Gezocht: kamer in RotterdamHoi ik ben Steijn, 23 jaar, vanaf september ga ik studeren in Rotterdam, of het wordt Economie aan de EUR of een combinatie van Economie aan de EUR en Werktuigbouwkunde aan de HRO (HBO). Ik ben op dit moment nog aan het uitzoeken of het mogelijk is die studies met elkaar te combineren dus ik heb nog geen zekerheid op dat punt. Zeker is wel dat ik in Rotterdam ga studeren.
![]()
Hiervoor heb ik trouwens nog Civiele Techniek gestudeerd aan de Technische Universiteit Twente.
Genoeg over de studie, nu wat over mijzelf. Ik ben een iemand die van muziek, discussies, gezelligheid, Rotterdam en techniek houdt. Qua muziek luister ik vooral naar electronische muziek (techno, electro, trance) maar op z'n tijd ook naar jazz en metal. Op mijn kamer zal dus bijna altijd muziek te horen zijn, maar natuurlijk pas ik me aan huisgenoten aan.
![]()
Verder volg ik graag de politiek, dus af en toe het vragenuurtje kijken, en bij spannende gebeurtenissen NOVA, ik ben wel in voor een leuke politieke discussie op z'n tijd. Voor wat betreft die gezelligheid lijkt het me leuk als we af en toe een borrel ofzo organiseren of een leuke barbecue op een zomeravond (twijfel nog of ik bij een studentenvereniging ga, maar eens kijken tijdens de intro
![]()
).Het moet alleen niet te gezellig zijn want ik moet redelijk door studeren.
![]()
En dan natuurlijk nog de reden waarom ik zo graag juist in Rotterdam wil studeren. Ik vind het een hele boeiende stad, het is altijd druk, het doet aan als een echte grote stad vanwege zijn hoge gebouwen en dan natuurlijk die haven die Rotterdam dat extra mainport tintje geeft. Verder ben ik erg handig met computers, lampen verwisselen, fietsen maken, wiskunde en van alles en nog wat.
![]()
Voor wat betreft de wat praktischer zaken, ik kan redelijk koken, schoonmaken hoort er bij en ik kan ook nog wel wat inventaris van thuis meenemen.
![]()
Wat ik zoek:
kamer van ongeveer 15 tot 25 m2 in een gezellig studentenhuis
prijsniveau ¤ 200 - ¤ 300 (inclusief GWE)
het liefst zo dicht mogelijk in het centrum, met alle hoogbouw
maar elders kan in principe ook (Kralingen)
mailen kan trouwens naar steijnvdt {apenstaartje} wanadoo.nl
[ Bericht 2% gewijzigd door Steijn op 11-07-2006 01:39:13 ]