abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:55 #1
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38853712
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_38853847
Ja oke we doen weer allemaal mee natuurlijk! Nog maar 9 dagen en dan zien we robbie ook is in het echt!
pi_38853929
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:59:26 #4
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_38853933
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
quote:
We arriveerden vroeg in den middag zo rond een uur of 13:30 moet het zijn geweest. Het was al goed druk. We waren met vieren ( 2 deernes en 2 dudes). Gelukkig zaten we meteen aan den goede kant van het stadion en hoefden we niet al te ver te lopen. Na uren in de verzengende zon gestaan te hebben ging het stadion eindelijk open. Het naar binnen gaan ging weer gepaard met veel gedrang ende geduw.
In het Koning Boudewijn stadion stonden we op zo'n vijf meter van de catwalk stage, om het zo maar te zeggen.
De hitte bleef veel mensen parten spelen en met de bosjes ging met dan ook out. Dit was een teken voor de security om massaal water uit te delen. HULDE HIERVOOR !!!!
Het voorprogramma bestond uit orson of zoiets, het zoveelste rockbandje like artic monkey ect. Daarna kwamen den Basement Jaxx. WOW deze band swingde en kreeg het stadion goed aan de gang. Normaal ben ik niet zon dance liefhebber maar dit wat leuk.
Daarna podium opbouwen voor Robbie Williams. In de tussentijd werden allerei foute maar wel leuke 80ties clips vertoond. Na zo'n uurtje verscheen op de grote videoschermen aan weerzijden van het podium Freddie Mercury ! Het waren shots van Freddie tijdens wembley 86 met zijn Betty Boop shirt (vermoedelijk tijdens HTF) Het was een WWRY mix met originele beelden van de clip en wembley beelden gemixt met back in black van AC DC. Echt cool ! Publiek zong leuk mee...
Vervolgens gingen de lichten aan werd de ene na de andere vuurpijl afgeschoten. De grote verticale schermen op het mainstage lieten allerei gekleurde blokken zien. Deze gingen op het ritme van de "close encounters of den 3rd kind" op en neer (voor wie de film kent is dit gesneden koek) Op de climax van deze tune ( in film springen dan de ramen van hokje waar wetenschapper in zit) waren er grote explosie's en kwam RW vanuit de vloer van de B stage omhoog en openende met RADIO. Naast het feit dat RW zingt met de micro + standaard eraan vast zoals FM deed ie nog een mercury actie. Zo halverwege de set brulde ie naar het 60.000 koppige publiek: EYOOOOOOOOOOOO !!!
DIt werd zoals de hele avond het geval al was luidkeels beantwoord. Oook de dieeeeededeeeeeedoooooo act passeerden den revue. Ook werd er tot 2 keer toe acapella BOHRAP door RW ingezet, vanaf het operastukje.
Al met al als niet RW fan zijnde heb ik me geamuseerd zijn songs zijn allemaal stadion meezingers. En de deernes doen werkelijk alles voor hem , borsten werden op commando ontbloot ! Parkeren was gratis en goed geregeld daar kunnen de NLders nog wat van leren.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:00:46 #5
124375 LeroyBrown
pi_38853976
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef linebear het volgende:
heb net het boekje zitten lezen
erg leuk... allerlei kleine artikeltjes over Robbie... zijn er nu helemaal klaar voor
Ik ga hem zodadelijk kopen Altijd leuk om dat soort artikelen te lezen
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:32 #6
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854003
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:59 schreef LeroyBrown het volgende:
Voor hen die daar nog geïnteresseerd in zijn, het concert verslag van die vriend:
[..]
Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*

[ Bericht 88% gewijzigd door Zwanee op 14-06-2006 17:06:42 ]
pi_38854524
denk dat ik mijn tieten best wil laten zien
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:25:20 #8
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38854690
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
pi_38855262
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Klinkt echt SUPER!!!
Ik weet alleen niet of ik op zijn commando mijn borsten bloot zal gaan gooien dan hahahaha

* gaat straks ook maar ff de revue halen*
Nou dan willen we wel foto's zien natuurlijk hahaha
pi_38855673
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Degenen die woensdag gaan......., gaan jullie ook (gedeeltelijk) oranje uitgedost???
trek mijn Robbie shirt aan.... en zorg dat iemand me vaak sms-t
pi_38857334
VOlgende week zaterdag
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38857394
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:25 schreef Zwanee het volgende:
Ik ga wel in het oranje natuurlijk! Tis toch maar wel te hopen dat we daar op de hoogte worden gehouden door Robbie!

Zelf ga ik rond een uur of 18:00 naar de ArenA. Ik heb staanplaatsen, maar verwacht toch wel dat ik dan mooi in het midden sta.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_38857435
Ik ben ook gister geweest. Zal zo wel een verslag en foto's posten.
pi_38858929
mm begin er toch wel zin in te krijgen, maar hoop dat er ook een beetje sfeer op de tribune hangt
pi_38859050
Ga niet in het oranje... gewoon in me Rob-shirt van de tour van 2003.

hoop alleen dat het niet al te heet is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38859217
Verslagje:
Rond twaalf uur kwamen we bij het stadion aan, waar al een stuk of 50 mensen stonden te wachten schat ik. Het was stikheet, dus gelukkig hadden we genoeg eten en drinken bij ons. Ook was het mooi dat de al na ruim een half uurtje door de hekken heen kon. Daarna kwamen we bij het plein, waar de komende uurtjes door moesten brengen. In de hitte was het veel drinken en zorgen voor verkoeling. Het sfeertje was gelukkig relexed, want gezeik kon ik er ook niet nog eens bij hebben. Tot mijn verbazing werd het de eerste uren niet veel drukker, dus we hadden zelfs wat later kunnen komen.

Tegen drie uur kon je merken dat de mensen zenuwachtig werden. Op het kaartje stond dat om vijf uur de hekken opengingen, maar dit werd gelukkig vier uur. Dringen, duwen, trekken en rennen was het gevolg. Het Golden Circle vak was verder erg goed geregeld. Je had veel ruimte. Wij stonden op de derde rij, veel dichterbij kan je dus niet komen. Maar toen nog lang wachten op de voorprogramma's, wat wellicht nog erger was dan buiten in het kokende stadion.

Maar dat hebben we natuurlijk overleefd. Orson trapte af. Ik kende ze al, maar voor veel Robbie liefhebbers zal het niet veel zijn. Rockbandje met leuke nummers. Spelen live wel goed. Brengen alleen niet veel sfeer mee.
Daarna Basement Jaxx. En dat is pas sfeer maken, echt super. Bleek dat ik bijna alle nummers nog kende ook, en het hele stadion zat mee te doen. Toen dat afgelopen was moesten we wachten op Robbie. De sfeer kwam er nog meer in, met waves en zingen tot gevolg.

Negen uur was het dan zover. Robbie kwam op. De setlist is al geplaatst, dus dat heeft geen zin. Maar alle hits kwamen aan bod en vriend Jonny deed ook nog even mee. Strong was de grote karaoke, zoals bij de vorige tour ook al was. Publiek deed goed mee en Robbie deed waarom hij bekend staat; entertainen. Een vrouw liet haar borsten zien, Robbie zijn kont. Verder pakte hij een telefoon af van iemand in het publiek en begon te bellen. En zo nog meer. Als toegift kwam hij van bovenaf naar beneden. Met vlammen en rook erbij. De afsluiters werden ook weer voluit meegezongen. Het geluid was super, al denk ik dat mensen achterin het nogal hoorden galmen. Ik had er in ieder geval geen last van.

Ik vond het in ieder geval erg gaaf. Voorprogramma's waren goed, alles was mooi opgebouwd en special effects genoeg. Robbie deed wat je kan verwachten en was goed bij stem. Opvallend vond ik dat de nummers van Intensive Care live erg goed zijn, terwijl ik het album minder vindt. Enig nadeel voor mij was dat hij No Regrets niet deed, dat is mijn favo nummer. En de hitte. Maar daar was het concert niet minder om. Absoluut de moeite waard, en helemaal omdat we zo erg dichtbij stonden.

Foto's:

[ Bericht 0% gewijzigd door JeroenV op 14-06-2006 20:46:28 ]
pi_38862477
over een week staat ie nu net op het podium
pi_38865116
owh wat ziet t dr toch gaaf uit!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:28:35 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38868712
Leuk verslag! Maakt mij des te nieuwsgieriger naar volgende week woensdag (over een half uurtje nog maar 6 dagen )
Die foto's vind ik echt geweldig; Robbie is en blijft een lekker ding
Super dat je zo dichtbij stond, lijkt me echt een geweldige kick!!!

Ik zag dat ze bij de blokker nu verrekijkertjes hebben voor 8 euro. Ga er morgen gelijk 2 halen (gaat een vriendin met me mee). Vergroot 8 * 21, zegt iemand dat iets?? (met andere woorden, kan ik Robbie dan wel dichterbij halen??)
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:31:09 #20
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38868809
Yesssssssssssssssssss!!!

Heb er zin in!!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:14 #21
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871685
Tering zeg!

Zit hier gewoon met kippenvel en alles meezingend die filmpjes te kijken! Echt te fucking gaaf!!!!
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:03:34 #22
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38871693
En volgende week krijg ik dat gevoel nog 10 keer zo erg!!!!!!
pi_38873683
nog maar 6 dagen
pi_38873901
Oh, als ik die verhalen lees en de foto's zie, kan ik niet meer wachten........
Nog 9 nachtjes slapen
pi_38874641
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:03:27 #26
36898 Kizim
Life is Music
pi_38875565
@ mariel18

Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:32:20 #27
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38876313
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:21 schreef linebear het volgende:
heb er zo'n zin in.... kan bijna niet meer eten
Overdrijven is ook een vak he

Voor degenen die al geweest zijn: mag iemand van het publiek deze keer ook weer het podium op?
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:43:59 #28
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876611
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:32 schreef Hare het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak he

Voor degenen die al geweest zijn: mag iemand van het publiek deze keer ook weer het podium op?
nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zien
pi_38876725
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18

Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:02 #30
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876806
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef JeroenV het volgende:

[..]

In Brussel gingen de deuren bij ons al om 4 uur open.
zou idd kunnen, ik zat toen in de file, was dus wat later gearriveerd.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:52:26 #31
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38876817
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:43 schreef Kizim het volgende:

[..]

nee niemand op het podium, maar Robbie vraagt wel aan de vrouwen om hun boobies te laten zien
Hmmm, nou maar hopen dat de dames met wie ik ga daar ook zin in hebben
pi_38876839
In Brussel deed een vrouw van ergens in de 40 het
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:58:06 #33
36898 Kizim
Life is Music
pi_38876973
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef JeroenV het volgende:
In Brussel deed een vrouw van ergens in de 40 het
idd, ze zijn op zoek naar die vrouw
http://www.hln.be/hlns/ca(...)t.bron=hlnRPArtikels
pi_38877763
ach dat vraagt ie altijd....

tuurlijk is het overdreven
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:36:52 #35
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38888362
Ben vandaag ff Knebworth en Slane aan het herkijken en ik baal er toch eigenlijk wel verdomd goed van dat Let me Entertain You niet het openingsnummer is.

Zit de sfeer er meteen goed in!
pi_38891831
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Hare het volgende:
Ben vandaag ff Knebworth en Slane aan het herkijken en ik baal er toch eigenlijk wel verdomd goed van dat Let me Entertain You niet het openingsnummer is.

Zit de sfeer er meteen goed in!
\

Dat concert in Slane Castle staat op die dvd Where ego's dare ... maar welk deel van het concert staat erop? Volledig of stukjes en dan vooral welke stukjes ?
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:02:35 #37
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38892531
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:43 schreef mark_03 het volgende:

[..]

\

Dat concert in Slane Castle staat op die dvd Where ego's dare ... maar welk deel van het concert staat erop? Volledig of stukjes en dan vooral welke stukjes ?
Nee, 40 minuten maar. Wel jammer. Ken geen dvd waar dat concert volledig op staat.

Ff uit m'n hoofd hoor:

Let me Entertain You
Strong
Should I Stay or Should I Go
Millenium
Phoenix from the Flames (keimooi nummer trouwens)
Angels
pi_38894867
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Hare het volgende:
Phoenix from the Flames (keimooi nummer trouwens)
Inderdaad een van mijn favo van de cd. Wist niet dat hij die ooit live gedaan had.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:04:34 #39
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38895166
Ik heb één kaart te koop, ik kan helaas niet i.v.m. werk.

Gegevens:

Za 24/06/06 18H30 uur
Amsterdam ArenA AMSTERDAM
Vak 407 Ingang Noord C rij 7 stoel 165
Eur 62,00 + Eur 4,50 servicekosten
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:18:50 #40
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38895722
Heb vandaag ook mooi een kaartje via marktplaats nog kunnen kopen voor een vriendin van me!

100 euro, veldkaart
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:34:06 #41
124375 LeroyBrown
pi_38896332
Mail van Mojo:
quote:
Volgende week strijken Robbie Williams en zijn gevolg neer in Amsterdam. Vier avonden lang zal het enfant terrible van de popmuziek het gras van de Amsterdam ArenA aan flarden spelen met een muzikaal en visueel spektakel van jewelste.

De kaartverkoop verliep razendsnel: de kaarten voor alle vier shows waren binnen een mum van tijd weg! Balen dus voor degenen die zich te laat hebben bedacht en naast de laatste kaarten hebben gegrepen...

Goed nieuws voor alle draaikonten, weifelaars en overigen met een slap excuus: vanwege produktionele redenen is er een beperkt aantal kaarten voor alle vier shows vrij gekomen. Deze kaarten zijn vanaf nú verkrijgbaar bij de bekende voorverkoopadressen van Ticket Service. Let op: kaarten zijn níet online via de Ticket Service site verkrijgbaar!

Als we de reacties uit Ierland, waar de show vorige week zijn première beleefde, mogen geloven, kom je ook wederom deze keer je oren en ogen tekort. Wordt zondermeer de muzikale happening van 2006!

In het voorprogramma staan Orson en Basement Jaxx.

Woensdag 21, donderdag 22, zaterdag 24 en zondag 25 juni 2006
Amsterdam ArenA - Amsterdam Zuidoost
Entree: E 69,-/E 62,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 18.30 uur

Let op: maximaal vier kaarten per persoon per transactie
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:39:25 #42
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38896517
Hmmm, wat nu? Kaartje van 100 euro laten zitten of is dat een beetje lullig? De deal is al gesloten, moet kaartje alleen nog krijgen....
pi_38896895
Nu zijn sowieso alle voorverkoopdingen gesloten. Dan moet je morgen heel vroeg voor de TicketService staan. En dan nog kleine kans denk ik. Maar anders kun je het altijd nog laten afweten met die deal. Zo werkt dat nu eenmaal als je via internet koopt. Maar zijn de duurste kaarten van 69 euro ook staankaarten?

Ik krijg zin om nog een keer te gaan . Maar doe het toch maar niet. Buiten dat ik niemand meer mee krijg kost het iets teveel.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:57:45 #44
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38897222
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef JeroenV het volgende:
Nu zijn sowieso alle voorverkoopdingen gesloten. Dan moet je morgen heel vroeg voor de TicketService staan. En dan nog kleine kans denk ik. Maar anders kun je het altijd nog laten afweten met die deal. Zo werkt dat nu eenmaal als je via internet koopt. Maar zijn de duurste kaarten van 69 euro ook staankaarten?

Ik krijg zin om nog een keer te gaan . Maar doe het toch maar niet. Buiten dat ik niemand meer mee krijg kost het iets teveel.
Free Record Shop was open. Ff heengefietst dus. Maar helaas helaas, veldkaarten voor de 25e waren al weg. Zitplaatsen 1e rang waren er nog wel.

Kaartjes zijn trouwens al vrijgegeven sinds gister
pi_38898927
Ziet er gaaf uit op de foto's zeg! Ik heb er ook echt super veel zin in

Ik zou o.a. samen met een collega+vriendin gaan, dus we zitten ons op kantoor al weken te verheugen op het concert. Maar zijn schoonmoeder is momenteel dusdanig ziek dat ze niet bepaald in een feeststemming zijn en gaan dus niet mee. Wel een beetje een domper dus Maar voor mij des te meer reden om zover mogelijk vooraan proberen te komen staan, zodat ik mooie foto's voor hem kan maken

Die 2 kaarten zijn trouwens nog te koop, ¤ 90 p.st. Iemand interesse?
amokaapjeeh O+
pi_38899029
heb de cd van take that maar weer eens onder het stof vandaan gehaald
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:08:32 #47
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38900118
Haha, zodat je Back for Good mee kan zingen
pi_38900292
Ik heb Slane op dvd !!

Is mega concert
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:33:51 #49
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38901342
Helemaal????

Hoe kom je daaraan?
pi_38901859
Dat wil ik ook wel eens weten ja.
pi_38904426
ik ben gister geweest en het was zooooooo vet
Ik wil nog een keeeeeeeeeeeeeeer!!!
Waarom is die robbie toch zo'n lekkere vent
pi_38908657
nog maar 5 dagen. Die zijn echt wel zo om
pi_38908744
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Hare het volgende:
Helemaal????

Hoe kom je daaraan?
Bootleg, is ook tig keer op tv uitgezonden.
pi_38909036
are we there yet !?
pi_38909515
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18

Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsen
pi_38909901
hoef je toch sowieso niet....
pi_38910424
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 07:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Bootleg, is ook tig keer op tv uitgezonden.
Heb 'm wel al tijden op cd ... maar heb nooit geweten dat er ook een bootleg van was (in video-formaat dus).
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:22:53 #58
36898 Kizim
Life is Music
pi_38911246
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:58 schreef mariel18 het volgende:

[..]

Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsen
Bij zitplaatsen kan je idd al wat later aankomen. Maar zou zeker proberen om nog wat van Basement Jaxx mee te nemen, leuke geschifte dames
pi_38911852
Basement Jaxx wil ik zeker zien, maar Orson ook eigenlijk wel hoor
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:18:58 #60
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38912519
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef linebear het volgende:
Basement Jaxx wil ik zeker zien, maar Orson ook eigenlijk wel hoor
Heb gisteren ff wat muziek gehoord van Orson, maar ik ben niet geheel kapot van hun muziek. Van de cd 'Bright idea' was er maar 1 nummer die ik wel grappig vond. Ik ben dus heel benieuwd wat dat straks live gaat doen, of ze er een beetje sfeer in kunnen zetten.
Heb echter nog steeds niks kunnen vinden van Basement Jaxx, dus geen flauw idee wat voor muziek zij hebben. Nu moet ik bekennen dat ik héél slecht ben met namen, dus ongetwijfeld dat ik in het verleden weleens wat gehoord heb van ze.
pi_38915571
ze maken dansmuziek, echt house is het niet te noemen. Gewoon vrolijke muziek....
Kijk je veel clips !?? Ze hadden een paar jaar geleden een clip dat zich afspeelde in een lab. Met allerlei apen waarop ze proeven deden. Die apen hadden allemaal een menselijk gezicht. Where''s your head at heet het nummer.....

Maar weet wel zeker dat ze sfeer kunnen brengen
pi_38915656
Basement Jaxx ken je vast wel veel nummers van. Ik hoorde ook veel nummers tijdens het optreden waarvan ik niet wist dat ze van hun waren.
pi_38915818
vind het erg lekkere muziek van ze....
- Red Alert
- Where's your head at
- Bill-a-Bong
- Good luck
zijn wel bekende nummers van ze
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:20:02 #64
36898 Kizim
Life is Music
pi_38916032
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Heb echter nog steeds niks kunnen vinden van Basement Jaxx, dus geen flauw idee wat voor muziek zij hebben. Nu moet ik bekennen dat ik héél slecht ben met namen, dus ongetwijfeld dat ik in het verleden weleens wat gehoord heb van ze.
ja je gaat zelfs meerdere songs van hun kennen.

vooral bekend:

Romeo
Where's your head at
Do your thing

Goeie keuze voorprogramma
pi_38916472
Ik heb twee kaarten voor aanstaande woensdag voor Robbie.. Maar ik mag niet van de dokter, ivm met infectiegevaar in grote menigtes (ik heb kanker, en moet mijn weerstand heel erg in de gaten houden en die is sterk achteruit gegaan de laatste twee weken )
Moet nu dus nog van die kaarten zien af te komen. Weten julie waar er nog liefhebbers zijn te vinden?
live life
pi_38916724
Als eerste sterkte, wat kut

Hier zullen wel mensen zitten die ze willen. Wat voor plaatsen heb je? Anders Marktplaats.
pi_38916810
Bedankt. Tja.... Baal er ook flink van. Maar goed, het is niet anders.

Het zijn de zitplaatsen vooraan, in het vak dat speciaal gereserveerd is voor fanclubleden. (Inner Sanctum) Echt goeie plekken dus. Heb ze zojuist op MP gezet, en ook hier op FOK in het vraag en aanbod topic. Bedankt voor de tip!
live life
pi_38917317
wellicht weet ik nog wel 2 geinteresseerden... wat moeten ze kosten !?
pi_38918515
tja, ik hoef er niet veel winst op te maken. Wil wel minimaal mijn kosten eruit, en dat is 140 euro voor de kaartjes, 8,50 administratiekosten en 25 pond voor het lidmaatschap voor Inner Sanctum..
live life
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:02:54 #70
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38919646
Onbeschaamde TVP, volgende week zondag zit ik ook in de Arena

Ik ben me suf aan het zoeken, ik heb eens een tracklist gezien maar die kan ik nergens weer vinden. Heeft een van jullie die?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_38920183
denk niet dat ie dat er voor overheeft sorry
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:44:17 #72
124375 LeroyBrown
pi_38921218
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:02 schreef MaLo het volgende:
Onbeschaamde TVP, volgende week zondag zit ik ook in de Arena

Ik ben me suf aan het zoeken, ik heb eens een tracklist gezien maar die kan ik nergens weer vinden. Heeft een van jullie die?
Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadion

radio
rock dj
trippin
monsoon
sin sin sin
trouble with me
millenium
pure
me and my shadow
strong
back for good
no regrets
advertising space
place to crash
come undone
feel

encore:
let me entertain you
kids
angels
pi_38926660
Me and my shadow, schrappen die handel, vreselijk nummer!
Onderschriftloos
pi_38926742
Slane is idd een bootleg. Heeft een kennis van mij voor me gekopieerd. Heb ook 3x Knebworth en heb ook het geheime bnn concert.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:59:48 #75
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38928435
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:44 schreef LeroyBrown het volgende:

[..]

Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadion
Thanx!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_38937939
nog 4 dagen, kan steeds minder wachten
pi_38940949
gelukkig is Nederland door, anders had ik woensdag echt steeds Nederland in de gaten gehouden met een radio
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:32:33 #78
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38942719
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef melke het volgende:
Echt niet! Prachtig nummer!

Samen met z'n buddy! Helemaal goed!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:33:00 #79
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38942731
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef partyyboyy het volgende:
gelukkig is Nederland door, anders had ik woensdag echt steeds Nederland in de gaten gehouden met een radio
Ja, en nu nog ff van Argentinie winnen, hoeven ze niet op zondag de 1/8 finale te spelen
pi_38944931
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:33 schreef Hare het volgende:

[..]

Ja, en nu nog ff van Argentinie winnen, hoeven ze niet op zondag de 1/8 finale te spelen
Hopen dat ze verliezen, hoeven ze niet op de zaterdag te voetballen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:43:37 #81
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38945299
Hoorde net van die jongen waar ik nog een kaartje van kon krijgen dat ze verboden hebben TVs en dergelijke bij het concert te hebben. Er zou niks uitgezonden worden, aangezien Robbie alle aandacht voor hem

Maar denk toch echt wel dat ie wat aandacht eraan besteed hoor, voetbaldier als ie is
pi_38947740
Nou kan wel gezellig worden dan Nederland aan het voetballen pfff hoop dan toch ook maar dat ze verliezen.....maar we komen wel in het oranje dat zou ook leuk zijn om alvast heel het stadion op zaterdag in het oranje te hullen?
pi_38948703

[ Bericht 100% gewijzigd door partyyboyy op 17-06-2006 18:07:40 ]
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:44:36 #84
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_38949569
Ik heb nog 2 veldkaarten voor a.s. woensdag in de arena. Ik kan er zelf niet naar toe.

Iemand interesse misschien? Ik heb er zelf Euro 85 per kaart voor betaald, zou fijn zijn als ik dat er voor terug kon krijgen.
pi_38950634
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef Hare het volgende:
Hoorde net van die jongen waar ik nog een kaartje van kon krijgen dat ze verboden hebben TVs en dergelijke bij het concert te hebben. Er zou niks uitgezonden worden, aangezien Robbie alle aandacht voor hem

Maar denk toch echt wel dat ie wat aandacht eraan besteed hoor, voetbaldier als ie is
In Brussel besteedde hij zelfs aandacht aan Brazilie - Kroatie, dus neem aan dat dat wel goed komt.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:21:13 #86
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38952376
Om heel eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat hij geen aandacht aan Nederland - Argentinië zal besteden. Het is geen superbelangrijke wedstrijd meer omdat beide landen toch wel door zijn, maar het is wel belangrijk voor de eerste en tweede plaats. Vandaar dus dat ik me niet kan voorstellen dat hij dat zomaar voorbij laat gaan.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:22:56 #87
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38952429
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Zwanee het volgende:
Om heel eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat hij geen aandacht aan Nederland - Argentinië zal besteden. Het is geen superbelangrijke wedstrijd meer omdat beide landen toch wel door zijn, maar het is wel belangrijk voor de eerste en tweede plaats. Vandaar dus dat ik me niet kan voorstellen dat hij dat zomaar voorbij laat gaan.
Robbie wordt er nog druk mee: woensdag Nederland - Argentinië en dan zaterdag (maar waarschijnlijk zondag ) weer een wedstrijd met Nederland .

Nou, als Nederland zondag moet voetballen gaan mensen die niet bij Robbie zitten ons wel sms jes sturen, ik maak me er niet druk om .
pi_38955781
2 meiden van een ander forum waren/zijn in Parijs. Blijkt daar een ontzettende teringzooi te zijn met de security.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:52:58 #89
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38957574
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 19:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

In Brussel besteedde hij zelfs aandacht aan Brazilie - Kroatie...
Hoe?
pi_38958108
Er was een gozer die de stand liep zien via een bord. Daarna vermeldde hij de uitslag. En hij ging er nog even vrolijk op in voordat hij begon met het optreden dat Belgie niet mee deed op het WK
pi_38958122
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef Vicky het volgende:
2 meiden van een ander forum waren/zijn in Parijs. Blijkt daar een ontzettende teringzooi te zijn met de security.
Hoe bedoel je? Teringzooi in welk opzicht?
In Brussel was alles perfect geregeld.
pi_38964189
nog maar 3 dagen
I just want to FEEEEEEEEEEEEEEEL
pi_38964209
het voetbal kan me woensdagavond eigenlijk een klein beetje gestolen worden. We zijn toch door en van Argentinie winnen we niet....

Heb nog een oranje bloemenketting gekocht voor de mensen met wie we gaan dat is het enige oranje wat ik aan doe
Verder zal het een korte broek en mijn mouwloze robbie shirt worden
  zondag 18 juni 2006 @ 16:18:41 #94
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_38973605
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Zwanee het volgende:
denk het ook niet, omdat ie zelf ook een groot liefhebber is en omdat ik verwacht dat het publiek er nogal oranje gekleurd bij zal staan/zitten was 2 jaar geleden bij Phil Collins ook (Ned-Tsj tijdens het EK)
  zondag 18 juni 2006 @ 17:33:20 #95
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_38975596
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef Nellid het volgende:
Ik heb nog 2 veldkaarten voor a.s. woensdag in de arena. Ik kan er zelf niet naar toe.

Iemand interesse misschien? Ik heb er zelf Euro 85 per kaart voor betaald, zou fijn zijn als ik dat er voor terug kon krijgen.
Niemand?
pi_38975618
Ik moet er werken, bij de Diners
pi_38976277
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:33 schreef Nellid het volgende:

[..]

Niemand?
Plaats ze op Marktplaats zou ik zeggen, of op Fok bij Vraag en Aanbod.
pi_38978541
Wat is het verschil tussen zitplaatsen en veldkaarten(staan)?
Ik heb twee veldkaarten (ingang zuid G staanplaatsen) maar heb de ballen verstand van concerten.
Ze waren wel duurder, is dus beter ofzo? En waarom?
  zondag 18 juni 2006 @ 19:46:34 #99
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38979237
Met veldkaarten heb je eerste rang en met tribune plaatsen dus niet.
Dat is het verschil.
Wel een beetje krom, want als je halverwege het veld staat zie je volgens mij nog minder en zit je op de tribune volgens mij beter (maar ik ben geen frequente concert bezoekster, mijn eerste en tot nu toe laatste concert was ergens in 1988....met Madonna in de Kuip LOL).
  zondag 18 juni 2006 @ 20:34:46 #100
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_38980648
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef melke het volgende:
Swing When You're Winning is een overheerlijke CD/DVD! en dat nummer is minstens zo tof
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_38981115
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:46 schreef Zwanee het volgende:
Met veldkaarten heb je eerste rang en met tribune plaatsen dus niet.
Dat is het verschil.
Wel een beetje krom, want als je halverwege het veld staat zie je volgens mij nog minder en zit je op de tribune volgens mij beter (maar ik ben geen frequente concert bezoekster, mijn eerste en tot nu toe laatste concert was ergens in 1988....met Madonna in de Kuip LOL).
Opzich heb je gelijk dat je als je halverwege staat inderdaad minder ziet. Maar staan is ook in de sfeer vele malen beter en gezelliger.
pi_38982295
ach ja, gaat om de sfeer en om er bij zijn... Er zijn grote schermen genoeg
pi_38982317
zegt degene met zitplaatsen
pi_38982318
nu op TMF de tien van.... Robbie

Can I kick it !?

[ Bericht 36% gewijzigd door linebear op 18-06-2006 21:42:16 ]
  zondag 18 juni 2006 @ 22:01:57 #105
10721 dolfg
RegiZeur
pi_38984022
Ik was zelf van plan om op woensdag zo rond 12.30 bij de Arena te arriveren.
Bleek bij Madonna ook ruim voldoende te zijn.
Of zijn er mensen die echt idiote tijdstippen in hun hoofd hebben?
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_38984078
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef dolfg het volgende:
En waar stond je toen bij Madonna?
pi_38984111
Ik denk dat je redelijk vooraan staat, maar echt niet helemaal vooraan. In Brussel had ik de Inner Circle kaarten en was er toen al om 12 uur. En in Amsterdam heb je geen Inner Circle, dus zullen de die-hards echt vroeg gaan denk ik.
pi_38984266
Half 1 al? modderfok!
Ik heb 's middags vrijgenomen. Rijd rond een uur of één aan op m'n werk(Eindhoven), thuis even omkleden, daarna een vriendin oppikken die meegaat (woont 35 minuten rijden van mij vandaan), en dan naar Amsterdam crossen. Dus rond 4 uur daar zijn. Maar dat is al laat ofzo?
pi_38984404
Ga er van uit dat het laat is als je vooraan wilt staan. Hoe laat gaan de deuren open in Amsterdam? In Brussel om vijf uur volgens het kaartje, om vier uur in het echt.
pi_38984750
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=813
quote:
De deuren gaan open om 16.30 uur, de aanvang van het eerste voorprogramma is 18.30 uur.
pi_38986751
ik zorg dat ik er om 4 uur ben. Ik hoef echt niet helemaal vooraan te staan.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:34:05 #112
10721 dolfg
RegiZeur
pi_38988055
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En waar stond je toen bij Madonna?
In het voorvak. En daar denk ik nu ook terecht te komen.
Er passen zeker enkele duizenden mensen in en ik denk niet dat er duizenden mensen voor de poort liggen om 12 uur.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:37:55 #113
4180 Hare
Come fly with me!
pi_38988172
3 jaar geleden zijn we gewoon rustig bij het openen van de poorten aan komen kakken en stonden we nog prachtig mooi, lekker rustig ergens midden op het veld. Was helemaal perfect!
  maandag 19 juni 2006 @ 01:09:48 #114
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38990575
pfffff

- het meenemen van foto-, film- of andere opnameapparatuur is niet toegestaan;
Het is dus niet verstandig als ik mijn oude 3,2 m.pix camera meeneem??? (zo'n Fuji S3000 die ik niet ergens kan verstoppen, is 'ie iets te groot voor )

- het meenemen van glaswerk, plastic flessen, blik, vuurwerk, (vuur)- wapens en/of gevaarlijke voorwerpen en/of alcoholhoudende dranken is niet toegestaan;
Zouden flesjes Spa Blauw hier ook onder vallen? Er staat niet dat je geen pakjes drinken mee mag nemen, dus die zal ik zeker dan maar in mijn tas proppen (ga toch echt niet achterlijk veel betalen daar voor een colaatje...)

Heb trouwens wel alvast bij de Blokker een verrekijkertje gekocht voor 8 euro, kan ik in ieder geval Robbie wat dichterbij halen
pi_38990832
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef dolfg het volgende:
Waarom zo vroeg? Denk je echt dat als je een uurtje later bent je dan minder vooraan zal staan? Ik ben ook naar Madonna gegaan. Ben pas een half uur voor het concert naar binnen gegaan. Het veld stond niet eens een kwart vol. De meeste mensen hebben namelijk ook nog een baan Ik heb veldkaarten en ga rond 15.30/16 uur naar het stadion. Ik hoef overigens niet op de eerste rijd te staan. Rij 10 is ook nog goed
Onderschriftloos
pi_38990948
Zwanee bij de meeste grote concerten mag je geen foto toestellen e.d meenemen. Ik heb al vele concerten gezien en altijd m'n fototoestel mee naar binnen kunnen nemen. Leg hem gewoon beneden in je tas, in een zwart tasje ofzo. Zo grondig controleren ze tassen namelijk ook weer niet.

Flessen mag je sowieso niet meenemen, ongeacht de inhoud. Die moet je voor je naar binnen gaat in een prullebak gooien. Pakjes drinken mogen volgens mij wel.
Onderschriftloos
  maandag 19 juni 2006 @ 01:35:38 #117
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38991036
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:30 schreef melke het volgende:
Zwanee bij de meeste grote concerten mag je geen foto toestellen e.d meenemen. Ik heb al vele concerten gezien en altijd m'n fototoestel mee naar binnen kunnen nemen. Leg hem gewoon beneden in je tas, in een zwart tasje ofzo. Zo grondig controleren ze tassen namelijk ook weer niet.

Flessen mag je sowieso niet meenemen, ongeacht de inhoud. Die moet je voor je naar binnen gaat in een prullebak gooien. Pakjes drinken mogen volgens mij wel.
Oke, dan neem ik idd gewoon pakjes drinken mee. Enneh......ik zal vást nog wel ergens een iets grotere make-up tas hebben ofzo........kan mooi mijn fototoestel in
pi_38991157
Een verslagje van iemand die in Belgie naar RW is geweest.

ROBBIE WILLIAMS 13 juni 2006 KBS - BRUSSEL

In een verdrukkende warmte van 30°C moesten vele Robbie Williams fans wachten op hun grote idool die slechts 5 uur later pas op het podium te zien zou zijn, maar hij was wel degelijk het wachten waard.

Om 16.30u betraden we het Koning Boudewijn stadion en we hadden al meteen een glimp op hoeveel die-hard fans er vooraan te zien waren en hoe het podium eruit zag . Robbie zou wel degelijk in contact treden met z'n fans door het kleine podium dat zo'n 50meter van het hoofdpodium verwijderd was. We murmelden ons door de meute heen en gingen ook een lekker plaatsje innemen, dit was zo'n 10meter van het kleine ronde podium af. De wachttijd ging niet zo snel vooruit, maar om half 7 begon Orson daar aan een set van zo'n 35 tal minuten. Hij kon de fans toch niet bekoren, zij wachtten immers op Robbie. Orson is dan ook niet echt bekend, ze hebben nu wel een hit maar dat is ook al . Een goed halfuurtje later begon Basement Jaxx aan hun set en het ritme kwam er toch wel in
Ik voelde me net weer zoals op werchter 2004 tijdens hun set. Ze waren weer heel erg goed en hier deed het publiek toch wel wat moeite, de tijd vloog dan ook voorbij. Zij speelden zo'n 45tal minuten. Nu was het nog drie kwartier op de grote King of pop wachten. Ondertussen hadden ze er niet beter op gevonden om met het ganse stadion de 'mexican wave' te doen en wat te klappen om de sfeer erin te houden. Om 21uur was het erg spannend, het publiek in de linkse tribune had al een glimp van Robbie opgevangen en zorgde ervoor dat iedereen dacht dat hij al op het podium stond. Zijn show begon met beelden die geprojecteerd werden van z'n evolutie en dan een prachtig vuurwerk met vlammen gecombineerd en ineens stond Robbie daar dan op het kleine podium . Hij begon met 'Radio' en iedereen brulde mee, de sfeer was gezet en dat op een halve minuut. Dan ging hij de set verder met 'Rock DJ', 'Monsoon' en wat liedjes uit z'n nieuwste cd Intensive care. Iedereen deed heel enthousiast mee. Tussen de liedjes door was Robbie de entertainer van de humor, hij vertelde grapjes en vond ons het beste publiek dat hij ooit al had gehad, gewoon omdat we zo enthousiast waren en zelfs de Wereldbeker lieten vallen gewoon voor hem. Johnny Wilkes kwam op het podium en was er enkel voor ons bij, ze brachten een swing when you're winning-nummer voor ons en daarna deden we een karaoke-versie van 'Strong'. Toen was Johnny weg en ging hij even de oude toer op met 'Back for Good' van z'n voormalige groep Take That maar het liedje had toch z'n oude leden niet nodig, Robbie was goed genoeg en kon het beter brengen. Dan ging hij verder met z'n ode aan Elvis 'Advertising Space' en liet ons verder meezingen met 'Come Undone' en 'Feel'. Het was net of hij de liedjes voor ieder van ons apart zong, zo kwam het toch over. Toen verdween hij van het podium en een zevental minuten later stond er een witte schim bovenaan op het podium, nog geen minuut daarna kwam hij naar beneden met de gondel die voor de eerste keer werkte in z'n Europese tour. Daar was hij erg tevreden om, dat zei hij nog daarna en vlak voor hij met 'Let me entertain you' begon. Hij was echt open tegen ons, dit had ik echt niet verwacht moet ik zeggen.
Dan bracht hij 'Angels', de hit waar iedereen op had gewacht, het was natuurlijk vanzelfsprekend dat de GSM's hoog de lucht ingingen en dat de mensen hun geliefde opbelden of goed vastnamen. Na dit bleven we enthousiast en besloot hij om nog één liedje te doen en dat was 'Kids'. Met dit was de show gedaan en konden we met een tevreden hart naar huis gaan. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik geweest ben, Robbie is en blijft een entertainer. Wel spijtig dat de show niet zo lang duurde maar ja, niets aan te doen.

Hieronder is de setlist te vinden:

Radio
Rock dj
Tripping
Monsoon
Sin sin sin
Millennium
Make me pure
Me and my shadow (met Johnny Wilkes)
Strong (Met Johnny Wilkes)
Back for good
Advertising space
Place to crash
Come undone
Feel

Bisnummers
Let me entertain you
Angels
Kids

Bron: Rockwerchter.be
Onderschriftloos
pi_38991177
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:35 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Oke, dan neem ik idd gewoon pakjes drinken mee. Enneh......ik zal vást nog wel ergens een iets grotere make-up tas hebben ofzo........kan mooi mijn fototoestel in
Goed idee! Of juist niet in dat tasje stoppen maar juist er onder leggen. Tasje als afleiding gebruiken
Onderschriftloos
  maandag 19 juni 2006 @ 06:54:04 #120
10721 dolfg
RegiZeur
pi_38992545
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:22 schreef melke het volgende:

[..]
Waarom zo vroeg? Denk je echt dat als je een uurtje later bent je dan minder vooraan zal staan?
Ik ga met mijn 2 kids van 11 en 13 en die zijn nog niet zo heel erg lang, dus ik wil graag dat ze goed zicht hebben.
Daarom vooraan en ook omdat het voorvak gewoon de meeste sfeer heeft qua overweldigende ervaring en fans die er staan.
pi_38992670
nog maar 2 dagen
  maandag 19 juni 2006 @ 07:26:16 #122
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_38992692
kheb er sin sin sin innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_38992760
ken nie wachten
  maandag 19 juni 2006 @ 09:25:55 #124
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_38993717
quote:
Op maandag 19 juni 2006 07:42 schreef linebear het volgende:
ken nie wachten
Ik word ook steeds ongeduldiger

Vraag me alleen af wat het weer woensdag gaat doen
pi_38994004
ach het dak is toch dicht en wij zitten heel hoog in de arena
pi_38994075
deze week komt Orson trouwens bij Giel live....
pi_38994131
Zaterdag geen regen
pi_38994598
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Koningin het volgende:
Zaterdag geen regen
En ook niet zo warm .
pi_38994710
heeft er iemand nog kaartjes voor zaterdag over dan
pi_38999004
quote:
Op maandag 19 juni 2006 10:14 schreef linebear het volgende:
heeft er iemand nog kaartjes voor zaterdag over dan
Natuurlijk als je maar betaald hahaha maar dat is grof geld hoor nog meer dan voor de WK finale denk ik
  maandag 19 juni 2006 @ 13:34:44 #131
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_39000257
Ik heb nog steeds 2 veldkaartjes voor a.s woensdag (kostprijs)...
pi_39001059
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef kluivie het volgende:

[..]

Natuurlijk als je maar betaald hahaha maar dat is grof geld hoor nog meer dan voor de WK finale denk ik
Dat valt wel mee denk ik.
Er staan op marktplaats nog aardig wat kaartjes te koop, de mensen moeten ze toch kwijt.
pi_39004691
ach ja, om nou twee keer te gaan...
pi_39004768
Als ik voor normale of goedkope prijs een goede plaats zou kunnen kopen had ik het gedaan. Maar ik kan toch niemand meer mee krijgen.
pi_39005169
mij
pi_39008282
Nog maar 1 dagje werken
amokaapjeeh O+
pi_39008882
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:48 schreef linebear het volgende:
ach ja, om nou twee keer te gaan...
op het RW forum gaan ze zelfs 14 keer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39009301
Ja, las ik ook.. Pfff.. Dan ben je echt zwaar fan. Of zwaar gestoord, dat kan natuurlijk ook ;-)
live life
  maandag 19 juni 2006 @ 18:49:53 #139
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39009415
En je zult ook nog eens bakken met geld nodig hebben!!!
pi_39010342
ook dat ja
pi_39010430
vriendin vroeg nog of ik meeging naar een concert in Engeland. Het klonk heel verleidelijk maar ik doe het niet... Kleine meisje kost al genoeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39010652
dat zal helemaal prijzig zijn ja. Bedoel concert in Engeland
  maandag 19 juni 2006 @ 19:30:03 #143
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39010710
Ik zit te twijfelen of ik mijn camera in mijn tas verstop om mee te nemen, volgens mij kan ik dat wel doen; als ik gesnapt wordt krijg ik hem na afloop toch wel terug (al zal ik dan wel lang moeten wachten vrees ik)
pi_39011649
heb mijn tshirts al klaar liggen.... aangezien ik morgen ga logeren
mental note - vergeet je kaartje niet
pi_39011741
Dit kreeg ik binnen van een andere site:

Een groep fans van verschillende Robbie Williams forums hebben het plan opgevat om tijdens de concerten in de ArenA allemaal een bellenblaas mee te nemen en deze te gebruiken tijdens het nummer "Strong". Waarom tijdens "Strong"? Omdat dan Robbie's vriend Jonathan Wilkes samen met hem op het podium staat en het hoogstwaarschijnlijk ook heel leuk zal vinden. We hopen dat jullie met ons meedoen zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie bellenzee!

Ook roepen we iedereen op om op woensdag allemaal in het oranje te komen, omdat dan het Nederlands Elftal tegen Argentinië speelt en Robbie ook een groot voetbalfan is.
pi_39011980
was ik toch bijna mijn oranje bloemen ketting vergeten
pi_39011991
Dat van de bellenblaas staat ook op een ander forum.

Vraag is alleen of je de bellenblaas mee naar binnen krijgt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39012051
ga echt geen bellenblaas kopen hoor
pi_39012420
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn camera in mijn tas verstop om mee te nemen, volgens mij kan ik dat wel doen; als ik gesnapt wordt krijg ik hem na afloop toch wel terug (al zal ik dan wel lang moeten wachten vrees ik)
Doen! Ik heb best al wat concerten bezocht. Overal waren camera's verboden, overal heb ik de camera mee naar binnen kunnen nemen. Gewoon onder in je tas stoppen of in een zijvakje.
Onderschriftloos
pi_39012474
Ik heb geen oranje kleren...

Hoeveel mensen passen trouwens in het eerste vak? Moet je dan al vroeg bij de Arena zijn?
Onderschriftloos
  maandag 19 juni 2006 @ 20:48:29 #151
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39013529
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef Hare het volgende:
Hoorde net van die jongen waar ik nog een kaartje van kon krijgen dat ze verboden hebben TVs en dergelijke bij het concert te hebben.
Genoeg TV's in het hoofdgebouw (plus skyboxen) waar de wedstrijd zal worden gevolgd hoor.
pi_39013952
rond dit tijdstip over 2 dagen klinkt Radio door de arena
  maandag 19 juni 2006 @ 21:14:01 #153
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39014751
En/of het gejuich van de paar aanwezige Argentijnen...

Woensdag veld-kaarten, zondag business-seats, eens kijken wat beter uitzicht biedt...
  maandag 19 juni 2006 @ 22:01:49 #154
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39017061
-knip, verkocht-

[ Bericht 91% gewijzigd door ROG op 19-06-2006 22:41:51 ]
  maandag 19 juni 2006 @ 23:40:45 #155
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39021467
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef linebear het volgende:
rond dit tijdstip over 2 dagen klinkt Radio door de arena
Hij klinkt hier nu bij mij door mijn speakers
Heb de dvd "Live in Knebworth" maar weer ff aangezet om extra in de stemming te komen.
Morgen zal overdag de buurt bij ons wel gek worden van mij, dan draai ik hem de hele dag (alle dvd's zullen wel ff aan gaan )

Wat die bellenblaas betreft; ik wil best meenemen (heb 3 kids, merken ze toch niet als ma hun bellenblaas even leent ), maar ik ben bang dat de vriendin die meegaat en ik dan de enigen zijn in vak 401 met een bellenblaas. En dát gaat me net iets te ver, twee vrouwen van rond de 30 die daar saampjes zitten te bellenblazen......
pi_39021728
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Hij klinkt hier nu bij mij door mijn speakers
Heb de dvd "Live in Knebworth" maar weer ff aangezet om extra in de stemming te komen.
Morgen zal overdag de buurt bij ons wel gek worden van mij, dan draai ik hem de hele dag (alle dvd's zullen wel ff aan gaan )

Wat die bellenblaas betreft; ik wil best meenemen (heb 3 kids, merken ze toch niet als ma hun bellenblaas even leent ), maar ik ben bang dat de vriendin die meegaat en ik dan de enigen zijn in vak 401 met een bellenblaas. En dát gaat me net iets te ver, twee vrouwen van rond de 30 die daar saampjes zitten te bellenblazen......
Bellenblaas ?
  maandag 19 juni 2006 @ 23:55:07 #157
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39021881
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef ally-gator het volgende:
Dit kreeg ik binnen van een andere site:

Een groep fans van verschillende Robbie Williams forums hebben het plan opgevat om tijdens de concerten in de ArenA allemaal een bellenblaas mee te nemen en deze te gebruiken tijdens het nummer "Strong". Waarom tijdens "Strong"? Omdat dan Robbie's vriend Jonathan Wilkes samen met hem op het podium staat en het hoogstwaarschijnlijk ook heel leuk zal vinden. We hopen dat jullie met ons meedoen zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie bellenzee!

Ook roepen we iedereen op om op woensdag allemaal in het oranje te komen, omdat dan het Nederlands Elftal tegen Argentinië speelt en Robbie ook een groot voetbalfan is.
pi_39022002
ow ok
Ik doe zeker iets oranjes aan!
pi_39024179
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:58 schreef partyyboyy het volgende:
ow ok
Ik doe zeker iets oranjes aan!
Ik wil ook oranje! Maar heb niets. Ja tshirt van m'n broertje maar die is te groot..
Onderschriftloos
pi_39025424
just one more day to go
heb mijn kaartje al klaar liggen....
pi_39026134
Ik moet mijn kaartjes ook weer eens uit de kast gaan halen, want anders vergeet ik ze gewoon mee te nemen
pi_39026217
Morgen om 14:00 aan rijden vanuit eindhoven eerst ff lekker eten (wokken) in amsterdam en daarna naar het concert , heb er wel zin in..
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_39026242
Vriendinnen van mij zijn vorige week in Brussel geweest en ze hebben me helemaal gek gemaakt
Filmpjes op de gsm gezien.........kan niet wachten nu.
pi_39026280
kan ook echt niet wachten Morgen tot half 5 werken, dan snel naar vriendje. Omkleden en eten... dan richting Arena
pi_39026369
Ìk ga donderdag en heb er nu al zin in!! Ben mijn Knebworth dvd aan het draaien.. Wat vervelend voor mijn buren!!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:07:17 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39026421
Ik ga zondag en kan ook al niet wachten
pi_39026525
oh ja die dvd heb ik ook nog... vanmiddag maar eens opzetten
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:29:39 #168
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39029670
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:04 schreef loezzie het volgende:
Ìk ga donderdag en heb er nu al zin in!! Ben mijn Knebworth dvd aan het draaien.. Wat vervelend voor mijn buren!!
Hahaha mijn buren hebben vandaag ook weinig in te brengen wat betreft mijn muziekkeuze en volume
Heb er echt zo'n zin in!!!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:34:20 #169
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39029800
Wij hebben nu The Robbie Williams Show opstaan, straks nog even zijn optreden in Berlijn van oktober (ofzoiets)
pi_39030181
JAAAH MORGE!!!!!!!!
pi_39030692
is het al morgen ???
pi_39031926
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:04 schreef linebear het volgende:
is het al morgen ???
dvd al gekeken ??
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:49:11 #173
10721 dolfg
RegiZeur
pi_39032152
Morgen en donderdag sta ik op het veld. Heerlijk vooruitzicht!
pi_39032311
Stiekum hoop dat ie Hot Fudge speelt .. echt wel gaaf nummer heb het nu opstaan van de dvd knebworth en dat op DTS ..
pi_39032621
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 12:42 schreef McReal het volgende:

[..]

dvd al gekeken ??
zit nog op mijn werk
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:04:23 #176
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39034506
1 day left..
pi_39035467
hoop dat ik vanavond kan slapen...oja wij gaan in het oranje maar wel zonder bellenblaas!
pi_39036247
ik kreeg net een sms van mijn vriend. Hij zit op de nieuwmarkt. En wie loopt daar voorbij.... da Robster
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:55:11 #179
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39036320
Hij zit in The Grand, dus zal ie vast even gaan lopen
Gister speelde ie een wedstrijdje op het terrein van ajax..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39036512
dat ie daar zit weet ik ja....
dat ie zomaar in het wild loopt he
pi_39036535
Zou wel leuk zijn als je hem opeens zo voorbij ziet lopen.
pi_39036810
heb nu alleen nog maar meer zin in morgen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:07:02 #183
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39036815

Gary (gitaar) en Jerry (bas)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39036964
hoe krijg je het toch telkens voor elkaar
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:17:07 #185
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_39037163
Weet iemand trouwens of ze met de show rekening gaan houden met Nederland-Argentinie? Hij als voetbal fan zijnde?
pi_39037185
vast wel....
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:25:47 #187
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39039814
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef linebear het volgende:
dat ie daar zit weet ik ja....
dat ie zomaar in het wild loopt he
Hmmm, wordt toch wel verleidelijk even in Amsterdam te gaan zitten de komende dagen
pi_39043820
Nog maar 1 nachtje slapen

Ik heb trouwens net voor de zekerheid nog maar even een poncho gekocht.. Dus mocht het gaan regenen en je ziet 2 mensen met een rode poncho..
amokaapjeeh O+
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:54:08 #189
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39044618
Er zijn vast niet veel mensen met een rode poncho Da's net zoiets als een rode auto
Wij hebben voor de zekerheid 4 oranje poncho's gekocht: tip! Action heeft ze voor 32 cent per stuk

Voor de lol ook bellenblaasdingen gekocht, ook wat extra voor mensen om ons heen, lijkt me leuk om toch iets aparts te doen (29 ct bij Zeeman of 3 voor 49 ct)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:00:24 #190
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39044811

ArenA vanmiddag vroeg.
pi_39044899
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef ROG het volgende:
[afbeelding]
ArenA vanmiddag vroeg.
VEHHEETTT!
pi_39046180
gave foto!

nog 1 dag!!!

van het RW forum
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39047352
Wow mooie foto hoor....heb er ook zin in hoor maar ga pas zaterdag....dacht dat jij ook zaterdag ging Vicky?
pi_39047772
nee morgen!!

Zou best nog wel een keertje willen... maar ja, de financien laten het niet toe...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:19:48 #195
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_39047825
YES morgen! En die foto's zijn er echt geweldig uit! Krijg er alleen maar meer zin in!!!
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_39048626
over iets meer dan 24 uur, dan begint hij!
pi_39048818
Ja het schiet op nu , vakkie 420 over minder dan 24 uur ben ik bij je
pi_39049082
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef QTPi het volgende:
Ja het schiet op nu , vakkie 420 over minder dan 24 uur ben ik bij je
Zwaai ff wij zitten in vak 127

Of anders doen we de wave wel ok ?
pi_39049782
Ik ga ook morgen!
Heb er al helemaal zin in
Maarre... nu las ik dat Mr. Wilkes er ook bij was in Brussel, iemand enig idee of hij er bij ons ook bij gaat zijn? Lijkt me wel heel gaaf namelijk maar aangezien hij natuurlijk nog niet zo lang geleden papa is geworden neem ik niet aan dat hij er overal bij gaat zijn??
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:24:03 #200
10721 dolfg
RegiZeur
pi_39050891
Wel leuk dat we allemaal weten wat Robbie op dit moment aan het doen is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')