Nee, dat kan niet. Bij Danny kun je ze voor ¤ 5,00 opvragen.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:10 schreef Arnold_fan het volgende:
Kan een van jullie mij misschien mijn notes mailen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de manier waarop ik bekend sta op FOK!
Serieus?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Bij Danny kun je ze voor ¤ 5,00 opvragen.
Yep, serieus. Maar geloof me: de meeste notes zijn het lezen niet waard. Niet dat ze ten onrechte zijn gezet, maar er staat niets anders in dat wat users zelf ooit gepost hebben. En daar je daar zelf bij bent geweest, kan het geen verrassing zijn.quote:
De vraag is of hetgeen gebeurd is op de juiste manier wordt weergegeven, ik heb nl een keer een ban gehad die ik onterecht vond, en dat ook beargumenteerd en daarna is die ban teruggedraaid, de vraag is natuurlijk of mijn verweer ook in de notes staat, voor mijn imago kapot gemaakt wordt.....quote:Op maandag 10 juli 2006 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yep, serieus. Maar geloof me: de meeste notes zijn het lezen niet waard. Niet dat ze ten onrechte zijn gezet, maar er staat niets anders in dat wat users zelf ooit gepost hebben. En daar je daar zelf bij bent geweest, kan het geen verrassing zijn.
Niets om je druk over te maken dus
Alles op i-net is terug te vinden, dus dat zal ook wel weer terug te vinden zijn. Echt, maak je niet druk; niets aan de handquote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef Arnold_fan het volgende:
De vraag is of hetgeen gebeurd is op de juiste manier wordt weergegeven, ik heb nl een keer een ban gehad die ik onterecht vond, en dat ook beargumenteerd en daarna is die ban teruggedraaid, de vraag is natuurlijk of mijn verweer ook in de notes staat, voor mijn imago kapot gemaakt wordt.....
Niet huilen, je moet natuurlijk wel een grote jongen zijn als MOD zijndequote:
Even een topic openenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ah jij bent die ene zonder lekkende crew in je msn![]()
Ik ben trots op mijn notes.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yep, serieus. Maar geloof me: de meeste notes zijn het lezen niet waard. Niet dat ze ten onrechte zijn gezet, maar er staat niets anders in dat wat users zelf ooit gepost hebben. En daar je daar zelf bij bent geweest, kan het geen verrassing zijn.
Niets om je druk over te maken dus
Je hebt er dan ook een hoop..... Laten we Het Biertje omkopenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn notes.![]()
Waarschijnlijk staan daar enige van die ooit verwijderde posts hier en daar zijn Mods toch voor.![]()
Een boel Arnold.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je hebt er dan ook een hoop..... Laten we Het Biertje omkopen![]()
Wat doen we eraan, wie weet een thuisadres van een modje? Dan gaan we gewoon op zijn pc even kijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een boel Arnold.Zo'n hoop doet me gelijk weer aan bagger denken.
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Daarnaast zal het ww van Het Biertje waarschijnlijk Heineken of Grolsch zijn![]()
Alsof je het zou merken als ik me aan zou willen melden onder jouw naam...... Zolang ik het ww niet heb merk jij niets......quote:
Ik weet nog wel dat Het Biertje als zwarte gebruiker altijd liep te posten in SC, dus hij zal hier wel tegenkunnenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef schvvmert het volgende:
Jullie moeten 't Biertje niet zo pesten.![]()
Hij kon die oude nieteens vinden.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:48 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Het Biertje als zwarte gebruiker altijd liep te posten in SC, dus hij zal hier wel tegenkunnen![]()
De_bierhoofd is liefquote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef schvvmert het volgende:
Jullie moeten 't Biertje niet zo pesten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |