om hierop in te springen heb ik wel interesse in de memory card voor 25quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef ImPrEzA het volgende:
140 voor de telefoon zonder headsetje en/of memorycard
card heb ik eergisteren voor 50 gekocht, lijkt me onwaarschijnlijk dat ik hem voor de helft van de prijs weg doe.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
om hierop in te springen heb ik wel interesse in de memory card voor 25
mocht ik de telefoon overkopen, kunnen wij altijd nog kijken wat we doen.. ik heb zelf namelijk nog alle w800i-toebehoren inclusief 512mb memorycard, waar ik ruim voldoende aan hebquote:Op zondag 30 juli 2006 01:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
om hierop in te springen heb ik wel interesse in de memory card voor 25
Ik wacht het afquote:Op zondag 30 juli 2006 02:05 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
mocht ik de telefoon overkopen, kunnen wij altijd nog kijken wat we doen.. ik heb zelf namelijk nog alle w800i-toebehoren inclusief 512mb memorycard, waar ik ruim voldoende aan heb
hoe is de precieze staat van het toestel? Zijn alle toetsen compleet, is het joystickje nog goed, zit het klepje voor de Memory Stick er nog goed op, werkt het lensschuifje nog, is de lens schoon, etc.?quote:Op zondag 30 juli 2006 08:16 schreef RD4 het volgende:
maak er 170 van en dan verstuur ik hem gratis via dat Buy & Send gedoe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |