Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18
Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
Heb 'm wel al tijden op cd ... maar heb nooit geweten dat er ook een bootleg van was (in video-formaat dus).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Bootleg, is ook tig keer op tv uitgezonden.
Bij zitplaatsen kan je idd al wat later aankomen. Maar zou zeker proberen om nog wat van Basement Jaxx mee te nemen, leuke geschifte damesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:58 schreef mariel18 het volgende:
[..]
Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsen
Heb gisteren ff wat muziek gehoord van Orson, maar ik ben niet geheel kapot van hun muziek. Van de cd 'Bright idea' was er maar 1 nummer die ik wel grappig vond. Ik ben dus heel benieuwd wat dat straks live gaat doen, of ze er een beetje sfeer in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef linebear het volgende:
Basement Jaxx wil ik zeker zien, maar Orson ook eigenlijk wel hoor
ja je gaat zelfs meerdere songs van hun kennen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Heb echter nog steeds niks kunnen vinden van Basement Jaxx, dus geen flauw idee wat voor muziek zij hebben. Nu moet ik bekennen dat ik héél slecht ben met namen, dus ongetwijfeld dat ik in het verleden weleens wat gehoord heb van ze.
Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadionquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:02 schreef MaLo het volgende:
Onbeschaamde TVP, volgende week zondag zit ik ook in de Arena
Ik ben me suf aan het zoeken, ik heb eens een tracklist gezien maar die kan ik nergens weer vinden. Heeft een van jullie die?
Thanx!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:44 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |