Dan laat ik dit topic lopen voor wat het is!quote:Op maandag 15 mei 2006 20:18 schreef Festini het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik zoiets moet doen dus als het ff kan laat ik dat aan de toekomstige koper over als je het niet erg vindt
*#06# -> imei nummer opschrijvenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:18 schreef Festini het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik zoiets moet doen dus als het ff kan laat ik dat aan de toekomstige koper over als je het niet erg vindt
Maar dat kan toch pas naar een jaar ?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
*#06# -> imei nummer opschrijven
bellen naar 0800-7111 (klantenservice t-mobile) en vragen om een unlock code. Dat kun jij alleen doen, want ze vragen naar je postcode, geboortedatum en huisnummer
Hoeveel wil je mximaal bijbetalen ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:17 schreef hardcorebass het volgende:
interesse in een 7610+bijbetaling?
oeps.. foutje ik heb verkeerd gelezen ik dacht datje een mda vario hadquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:01 schreef Festini het volgende:
Hoe is de staat van die 6670 ? Kun je me foto's mailen naar royhekkert apenstaartje gmail . com
check je mail! en dat bericht boven je, beetje raar hoor dat je dat niet ziet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:52 schreef Festini het volgende:
Nix meer van hardcorebass vernomen, tevens kickje en prijsverlaging ¤ 225,- --> ¤ 190,-
Sorry hardcorebass, ik bedoelde eigelijk dat ik geen foto's van je hebt ontvangen. Anyway je kan ze me mailenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
check je mail! en dat bericht boven je, beetje raar hoor dat je dat niet ziet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |