Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:03 schreef Kizim het volgende:
@ mariel18
Ja in Brussel ging het stadion ook om 17u open en om 18.30u begon het officieel.
Heb 'm wel al tijden op cd ... maar heb nooit geweten dat er ook een bootleg van was (in video-formaat dus).quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Bootleg, is ook tig keer op tv uitgezonden.
Bij zitplaatsen kan je idd al wat later aankomen. Maar zou zeker proberen om nog wat van Basement Jaxx mee te nemen, leuke geschifte damesquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:58 schreef mariel18 het volgende:
[..]
Kizim, bedankt voor je reactie! Dan hoeven we niet al te vroeg in amsterdam te zijn met kaartjes voor zitplaatsen
Heb gisteren ff wat muziek gehoord van Orson, maar ik ben niet geheel kapot van hun muziek. Van de cd 'Bright idea' was er maar 1 nummer die ik wel grappig vond. Ik ben dus heel benieuwd wat dat straks live gaat doen, of ze er een beetje sfeer in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef linebear het volgende:
Basement Jaxx wil ik zeker zien, maar Orson ook eigenlijk wel hoor
ja je gaat zelfs meerdere songs van hun kennen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Heb echter nog steeds niks kunnen vinden van Basement Jaxx, dus geen flauw idee wat voor muziek zij hebben. Nu moet ik bekennen dat ik héél slecht ben met namen, dus ongetwijfeld dat ik in het verleden weleens wat gehoord heb van ze.
Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadionquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:02 schreef MaLo het volgende:
Onbeschaamde TVP, volgende week zondag zit ik ook in de Arena
Ik ben me suf aan het zoeken, ik heb eens een tracklist gezien maar die kan ik nergens weer vinden. Heeft een van jullie die?
Thanx!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:44 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Setlist Robbie Williams 13 juni 2006 Brussels Koning Boudewijn Stadion
Echt niet! Prachtig nummer!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef melke het volgende:
Me and my shadow, schrappen die handel, vreselijk nummer!
Ja, en nu nog ff van Argentinie winnen, hoeven ze niet op zondag de 1/8 finale te spelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef partyyboyy het volgende:
gelukkig is Nederland door, anders had ik woensdag echt steeds Nederland in de gaten gehouden met een radio
Hopen dat ze verliezen, hoeven ze niet op de zaterdag te voetballenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, en nu nog ff van Argentinie winnen, hoeven ze niet op zondag de 1/8 finale te spelen
In Brussel besteedde hij zelfs aandacht aan Brazilie - Kroatie, dus neem aan dat dat wel goed komt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef Hare het volgende:
Hoorde net van die jongen waar ik nog een kaartje van kon krijgen dat ze verboden hebben TVs en dergelijke bij het concert te hebben. Er zou niks uitgezonden worden, aangezien Robbie alle aandacht voor hem
Maar denk toch echt wel dat ie wat aandacht eraan besteed hoor, voetbaldier als ie is
Robbie wordt er nog druk mee: woensdag Nederland - Argentinië en dan zaterdag (maar waarschijnlijk zondagquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Zwanee het volgende:
Om heel eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat hij geen aandacht aan Nederland - Argentinië zal besteden. Het is geen superbelangrijke wedstrijd meer omdat beide landen toch wel door zijn, maar het is wel belangrijk voor de eerste en tweede plaats. Vandaar dus dat ik me niet kan voorstellen dat hij dat zomaar voorbij laat gaan.
Hoe?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
In Brussel besteedde hij zelfs aandacht aan Brazilie - Kroatie...
Hoe bedoel je? Teringzooi in welk opzicht?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef Vicky het volgende:
2 meiden van een ander forum waren/zijn in Parijs. Blijkt daar een ontzettende teringzooi te zijn met de security.
denk het ook niet, omdat ie zelf ook een groot liefhebber is en omdat ik verwacht dat het publiek er nogal oranje gekleurd bij zal staan/zittenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Zwanee het volgende:
Om heel eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat hij geen aandacht aan Nederland - Argentinië zal besteden. Het is geen superbelangrijke wedstrijd meer omdat beide landen toch wel door zijn, maar het is wel belangrijk voor de eerste en tweede plaats. Vandaar dus dat ik me niet kan voorstellen dat hij dat zomaar voorbij laat gaan.
Niemand?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef Nellid het volgende:
Ik heb nog 2 veldkaarten voor a.s. woensdag in de arena. Ik kan er zelf niet naar toe.
Iemand interesse misschien? Ik heb er zelf Euro 85 per kaart voor betaald, zou fijn zijn als ik dat er voor terug kon krijgen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef melke het volgende:
Me and my shadow, schrappen die handel, vreselijk nummer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |