Ik had eik ook nog een vraag waarover ik je wilde mailen maar dan kan hier ook wel.quote:
Twee vragen zijn van belang:quote:Op maandag 8 mei 2006 01:32 schreef schvvmert het volgende:
Ik had eik ook nog een vraag waarover ik je wilde mailen maar dan kan hier ook wel.![]()
Ik upgrade nogal eens een PC voor mensen en die ruilen dat soms een PC in.
Valt die te koop aanbieden hier onder handel?
Bedrijfsmatig is 't niet maar het komt wel regelmatig voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen zijn van belang:doe je het bedrijfsmatig, of als hobby-projectjes naast opleiding / werk ga je het forum ermee overspoelen, of is het incidenteel
Je zult niet de enige zijn die zo wel eens aan spullen komt en ze dan hier te koop aanbiedt. Op zich is daar niets mis mee.
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:53 schreef schvvmert het volgende:
Vandaar ook mijn vraag,maar ik snap het punt .![]()
Dank jequote:Op maandag 8 mei 2006 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
Slotje request.....http://forum.fok.nl/topic/853941
TS heeft de handel verkocht, leuk voor hem [14.gif]. Voor mij minder als potentiele koper![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Have i told you lately how much i'm sorry
Donequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:17 schreef pmensink het volgende:
[TK]Nokia Wireless Clip-on headset HS-3w <-- Slotje plz.. Is ook verkocht.. het ruimt wel op zo
heey ik wou alleen de TS er maar op wijzen dat als hij hem unlockt hij er veel meer voor kan vangenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:53 schreef guitarist.nl het volgende:
- edit: offtopic -
Heey, zolang unlocken legaal alleen bij de provider kan, is het een no-go-zone op V&A.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:16 schreef guitarist.nl het volgende:
heey ik wou alleen de TS er maar op wijzen dat als hij hem unlockt hij er veel meer voor kan vangen
Donequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:13 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] 1.7 GHZ Pentium 4 compleet [TK]
zo nu mag ie echt dcht is verkocht![]()
Ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:44 schreef pmensink het volgende:
[TK]Hp Laserjet 1010 z.g.a.n. <--Kan dicht is verkocht
Nee, zijn er niet. Als het goed is, regelt het zichzelf. Een TS die niet reageert, verkoopt ook niet echt denk ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef Homdeck het volgende:
[TK]48 (kwaliteits) DVD's
TS reageert niet op biedingen. Bestaan hierover regels ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |