Er zit er eentje bij...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:01 schreef Killjoy het volgende:
Voor de duidelijkheid, de DVI->VGA pluggen zullen er ook wel bij zitten denk ik.
Ik heb hem gehad, het is een fantastische kaart met bijzonder goede performance
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:41 schreef StonedKinG het volgende:
Merk ? GDDR3? GPU / MEM snelheid?
Hij is op te halen in Leiderdorp. Ik heb de foto even veranderd, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:18 schreef VanDread het volgende:
Waar op te halen en te bezichtigen?
(en waarom gebruik je ingodsnaam een PCI-Express foto..... tomshardware is zowiezo niet lief met linkendat "dreigen" met marktplaats is natuurlijk ook niet jofel, zet hem dan gewoon op marktplaats
tevens vraagt men gewoon woekerprijzen, upgraden naar PCI-E is nog goedkoper
)
Als ze hem komen halen na een bodquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:58 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hij is op te halen in Leiderdorp. Ik heb de foto even veranderd, bedankt voor de tip.
Ik vind 150 euro een redelijk bedrag waarvoor ie ook op andere sites verkocht wordt en zelfs voor meer. Misschien zie je dat als dreigen, maar ik vind het gewoon realistisch. Ik doe hem niet voor 100 euro weg als ik de helft meer kan verkopen...
Dat zelfde probleem heb je hier. Ik had laatst iets verkocht via V&A aan een moderator, hij gooide er zelf een slotje op. Ik mijn bankgegevens gemailt, krijg ik een mailtje terug geld is over gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als ze hem komen halen na een bod![]()
Daar hebben we ervaringen voorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:05 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Dat zelfde probleem heb je hier. Ik had laatst iets verkocht via V&A aan een moderator, hij gooide er zelf een slotje op. Ik mijn bankgegevens gemailt, krijg ik een mailtje terug geld is over gemaakt.
Ik na 10 dagen een mailtje terug sturen: he ik heb nog geen geld ontvangen...
Krijg ik een mailtje terug...
Huh geld? Ik weet nergens vanaf...![]()
![]()
Ik noem geen namen.
Dit is een AGP kaart en die zijn er nieuw niet meer. Een 7800GS voor 250 euro is er nog en die is sneller inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef Catch22- het volgende:
lijkt me niet te veel..
http://tweakers.net/pricewatch/83527
155 eu nieuwprijs.. voor 200 heb je een volgende generatie kaart die wat beter is..
Ik heb een 7800 AGP gekocht voor 280 euro, en dat is al een half jaar geleden, waarom zou iemand 280 betalen voor een mindere kaart? Ik denk persoonlijk dat 100 euro een mooi bod is, het zou misschien 125 kunnen zijn, maar echt niet meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:22 schreef icecoolsniper het volgende:
Idd AGP kaarten met zulke snelheden zijn een uitstervend ras. Ze hebben daarom ook nog wel wat waarde voor mensen met een wat ouder systeem.
Ik heb zelf een 6800GT in de verkoop staan(geen topic kaping ) en mensen bieden daar maar 100 euro voor omdat de kaart volgens hun nieuw 129 euro is, maar dat is de PCIe versie. De nieuwprijs is nog steeds dik 280 euro.
dat is toevallig, ik heb preci3es deze kaart een paar weken geleden nieuw gekocht voor 150 euro. lijkt me dat je in je handjes moet klappen als je er nog 100 euro voor krijgt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:22 schreef icecoolsniper het volgende:
Idd AGP kaarten met zulke snelheden zijn een uitstervend ras. Ze hebben daarom ook nog wel wat waarde voor mensen met een wat ouder systeem.
Ik heb zelf een 6800GT in de verkoop staan(geen topic kaping ) en mensen bieden daar maar 100 euro voor omdat de kaart volgens hun nieuw 129 euro is, maar dat is de PCIe versie. De nieuwprijs is nog steeds dik 280 euro.
Hij is verkocht voor 175 euro.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is toevallig, ik heb preci3es deze kaart een paar weken geleden nieuw gekocht voor 150 euro. lijkt me dat je in je handjes moet klappen als je er nog 100 euro voor krijgt.
ik had het niet over jouw kaart hoor, maar over die van icecoolsniper.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hij is verkocht voor 175 euro.
Slotje
Dit hele topic gaat over mijn kaart, of zou er over moeten gaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik had het niet over jouw kaart hoor, maar over die van icecoolsniper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |