Genoeg TV's in het hoofdgebouw (plus skyboxen) waar de wedstrijd zal worden gevolgd hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:43 schreef Hare het volgende:
Hoorde net van die jongen waar ik nog een kaartje van kon krijgen dat ze verboden hebben TVs en dergelijke bij het concert te hebben.
Hij klinkt hier nu bij mij door mijn speakersquote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef linebear het volgende:
rond dit tijdstip over 2 dagen klinkt Radio door de arena
Bellenblaas ?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:40 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Hij klinkt hier nu bij mij door mijn speakers![]()
Heb de dvd "Live in Knebworth" maar weer ff aangezet om extra in de stemming te komen.
Morgen zal overdag de buurt bij ons wel gek worden van mij, dan draai ik hem de hele dag (alle dvd's zullen wel ff aan gaan)
Wat die bellenblaas betreft; ik wil best meenemen (heb 3 kids, merken ze toch niet als ma hun bellenblaas even leent), maar ik ben bang dat de vriendin die meegaat en ik dan de enigen zijn in vak 401 met een bellenblaas. En dát gaat me net iets te ver, twee vrouwen van rond de 30 die daar saampjes zitten te bellenblazen......
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef ally-gator het volgende:
Dit kreeg ik binnen van een andere site:
Een groep fans van verschillende Robbie Williams forums hebben het plan opgevat om tijdens de concerten in de ArenA allemaal een bellenblaas mee te nemen en deze te gebruiken tijdens het nummer "Strong". Waarom tijdens "Strong"? Omdat dan Robbie's vriend Jonathan Wilkes samen met hem op het podium staat en het hoogstwaarschijnlijk ook heel leuk zal vinden. We hopen dat jullie met ons meedoen zodat we samen kunnen zorgen voor een mooie bellenzee!
Ook roepen we iedereen op om op woensdag allemaal in het oranje te komen, omdat dan het Nederlands Elftal tegen Argentinië speelt en Robbie ook een groot voetbalfan is.
Ik wil ook oranje! Maar heb niets. Ja tshirt van m'n broertje maar die is te groot..quote:
Hahaha mijn buren hebben vandaag ook weinig in te brengen wat betreft mijn muziekkeuze en volumequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:04 schreef loezzie het volgende:
Ěk ga donderdag en heb er nu al zin in!! Ben mijn Knebworth dvd aan het draaien.. Wat vervelend voor mijn buren!!
dvd al gekeken ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:04 schreef linebear het volgende:
is het al morgen ???
Hmmm, wordt toch wel verleidelijk even in Amsterdam te gaan zitten de komende dagenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:59 schreef linebear het volgende:
dat ie daar zit weet ik ja....
dat ie zomaar in het wild loopt he
VEHHEETTT!quote:
Zwaai ff wij zitten in vak 127quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef QTPi het volgende:
Ja het schiet op nu, vakkie 420 over minder dan 24 uur ben ik bij je
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |