Bedankt!quote:
Donequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt!
Als je hier ([TK] Lampen, klokken, PC, bank, tafel etc.) nog de link naar mijn nieuwe topic ([TK] Lampen, Klokken, Tafel, Routers en meer....) wilt zetten ben ik je helemaal dankbaar
Donequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef amaranta het volgende:
Dat topic dat mex zojuist geopend heeft moet zijn 2.5 zits. Kan iemand dat veranderen?
[TK] Zwarte 2,5-zits bank
Het is een mij onbekende user Ireth, dus ik niet in elk gevalquote:Op zondag 9 juli 2006 09:50 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die met TS in contact staat buiten Fok! om?? [TK] IKEA 2Persoonshoogslaper TROMSO Misschien dat TS op vakantie is oid? De intresse voor het produkt is er namelijk nog steeds...
Mail verzondenquote:Op zondag 9 juli 2006 10:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal het registratieadres even opvragen en er een mailtje aan wagen.
Ik verwacht er niet veel van, maar je weet nooitquote:Op zondag 9 juli 2006 10:47 schreef Ireth het volgende:
Thanks Elisa! we wachten weer af!
heb er ge*editquote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef MrManiak het volgende:
[GEZ] Metal Gear Solid poppen
Hang er maar een slot aan, ik krijg geen serieuze reacties![]()
Donequote:Op zondag 9 juli 2006 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[TK] DELL 725 kleuren inkjetprinter, nieuw in doos van die Dell printer kan dicht. is verkocht.
ok daagquote:Op zondag 9 juli 2006 16:45 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zie in de diverse topic dat de modkunsten van kneusje het biertje te wensen over laat.
elke reactie die wel een zinvolle bijdrage was is verwijderd..
nou mij niet meer gezien hier
Kom gewoon eens met wat concreets, of tief idd maar helemaal op. Hier kunnen we geen klote mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:45 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zie in de diverse topic dat de modkunsten van kneusje het biertje te wensen over laat.
elke reactie die wel een zinvolle bijdrage was is verwijderd..
nou mij niet meer gezien hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |