quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:47 schreef Het_Biertje het volgende:
nerd!
Beter een nep tweakert dan een tweakert at allquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Geqxon het volgende:
Dizer is een nep tweakert.
guys in certain scenes alsoquote:
Whaaaaaaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, ik vond je eerst best wel een tweaker hoor.
nerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor bewijs, verijs ik je naar mijn fotoboek
Ik ben mijn Mister FOK tag kwijtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Het_Biertje het volgende:
bij mij staat er nu Moderator!
oh wacht![]()
Je complete avond verneuken voor een topic over Sony. Fucking tweaker dat je bentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
WhaaaaaaWat een belediging. Hoezo dat? Ik ben echt geen nerd hoor. Ik weet wel een hoop van computers af, en ja ik kan programmeren in Java (en JSP + HTML) en ik ken SQL alsof het mijn tweede taal is, en Databases maken is geen probleem. Reverse Engineering is my middle name en Database ontwerpen doe ik voor de lol. Maar ik ben geen nerd
. Voor bewijs, verwijs ik je naar mijn fotoboek
Ex-moderator van GVH. Tweakerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je complete avond verneuken voor een topic over Sony. Fucking tweaker dat je bent
Ik ook niet. Ik irriteer mijn ouders altijd als ze een film of een serie of een programma aan het kijken zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik mag niet in de huiskamer komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |