[TK] Hippe asbak!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef slashyou het volgende:
Persoonlijk snap ik niet waarom mensen dingen voor 1 euro gaan verkopen. Dat is de moeite toch niet.
Bijvoorbeeld, of die kamer opruim shit.quote:
Wohin??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef Dizer het volgende:
Zo.. een van mijn laatste posts voordat ik op vakantie ga
Whehehequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&c2coff=1&q=%20%20wohin&btnG=Zoeken&sa=N&tab=wi
Die eerste foto dan
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, je moet deze avatar nemen:
[afbeelding]!
Kusjes,
een anonieme fan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Als ik moest kiezen tussen MB en moi.. dan kies ik voor MB![]()
waar zoek je dan op?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&c2coff=1&q=%20%20wohin&btnG=Zoeken&sa=N&tab=wi
Die eerste foto dan
Nou je zin?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Niks ten nadele vanMB
, maar...het is je avatar, mên!
Die hoort bij jou!
En MB niet.
ah joh loop niet zo te zeurenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef slashyou het volgende:
Persoonlijk snap ik niet waarom mensen dingen voor 1 euro gaan verkopen. Dat is de moeite toch niet.
Adelante.... doeiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Adelante! Je kleurtje!
Misschien als ik het zo zeg:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Dizer.Je icon.
Je moet de Dizer-icon instellen.
kan dat niet alleen in SHOquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Dizer.Je icon.
Je moet de Dizer-icon instellen.
Whehe... jullie misten mij zo enorm toen ik in NY zat...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef Adelante het volgende:
tsjah, je bent er even niet en hopla alles slaat dood
Ade, je bent zwart.. ik kan dat nog steeds niet bevattenquote:
Staat in mijn FB? meerdere malen... en mijn FB is prive.. dus daar betekent het ook meer voor mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:58 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ik heb jou niet voor niets zo treffend nagetekend!![]()
!!!
zwatr is het wit van deze zomerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:58 schreef Dizer het volgende:
Ade, je bent zwart.. ik kan dat nog steeds niet bevatten.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Staat in mijn FB? meerdere malen... en mijn FB is prive.. dus daar betekent het ook meer voor mij
daaahaaaag buupquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Smoesjes.
[afbeelding]
Poll: Moet Dizer deze avatar nemen?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
soort AUS - ITA dusquote:
Ik had een BBQ feestje met allemaal mensen die anti-voetbal zijn.quote:
helemaal goed, en nog een land is ZWIquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:05 schreef Dizer het volgende:
Ik had een BBQ feestje met allemaal mensen die anti-voetbal zijn.
Is het nou 2-0 voro Frankrijk geworden? En 2-0 voor de andere wedstrijd... tegen Zuid-Korea en nog iemand?
Je kent hem?quote:
ej, lullo!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Reden om hier nog langer weg te blijven![]()
nog een of nog geenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat een slowchat is dit toch.
O en ik heb na 5 weken nog een Macbook.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Adelante het volgende:
ik ben al weer bijna toe aan een nieuwe man
niet niet? da's dus mooi op tijdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb 8 juli een LAN-party, en ik denk niet dat A-Mac die datum niet gaat redden
dat id heb ik altijd al gehad... ik zo denken van ElisaB gaat weg, dan krijg ik het strax keidruk, dus we kappen ook meteen maar, maar dan gaat er niemand weg behalve ik en komen er twee dudes voor terugquote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat was omdat ze je altijd aan het uittesten waren, Adelante
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deedquote:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
Dizer: nog nooit gemod?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Geqxon het volgende:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.
Maar die het wel erg goed doen.
Dan zullen ze wel druk zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik proef een ondertoonquote:
Je had ook geen kans, Elisa was je steeds voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik proef een ondertoon
en dat voor iemand uit Ede, hoe subtiel moet je zijn
Tuurlijk, we hebben alles nu eens goed opgeruimd.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
het lijkt rustiger op v&a, dat dan weer wel
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetjequote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef Het_Biertje het volgende:
en jij verschoof bergen werk![]()
, weet je nog toen? toen die ene gozer nog poste. OMG dat waren nog eens topics
amateurquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetje![]()
[GEZ] keyboard met CTLR toetsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:00 schreef Het_Biertje het volgende:
amateurik heb ze onder de Ctlr-v zitten
![]()
Contlol - Light.quote:
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik deed daar meer dan dat jij wat deed![]()
![]()
![]()
Mijn Sony Topic. De herinneringenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb ja![]()
![]()
![]()
En V&A dan?quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Dizer het volgende:
Heb ik eindelijk een leuk plekkie gevonden op FOK waarin ELKE topic ineteressant genoeg is om voor wakker te blijven.. gaat het sluiten!!!
Dank jequote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Toch vind ik dat je het sympathiek behandeld had
Ja hallo. Wat een dom plaatje was dat!quote:
Ik zit dus nog steeds met die ban.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Topic is nog steeds aanwezig. En soms reageren mensen nog
Gezelliequote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef Geqxon het volgende:
Zeg we hebben het hier wel erg veel over GVH. Zal ik Mel, Remzz, Dr_Flash en tonks er even bijroepen?
Nee dat mag niet. Ze mogen wel in V/A slowchat komenquote:
Mmmm, wacht, jij bent mod nu. Niet Adelante.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Ze mogen wel in V/A slowchat komen
Heb je je apple al?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!!
Dizer, ik heb nog wel een leuk ideetje voor je. Open een site in de richting van www.smashmypackardhell.com
Ha! Kneus. Ik heb tenminste wel een laptop en jij niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Vandaag is de 33e dag ingegaan.
Paradigitquote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik type dit op een Paradigit RockSolid (9160). IN YOUR FACE.
Met mooi magnesium
Waarom denk je dat ie in de verkoop staatquote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die woorden uit de mond van iemand met een Packerd Hell![]()
Omdat je geen zin had in anale telefoonsex. Toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie in de verkoop staat?
Tjah, jou anus wou niet meer de laatste keerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je geen zin had in anale telefoonsex. Toch?
Ik bedoelde dus dat je bij Packerd Bell genaaid word. Up the butt!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, jou anus wou niet meer de laatste keer
verkocht! Oeh.. ik ga even handelen:quote:
Dat kan over de mijne ook; één keerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Typt lekker hoor. En je schijnt er met een rally-auto overheen te kunnen rijden.
Ik wil het wel een keer proberen. Ik heb geen rally-auto, maar als een Tigra ervoor door mag gaan, kunnen we een afspraak makenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Bij die van mij kun je er gewoon overheen rijden, en doet hij het daarna nog.
Die is niet lichtgewicht he.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen. Ik heb geen rally-auto, maar als een Tigra ervoor door mag gaan, kunnen we een afspraak maken
Google maar op Grendizer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Tobbes het volgende:
Wtf is DIzer?
quote:
Kortom, nog een paar jaar en ook jij bent de pubertijd te bovenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt. Naast dat ik gek word van "vlinders" waar ik niks aan heb wil ik ook mezelf in bescherming nemen.
Daarnaast heb ik het trekje om mensen die mij (mentaal) pijn doen keihard terug te pakken.
Ze lijkt een beetje op Pamela Andersonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:14 schreef Adelante het volgende:
praat maar weer gewoon over gadgets en sony dingen hier...
of je ex moet ook een gadget zijn geweest, dan kunnen er specs gepost worden
h4t3n = v3rl4t3n, alsdus *Kiimberley* uit Rotterdam (Zuid-Holland).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Adelante het volgende:
of om het met andere woorden te zeggen: we don't give a f*ck
Gex, gaat ie een beetje?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
h4t3n = v3rl4t3n, alsdus *Kiimberley* uit Rotterdam (Zuid-Holland).
heeft je server een nieuwe naam gekregen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
h4t3n = v3rl4t3n, alsdus *Kiimberley* uit Rotterdam (Zuid-Holland).
quote:
Vanavond dan, ik kom net pas vanaf kantoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ben over een uurtje ongeveer terug. Ik moet even weg.
Zullen we op msn praten, als je behoefte hebt?
typefout, m=dquote:
Een weekje later... hoe is het nu?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Om eerlijk te zijn totaal niet.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:37 schreef Geqxon het volgende:
Al een stuk beterIk had gewoon een gigantische klap in mijn gezicht gehad, vandaar.
Doet vaak nog meer pijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:48 schreef Geqxon het volgende:
Figuurlijk. Niet letterlijk natuurlijk.
Geef 'r een broodtrommel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog wat advies nodig
Mijn moeder word binnenkort jarig, en nu vroeg ik mij af of ik het kan maken haar mijn gebruikte iPod te geven
nope, da's geen leuk cadeau voor moeders!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog wat advies nodig
Mijn moeder word binnenkort jarig, en nu vroeg ik mij af of ik het kan maken haar mijn gebruikte iPod te geven
Een goede koelkast bijvoorbeeld, daar zijn ze dol op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, da's geen leuk cadeau voor moeders!
Sielug...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:08 schreef Geqxon het volgende:
Om het maar kort te houden. Ik ben in 2H/V blijven zitten, en bij 3VWO ben ik van school af gegaan om MBO te doen. En bij de havo diplomauitreiking zag ik even mooi wat voor moois ik gemist had
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefdequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sielug...
Geef die iPod maar aan mij, krijg jij van mij een strijkijzer iPodhouder-make-up-spiegel-adapter voor je moeder
nahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:12 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefde
richtprijs?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:12 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefde
ach, een krat bier en jij doet ook allesquote:
merk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, een krat bier en jij doet ook alles![]()
Geweldig.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Waar een ik geweldige 429 keys / second mee haal
Ok dat is nog steeds aardig.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:03 schreef Geqxon het volgende:
Nee ik schep op. 429 keys / minuut is het eigenlijk
Alleen omdat we wilden weten watvoor notes we haddenquote:
Je hebt er 124quote:Op maandag 10 juli 2006 10:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Alleen omdat we wilden weten watvoor notes we hadden![]()
Ha, en gisteren nog maar 3, ik heb in een kleine 2 uur flink wat mensen tegen me in het harnas gejaagd:)quote:Op maandag 10 juli 2006 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt er 124En als je ze allemaal wilt weten, 4 euro per note. Ik ben goedkoper dan Danny
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
nerd!
Beter een nep tweakert dan een tweakert at allquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
Dizer is een nep tweakert.
guys in certain scenes alsoquote:
Whaaaaaaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, ik vond je eerst best wel een tweaker hoor.
nerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor bewijs, verijs ik je naar mijn fotoboek
Ik ben mijn Mister FOK tag kwijtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Het_Biertje het volgende:
bij mij staat er nu Moderator!
oh wacht![]()
Je complete avond verneuken voor een topic over Sony. Fucking tweaker dat je bentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
WhaaaaaaWat een belediging. Hoezo dat? Ik ben echt geen nerd hoor. Ik weet wel een hoop van computers af, en ja ik kan programmeren in Java (en JSP + HTML) en ik ken SQL alsof het mijn tweede taal is, en Databases maken is geen probleem. Reverse Engineering is my middle name en Database ontwerpen doe ik voor de lol. Maar ik ben geen nerd
. Voor bewijs, verwijs ik je naar mijn fotoboek
Ex-moderator van GVH. Tweakerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je complete avond verneuken voor een topic over Sony. Fucking tweaker dat je bent
Ik ook niet. Ik irriteer mijn ouders altijd als ze een film of een serie of een programma aan het kijken zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik mag niet in de huiskamer komen.
Slarioux ken ik nu persoonlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef Adelante het volgende:
wel intiem zo met z'n tweeen afspreken na msn of mail contact
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
onder deze lijn bedoel je, dizer?
Noord is beter dan Zuidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:30 schreef schvvmert het volgende:
Ik woon er vlakbij man.Ja vaak.
Alleen in Noord dan.
![]()
Ik heb 'm de foto's van dat blauwe oog laten zien. Hij schrok best welquote:
Ben ik net bezig een beetje niveau in deze hopeloze reeks te leggen komt ElisaB aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Zo, hier fijn baggeren..., houden we FB netjes
bagger, bagger, bagger
Ja ik heb 2 blauwe ogen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm de foto's van dat blauwe oog laten zien. Hij schrok best wel
Heb jij dan weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef schvvmert het volgende:
Ben ik net bezig een beetje niveau in deze hopeloze reeks te leggen komt ElisaB aan.![]()
Profielquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 blauwe ogen.![]()
Van die hele onschuldige
raszuivere Ariersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef schvvmert het volgende:
Die hebben ook blauwe ogen en blond haar hoor.![]()
De genen van mijn moeder hebben de doorslag gegeven. Van mijn pa heb ik de exotische achternaam.quote:
Owkee, nu we toch zo open zijn. Van wie ben jij een kloon? Of wie was je hiervoor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:01 schreef schvvmert het volgende:
De genen van mijn moeder hebben de doorslag gegeven. Van mijn pa heb ik de exotische achternaam.![]()
Elke zomer denken ze weer dat mijn pa in eenvoudige zinnen aangesproken moet worden.
Ik gebruik deze voor V&A en ook DIG. Voor de rest van Fok heb ik een user met iets van 13.000 posts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, nu we toch zo open zijn. Van wie ben jij een kloon? Of wie was je hiervoor?
Hmmmm.... ik ben hier zo slecht in...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef schvvmert het volgende:
Ik gebruik deze voor V&A en ook DIG. Voor de rest van Fok heb ik een user met iets van 13.000 posts.![]()
Zal ik je ff mailen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik ben hier zo slecht in...
Ja, doe dat maar. Anders kan ik er weer niet van slapenquote:
Ok postduif onderweg om ElisaB haar nachtrust veilig te stellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar. Anders kan ik er weer niet van slapen
Het werkt alquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef schvvmert het volgende:
Ok postduif onderweg om ElisaB haar nachtrust veilig te stellen.![]()
Ja ik ben echt saai en slaapverwekkend.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werkt al
Postduif gevoederd en terug gestuurd
* ploink *quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik ben echt saai en slaapverwekkend.![]()
Qexquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik was verdomme 2 weken ondergedoken in een exotisch land en jullie hebben het niet eens door
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Italië. En de enige internetmogelijkheid was bij de plaatselijke VVV op een warme zolderkamer van 3*3 meter. Niet de moeite waard.
Ja maar ik durf niet met mijn Macbook open over straat te lopen op zoek naar accespoints. Vind ik:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |