ej, lullo!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Reden om hier nog langer weg te blijven![]()
nog een of nog geenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Wat een slowchat is dit toch.
O en ik heb na 5 weken nog een Macbook.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:14 schreef Adelante het volgende:
ik ben al weer bijna toe aan een nieuwe man
niet niet? da's dus mooi op tijdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb 8 juli een LAN-party, en ik denk niet dat A-Mac die datum niet gaat redden
dat id heb ik altijd al gehad... ik zo denken van ElisaB gaat weg, dan krijg ik het strax keidruk, dus we kappen ook meteen maar, maar dan gaat er niemand weg behalve ik en komen er twee dudes voor terugquote:Op zondag 25 juni 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat was omdat ze je altijd aan het uittesten waren, Adelante
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deedquote:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
Dizer: nog nooit gemod?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef Geqxon het volgende:
En dan niet zomaar twee man, maar twee man die nog nooit gemod hebben.
Maar die het wel erg goed doen.
Dan zullen ze wel druk zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk niet... het zegt me meer dat twee man het werk moeten doen dat ik alleen deed
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik proef een ondertoonquote:
Je had ook geen kans, Elisa was je steeds voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik proef een ondertoon
en dat voor iemand uit Ede, hoe subtiel moet je zijn
Tuurlijk, we hebben alles nu eens goed opgeruimd.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:26 schreef Adelante het volgende:
het lijkt rustiger op v&a, dat dan weer wel
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetjequote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef Het_Biertje het volgende:
en jij verschoof bergen werk![]()
, weet je nog toen? toen die ene gozer nog poste. OMG dat waren nog eens topics
amateurquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel tag-toetsen ik verslten heb eer alle users hier een beetje waren opgevoed! daar heb jij nu geen omkijken meer na mannetje![]()
[GEZ] keyboard met CTLR toetsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:00 schreef Het_Biertje het volgende:
amateurik heb ze onder de Ctlr-v zitten
![]()
Contlol - Light.quote:
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ik deed daar meer dan dat jij wat deed![]()
![]()
![]()
Mijn Sony Topic. De herinneringenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel product-topics ik wel niet geopend heb ja![]()
![]()
![]()
En V&A dan?quote:Op maandag 5 december 2005 14:26 schreef Dizer het volgende:
Heb ik eindelijk een leuk plekkie gevonden op FOK waarin ELKE topic ineteressant genoeg is om voor wakker te blijven.. gaat het sluiten!!!
Dank jequote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Toch vind ik dat je het sympathiek behandeld had
Ja hallo. Wat een dom plaatje was dat!quote:
Ik zit dus nog steeds met die ban.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je. Topic is nog steeds aanwezig. En soms reageren mensen nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |