als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef freud het volgende:
Dat access point is 42 euro nieuw, dus voor de helft inclusief verzenden wil ik hem wel hebben.
http://tweakers.net/pricewatch/117102quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.
Ik bied i.i.g. 30 euro
Je bod staat...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
[..]
als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.
Ik bied i.i.g. 30 euro
Dat is een ijsblokkenlamp ja...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
zie ik daar zo een ijsblokkenlamp?
daar wil ik onder voorbehoud wel 5 euro voor bieden
Geen nieuwe biedingen.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
[..]
Ik bied i.i.g. 30 euro
Ze heeft hem net opgehaald...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef Neverending het volgende:
Mocht Missy M het ijsblokje niet meenemen, ik bied 7,50 euro
en is er blij meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ze heeft hem net opgehaald...
-OP aangepast-
Jammer hoor, maar wie weet is er nog wel iemand anders die dat ijsblokje thuis heeft staan te verstoffen en die hem voor 7,50 via de gratis service van DHL wil verzenden??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ze heeft hem net opgehaald...
-OP aangepast-
Plaats een [GEZ] topicquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Neverending het volgende:
[..]
Jammer hoor, maar wie weet is er nog wel iemand anders die dat ijsblokje thuis heeft staan te verstoffen en die hem voor 7,50 via de gratis service van DHL wil verzenden??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |