-Extra RAM, ik dacht bij elkaar 128MB (72 pins SIMMS gaan erin)
-Duplex unit
Let op: De printer is GROOT en ZWAAR. Hij is net iets minder dan 60cm hoog, breed en lang en retezwaar. Je kunt er wel vrij makkelijk een en ander uit halen (toners, papierlades e.d.) en dan wordt hij stukken beter te tillen. Dit betekent tevens dat het loopwerk oerdegelijk is dus dat is dan weer fijn
Hij is op zich wel met 2 man de trein in te sjouwen, dat is een metertje of 50 van mijn voordeur.
Na wat geschuif met spullen in mijn kamer deed ie het niet meer, ik vermoed dat ik de printerkabel verneukt heb door er iets zwaars op te zetten. Je kunt nog wel testprintjes eruit laten komen, dus het printende deel is nog goed.
Hij is gratis OP TE HALEN. Ik heb geen auto en geen ander vervoer voor het ding. Ik woon aan het stationsplein in Delft.
Wie het eerst komt krijg hem
![]()
Mocht je willen mailen: martijn_at_nuonsolarteam.com
[ Bericht 6% gewijzigd door TR08 op 28-06-2006 12:05:55 ]