als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:52 schreef freud het volgende:
Dat access point is 42 euro nieuw, dus voor de helft inclusief verzenden wil ik hem wel hebben.
http://tweakers.net/pricewatch/117102quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.
Ik bied i.i.g. 30 euro
Je bod staat...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
[..]
als je met prijzen gaat roepen, zet er dan ook de bron bij (en verzendkosten). Anders moet je niet reageren.
Ik bied i.i.g. 30 euro
Dat is een ijsblokkenlamp ja...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
zie ik daar zo een ijsblokkenlamp?
daar wil ik onder voorbehoud wel 5 euro voor bieden
Geen nieuwe biedingen.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef off_topic het volgende:
[..]
Ik bied i.i.g. 30 euro
Ze heeft hem net opgehaald...quote:Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef Neverending het volgende:
Mocht Missy M het ijsblokje niet meenemen, ik bied 7,50 euro
en is er blij meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ze heeft hem net opgehaald...
-OP aangepast-
Jammer hoor, maar wie weet is er nog wel iemand anders die dat ijsblokje thuis heeft staan te verstoffen en die hem voor 7,50 via de gratis service van DHL wil verzenden??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:40 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ze heeft hem net opgehaald...
-OP aangepast-
Plaats een [GEZ] topicquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef Neverending het volgende:
[..]
Jammer hoor, maar wie weet is er nog wel iemand anders die dat ijsblokje thuis heeft staan te verstoffen en die hem voor 7,50 via de gratis service van DHL wil verzenden??![]()
Ik had eerst een oude alcatelmodem zonder wireless, dus moest ik een wireless access point hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef Party_P het volgende:
Linksys router, bod 32 euro
Waarom wil je die verkopen eigenlijk?
Dat is goed hoor....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:47 schreef Snurk het volgende:
is het goed als ik m volgende week vrijdag op haal? kan aankomend weekend niet en ben volgende week tot donderdag bij de gentse feesten
Het is een soort gebroken wit.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef PeuRac het volgende:
Welke kleur heeft die muurverf?
Ik had er eerder al een bod van 40 en eentje van 50 euro op staan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef bosnymfje het volgende:
klinkt interessantga je accoord met mijn bod?
Is goed ik hoor het welquote:Op maandag 17 juli 2006 08:12 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik had er eerder al een bod van 40 en eentje van 50 euro op staan.
Helaas is de deal toen niet doorgegaan (vanwege matglas in plaats van doorzichtig glas en de andere persoon is denk ik met vakantie, want die krijg ik niet meer te pakken), maar een bedrag tussen de 40 en 50 verwacht ik er wel voor te vangen.
Ik wil daarom nog even wachten of er mensen nog meer voor over hebben., maar je bod staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |