Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef akkom het volgende:
deze mag dicht aub, heb er veel verkocht en binnenkort kijk ik wat er weer weg mag:
[TK] DVD'S (zo'n 80 stuks)
BEDANKT!!!![]()
Kan niet zeggen dat we niet reageren op FeedBackquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
2 mods nodig voor 1 slotje?![]()
Dat doen julie goed![]()
Heb ik nooit gezegd hèquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat we niet reageren op FeedBack
Daar hebben wij een centraaltopic voor (zal het zo ff voor je opzoeken) en in SES hebben ze er ook iets voor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:54 schreef petre86 het volgende:
mag ik ook een kameroproepje doen?
[GEZ] Kamer in Den Haag oid? of ben je dan bang voor een sneeuwbalgevolg.
wat een servicequote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar hebben wij een centraaltopic voor (zal het zo ff voor je opzoeken) en in SES hebben ze er ook iets voor.
Brb
Hebbes :
[CENTRAAL] woonruimte gezocht en aangeboden IV << V&A
[Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 6 << SES
En in een verwijderde post dat ik je respect niet zou verdienen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:14 schreef off_topic het volgende:
Bedankt Dizer, aan jou heb ik via mail het wel netjes uitgelegd hoe de vork in de steel zat. Erg jammer dat andere mods zich ermee gaan bemoeien en mij uitmaken voor een of andere handelaar omdat ik meerdere camera's te koop aanbiedt..
En dit was jouw antwoord:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:49 schreef ElisaB het volgende:
Dat was de vraag niet. Je kan toch lezen, of hoe zit het?
Drie van deze camera's zo ongeveer tegelijkertijd te koop aanbieden op z'n zachtst gezegd opmerkelijk. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn gewoon antwoord te geven op een gewoon gesteld vraag?.
Wil je me aanwijzen waar ik jou voor iets uitmaak? Welke opmerking van mij er de reden van is dat een antwoord als het jouwe terecht is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:19 schreef off_topic het volgende:
Godverdomme trut ! wat begrijp je niet als ik zeg dat ze gewoon in mijn bezit zijn? Dat ze tegelijk aangeboden worden is toch mijn probleem? De reden waarom ik ze verkoop heb ik netjes vermeld.
Iemand heeft gisteren mijn andere camera gekocht (canon Ixus 40) en heeft hem netjes persoonlijk afgehaald. Dus de apparaten zijn door mij aangeschaft, in Nederland. Jesus man, tegenwoordig mag je niet eens een paar toestellen tegelijk (die je legaal hebt gekocht) aanbieden. Want dan riekt het weer naar handel?
YWquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:07 schreef petre86 het volgende:
wat een service
en dat van de mod die het ff rustig aan ging doenP
![]()
Tsja, dat heb je wel eens met biermansquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:02 schreef SolidasRock het volgende:
@ElisaB, bedankt dat je Biermans naar mijn topic heb te weten krijgen. Jammer genoeg wou hij niks ruilen of kopen.
wat een armoedzaaier hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:02 schreef SolidasRock het volgende:
@ElisaB, bedankt dat je Biermans naar mijn topic heb te weten krijgen. Jammer genoeg wou hij niks ruilen of kopen.
Donequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Sansui TA-1000L stereo
Wil je hier in de titel even 'stereo' achter plaatsen?
BVD!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, dat is snel en nog old-skool door ElisaB![]()
Tsssk, niet eens binnen dezelfde minuutquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef TeleluvR het volgende:
Wauw, dat is snel en nog old-skool door ElisaB![]()
Ok.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:25 schreef DeeCruise het volgende:
Kan een modje svp de [TK] tag voor mijn topic zetten? (Tuning onderdelen)
Thanks!
donequote:Op zondag 30 juli 2006 19:31 schreef RD4 het volgende:
[TK] Sony Ericsson W800i + 1GB MS Pro Duo kan een slotje op, is verkocht
Donequote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef CySt het volgende:
Mag deze weer open: [GEZ] PCI Videokaart met S-Video ? Videokaart die ik had overgenomen van Spooky22 wilde helaas niet werken onder XP.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hij is verkocht voor 175 euro.
Slotje
Yeps, dat kunnen we; kijk maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef joris007 het volgende:
zouden jullie de titel van [TK] zooi cd'tjes en dvd's kunnen veranderen in '[TK] zooi cd'tjes en dvd's' ?
Bvd
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:11 schreef Neverending het volgende:
Kan een modje misschien van de titel van mijn meest recente topic maken: " [TK] Studieboeken (o.a.) MER 1e jaar / MCSA studieboeken " Alvast super bedankt!!
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan iemand ff een tagje [TK] bij mn topic zetten? Vergeten.
Diverse boeken (ouderwetsch, lit. & wegleesspul)
Daar ben je voor aangenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |