Zie mijn spulletjes hier:quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef Sparco het volgende:
mensen ook niks te ruilen?
Op zich wel een geinig kastje :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zie mijn spulletjes hier:
http://gathering.tweakers(...)ge/25741277#25741277
Mijn username op GoT is neanderthaler
Wat dacht je bijvoorbeeld van die BMW-kast?
Over een bijbetalinkje mijnerzijds valt natuurlijk te praten...quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Sparco het volgende:
[..]
Op zich wel een geinig kastje :p
dat is denk ik wel meer wat voor me broer, ik krijg zijn pc incl. kast vd zomer ofzo en dan gaat hij een nieuwe halen en hij houd wel van zulk soort dingen..
[afbeelding]
voor de duidelijkheid: sorry maar ik denk dat ik meer kan krijgen voor de laptop, maar misschien dat mijn broer wel interesse heeft in je kast om over te kopen (als dat mogelijk is natuurlijk), dus laat ik hem v/d week ff je advertentie zien![]()
hoogste bod tot nu maar ik heb de tijd, en v/t weekend ga ik het ff testen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef dagizmo het volgende:
Als de accutijd bekent is en acceptabel is, dan 75 euro incl. geboden.
Dan kan ik wat geld van me broer erbij overnemen dat is ook een optie idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Over een bijbetalinkje mijnerzijds valt natuurlijk te praten...
ruilen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:20 schreef K33T het volgende:
Trekt hij nog wel, XP met 128 MB geheugen ?
Heb hier laptop staan met linux en XP tegelijk, 2048 MB DDR2 geheugen. En dat trekt dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |