abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 juli 2006 @ 01:20:34 #1
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_39710953
Want de vorige was vol

Dit topic is bedoeld voor iedereen die een kamer zoekt en denkt hij of zij via Fok! de kansen op een kamer vergroot. Maar ook mensen die een kamer over hebben en deze graag willen verhuren aan een Fokker zijn natuurlijk welkom om in dit topic hun 'advertentie' te plaatsen. Vergeet niet om bijvoorbeeld een e-mailadres of iets anders bij je bericht te plaatsen, waar men je op kan bereiken.

Oja, dit is een centraal topic. Losse topics zullen worden gesloten.

[ Bericht 48% gewijzigd door Queen_Bee op 11-07-2006 01:27:39 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_39710990
Gezocht: kamer in Rotterdam

Hoi ik ben Steijn, 23 jaar, vanaf september ga ik studeren in Rotterdam, of het wordt Economie aan de EUR of een combinatie van Economie aan de EUR en Werktuigbouwkunde aan de HRO (HBO). Ik ben op dit moment nog aan het uitzoeken of het mogelijk is die studies met elkaar te combineren dus ik heb nog geen zekerheid op dat punt. Zeker is wel dat ik in Rotterdam ga studeren. Hiervoor heb ik trouwens nog Civiele Techniek gestudeerd aan de Technische Universiteit Twente.

Genoeg over de studie, nu wat over mijzelf. Ik ben een iemand die van muziek, discussies, gezelligheid, Rotterdam en techniek houdt. Qua muziek luister ik vooral naar electronische muziek (techno, electro, trance) maar op z'n tijd ook naar jazz en metal. Op mijn kamer zal dus bijna altijd muziek te horen zijn, maar natuurlijk pas ik me aan huisgenoten aan. Verder volg ik graag de politiek, dus af en toe het vragenuurtje kijken, en bij spannende gebeurtenissen NOVA, ik ben wel in voor een leuke politieke discussie op z'n tijd. Voor wat betreft die gezelligheid lijkt het me leuk als we af en toe een borrel ofzo organiseren of een leuke barbecue op een zomeravond (twijfel nog of ik bij een studentenvereniging ga, maar eens kijken tijdens de intro ).Het moet alleen niet te gezellig zijn want ik moet redelijk door studeren.

En dan natuurlijk nog de reden waarom ik zo graag juist in Rotterdam wil studeren. Ik vind het een hele boeiende stad, het is altijd druk, het doet aan als een echte grote stad vanwege zijn hoge gebouwen en dan natuurlijk die haven die Rotterdam dat extra mainport tintje geeft. Verder ben ik erg handig met computers, lampen verwisselen, fietsen maken, wiskunde en van alles en nog wat.

Voor wat betreft de wat praktischer zaken, ik kan redelijk koken, schoonmaken hoort er bij en ik kan ook nog wel wat inventaris van thuis meenemen.

Wat ik zoek:
  • kamer van ongeveer 15 tot 25 m2 in een gezellig studentenhuis
  • prijsniveau ¤ 200 - ¤ 300 (inclusief GWE)
  • het liefst zo dicht mogelijk in het centrum, met alle hoogbouw maar elders kan in principe ook (Kralingen)

    mailen kan trouwens naar steijnvdt {apenstaartje} wanadoo.nl

    [ Bericht 2% gewijzigd door Steijn op 11-07-2006 01:39:13 ]
  • pi_39711043
    quote:
    Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ach ik neem aan dat de meeste mensen naar 't stereotype kijken en vind het dus ook onnodige info Maar dat ben ik
    Ik hou wel van zelfspot. Trouwens dat beeld wat je hebt van de UT/techniek studenten hebt is echt heel fout.
      dinsdag 11 juli 2006 @ 01:27:17 #4
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_39711068
    Ik zeg toch, stereotype
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 10:30:58 #5
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_39715876
    Centraal
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_39717047
    Nog maar een keer
    Ik zoek een kamer in Leeuwarden

    About me in trefwoorden
    :
    20 jaar , vwo , sociaal, bier, films, kroeg,

    Ik ga daar namelijk biotechnologie studeren aan het Van Hall Instituut. Via kamernet.nl wordt ik weinig wijzer, dus ik hoop dat hier iemand is die een tip heeft.
    Ikzelf kom uit Zoetermeer dus een keer naar een kamer komen kijken moet ik wel een hele dag voor uit trekken Anyway, ik hoop dat iemand nog een leuke kamer weet voor max E250 all in. met internet
    Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
    pi_39734510
    Ik heb een tijdelijke kamer voor in Groningen. Het gaat om de periode 17 juli tot 22 september, kamer is in de Korreweg (begin) en is 13m2. Internet, wasmachine is aanwezig. Kosten voor het huren in deze periode is totaal ¤400,-. Je kunt prima de keiweek meemaken en op zoek naar een andere kamer.
    pi_39810081
    Heeft iemand nog een kamer in Brussel in de aanbieding?
    I never saw a purple cow
    I hope I never see one,
    But I can tell you this right now:
    I'd rather see than be one.
      vrijdag 14 juli 2006 @ 12:17:24 #9
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_39817192
    Ik heb in 1 dag een kamertje kunnen regelen via Direkt Wonen. Je betaald wel ¤250 bemiddelingskosten, maar je hebt wel als je zelf een beetje meewerkt binnen één dag een kamertje naar keuze.

    Ik zit dus vanaf 1 augustus lekker in Enschede, in het enige huisje dat bespaard gaat blijven na de vuurwerkramp
    World Wrestling Entertainment
      vrijdag 14 juli 2006 @ 18:38:58 #10
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_39828596
    bemiddelingskosten?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_39834636
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef MeneerMuis het volgende:
    Ik heb in 1 dag een kamertje kunnen regelen via Direkt Wonen. Je betaald wel ¤250 bemiddelingskosten, maar je hebt wel als je zelf een beetje meewerkt binnen één dag een kamertje naar keuze.
    Dat vind ik eigenlijk wel heel erg duur, in Utrecht zou ik het me wel voor kunnen stellen, maar in Enschede moet je toch wel in een zomer een kamer kunnen vinden zonder bemiddeling van derden.
      zaterdag 15 juli 2006 @ 13:16:57 #12
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_39848295
    quote:
    Op vrijdag 14 juli 2006 18:38 schreef Queen_Bee het volgende:
    bemiddelingskosten?
    Ja die verhuurder van de kamers van dat appartement laat het regelen via DirectWonen. En als jij wat extra geld ervoor schuift dan kan je dus via DirectWonen direct een kamer bemachtigen. Hier betaal je dan alleen eenmalig 250euro voor.

    Het is misschien een duur prijskaartje, maar het is en blijft eenmalig en je hebt wel direct een kamertje.
    World Wrestling Entertainment
    pi_39849762
    Een kamer in Nijmegen gezocht!

    Ik begin straks aan de studie Geneeskunde te Nijmegen! Ik woon nu nog in Twente en het is dus wel eventjes treinen voordat ik er ben, dus een kamer is wel zo handig. Zeker voor de introductie.

    Ik ben niet zo erg druk, maar op zijn tijd wel in voor een feestje natuurlijk. Ik rook niet en ik heb geen huisdieren.

    Ik zoek een kamer van rond de 300 euro en ongeveer 16 m2. Het liefst niet een al te groot huis (ongeveer 4 à 6 personen). Internet is ook wel handig

    Mijn mail staat in mijn profiel mocht je interesse hebben!

    [ Bericht 2% gewijzigd door Nuna op 16-07-2006 16:11:33 ]
    pi_39875533
    Ik ben opzoek naar een kamer in Utrecht e.o.

    Heb niet veel eisen. Behalve dan dat de kame3r groter moet zijn dan 10m2.
    Ik heb niet perse in het centrum van Utrecht t te zitten. Liever een wat grotere kamer in de omgeving van Utrecht dan een klein hok in het centrum.
    2 kamers in 1 huis vrij zou helemaal ideaal zijn aangezien een vriend van me ook in Utrecht gaat studeren.

    Ik rook niet, sport veel en houd van uitgaan. Thuis houd ik het liever wat rustiger en netjes.
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      zondag 16 juli 2006 @ 14:41:52 #15
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_39876411
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Ja die verhuurder van de kamers van dat appartement laat het regelen via DirectWonen. En als jij wat extra geld ervoor schuift dan kan je dus via DirectWonen direct een kamer bemachtigen. Hier betaal je dan alleen eenmalig 250euro voor.

    Het is misschien een duur prijskaartje, maar het is en blijft eenmalig en je hebt wel direct een kamertje.
    Waarom dacht ik dat jij naar Grunn wilde?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 16 juli 2006 @ 14:47:21 #16
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_39876579
    Mij maakte het niet uit, zolang het maar buiten Rotterdam was. Dus als er een kamer in Groningen vrij was, dan zou ik daar naar Groningen gaan en daar studeren.

    World Wrestling Entertainment
    pi_39877840
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef Kluupkluup het volgende:
    Ik ben opzoek naar een kamer in Utrecht e.o.

    Heb niet veel eisen. Behalve dan dat de kame3r groter moet zijn dan 10m2.
    Ik heb niet perse in het centrum van Utrecht t te zitten. Liever een wat grotere kamer in de omgeving van Utrecht dan een klein hok in het centrum.
    2 kamers in 1 huis vrij zou helemaal ideaal zijn aangezien een vriend van me ook in Utrecht gaat studeren.

    Ik rook niet, sport veel en houd van uitgaan. Thuis houd ik het liever wat rustiger en netjes.
    ik wacht nu al anderhalf uur en heb nog geen kamer
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      zondag 16 juli 2006 @ 15:36:42 #18
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_39877861
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 14:47 schreef MeneerMuis het volgende:
    Mij maakte het niet uit, zolang het maar buiten Rotterdam was. Dus als er een kamer in Groningen vrij was, dan zou ik daar naar Groningen gaan en daar studeren.

    En nu settle je maar voor Enschede?
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 16 juli 2006 @ 18:48:56 #19
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_39882389
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef Queen_Bee het volgende:

    [..]

    En nu settle je maar voor Enschede?
    Er staat ergens een topic van mij (die gesloten is) over bedreigingen/afpersingen. Dat is dus de reden dat ik van het ene op het andere moment een kamer moest zoeken. Tjah en als het eerste wat ik kan vinden in Enschede is, dan maar Enschede.

    Soms heb je zelf niet de keuze om iets leuks te vinden, maar ben je gedwongen.
    World Wrestling Entertainment
      zondag 16 juli 2006 @ 19:52:47 #20
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_39883984
    quote:
    Op zondag 16 juli 2006 18:48 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Er staat ergens een topic van mij (die gesloten is) over bedreigingen/afpersingen. Dat is dus de reden dat ik van het ene op het andere moment een kamer moest zoeken. Tjah en als het eerste wat ik kan vinden in Enschede is, dan maar Enschede.

    Soms heb je zelf niet de keuze om iets leuks te vinden, maar ben je gedwongen.
    Bedreigingen en afpersing?

    Zoek dan nu een leuke kamer in een leuke plaats
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      zondag 16 juli 2006 @ 20:03:37 #21
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_39884284
    Nee want voorlopig wil ik gewoon even tot rust komen, en daarom zit ik nu ook in London. En op 1 augustus mag ik het huisje in en dan begin ik daar weer van begin af aan. Maar om niet verder offtopic te gaan laat ik het hier maar bij.

    Ik mag trouwens niet klagen om het huisje, want het is en betaalbaar en redelijk 'groot' en niet ver van me school/centrum.
    World Wrestling Entertainment
      dinsdag 18 juli 2006 @ 19:26:23 #22
    93505 SaskiaR
    The sword of ice and fire
    pi_39948278
    Aangeboden: kamer in Leiden
    Kamer ongeveer 25 m2, huur ongeveer 360 euro incl. In het huis wonen 3 andere mensen, 2 mannen van 32 en een vrouw van 26. Keuken, douche en toilet dus delen met 4 mensen in totaal. Het is een rustig en schoon huis, mooi gelegen vlakbij het centrum.
    Wij zoeken een leuke, gezellige, schoonmakende huurster (vrouw dus) ongeveer tussen de 23 en 30 jaar, geen student.
    Bel voor info Saskia, 071-5280022 of Maarten, 071-5282328, of mail (adres= mijn msn adres).
    Carpe diem, quam minimum credula postero.
      Moderator dinsdag 18 juli 2006 @ 21:01:08 #23
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_39950897
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 19:26 schreef SaskiaR het volgende:
    Aangeboden: kamer in Leiden
    Kamer ongeveer 25 m2, huur ongeveer 360 euro incl. In het huis wonen 3 andere mensen, 2 mannen van 32 en een vrouw van 26. Keuken, douche en toilet dus delen met 4 mensen in totaal. Het is een rustig en schoon huis, mooi gelegen vlakbij het centrum.
    Wij zoeken een leuke, gezellige, schoonmakende huurster (vrouw dus) ongeveer tussen de 23 en 30 jaar, geen student.
    Bel voor info Saskia, 071-5280022 of Maarten, 071-5282328, of mail (adres= mijn msn adres).
    Als het niet om een student gaat kan je het beste dit in V&A zetten Dit gaat om School en Studie.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_39952419
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef Nuna het volgende:
    Een kamer in Nijmegen gezocht!

    Ik begin straks aan de studie Geneeskunde te Nijmegen! Ik woon nu nog in Twente en het is dus wel eventjes treinen voordat ik er ben, dus een kamer is wel zo handig. Zeker voor de introductie.

    Ik ben niet zo erg druk, maar op zijn tijd wel in voor een feestje natuurlijk. Ik rook niet en ik heb geen huisdieren.

    Ik zoek een kamer van rond de 300 euro en ongeveer 16 m2. Het liefst niet een al te groot huis (ongeveer 4 à 6 personen). Internet is ook wel handig

    Mijn mail staat in mijn profiel mocht je interesse hebben!
    Hoeft niet meer, ik heb inmiddels een kamer gevonden!
    pi_39958825
    Voor mijn stage in Amsterdam ben ik op zoek naar een tijdelijke woonruimte. Mijn stage duurt 20 weken en tijdens die periode zou ik graag in Amsterdam wonen, aangezien reizen vanuit Zeeland iets te lang duurt.

    Ik ben op zoek naar een woonruimte die geschikt is voor 2 personen. Dit kan zijn een appartement, bovenwoning, benedenwoning, studio of gewoon een 2 persoonskamer.

    Heeft iemand ideëen, tips of weet je iets te huur, laat het dan even weten in dit topic.

    Alvast bedankt voor de moeite en info. Zoals je wellicht weet is het lastig om een geschikte woonruimte voor een bepaalde tijd te vinden in Amsterdam
    Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')