Ja ik heb 2 blauwe ogen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm de foto's van dat blauwe oog laten zien. Hij schrok best wel
Heb jij dan weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef schvvmert het volgende:
Ben ik net bezig een beetje niveau in deze hopeloze reeks te leggen komt ElisaB aan.![]()
Profielquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 blauwe ogen.![]()
Van die hele onschuldige
raszuivere Ariersquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef schvvmert het volgende:
Die hebben ook blauwe ogen en blond haar hoor.![]()
De genen van mijn moeder hebben de doorslag gegeven. Van mijn pa heb ik de exotische achternaam.quote:
Owkee, nu we toch zo open zijn. Van wie ben jij een kloon? Of wie was je hiervoor?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:01 schreef schvvmert het volgende:
De genen van mijn moeder hebben de doorslag gegeven. Van mijn pa heb ik de exotische achternaam.![]()
Elke zomer denken ze weer dat mijn pa in eenvoudige zinnen aangesproken moet worden.
Ik gebruik deze voor V&A en ook DIG. Voor de rest van Fok heb ik een user met iets van 13.000 posts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, nu we toch zo open zijn. Van wie ben jij een kloon? Of wie was je hiervoor?
Hmmmm.... ik ben hier zo slecht in...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:08 schreef schvvmert het volgende:
Ik gebruik deze voor V&A en ook DIG. Voor de rest van Fok heb ik een user met iets van 13.000 posts.![]()
Zal ik je ff mailen dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik ben hier zo slecht in...
Ja, doe dat maar. Anders kan ik er weer niet van slapenquote:
Ok postduif onderweg om ElisaB haar nachtrust veilig te stellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar. Anders kan ik er weer niet van slapen
Het werkt alquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:23 schreef schvvmert het volgende:
Ok postduif onderweg om ElisaB haar nachtrust veilig te stellen.![]()
Ja ik ben echt saai en slaapverwekkend.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werkt al
Postduif gevoederd en terug gestuurd
* ploink *quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik ben echt saai en slaapverwekkend.![]()
Qexquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik was verdomme 2 weken ondergedoken in een exotisch land en jullie hebben het niet eens door
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Italië. En de enige internetmogelijkheid was bij de plaatselijke VVV op een warme zolderkamer van 3*3 meter. Niet de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |