Mee eens, al vond ik de backs ook goed in orde. Veel loopwerk langs de lijn verricht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Buffon 6.5 niet zo heel veel te doen gehad
Zaccardo 6 Begon niet goed, herstelde zich redelijk Is hij beter dan bonera/oddo?
Nesta 8 Zeer sterke partij
Cannavaro 8 Zeer sterke partij
Grosso 6.5 verdedigend matig, aanvallend goed
Perrotta 7 hard gewerkt, paar goede acties. hopelijk blijvend in de basis, moet minder ruimte laten
Pirlo 7 weinig briljants, uitstekend goal, verdedigend goed
De Rossi 6.5 soort Gattuso-rol, kan meer brengen
Totti 6.5 nog niet op zijn best, af en toe uitstekende passes, moet meer voetballen meer aanwezig zijn en het spel bepalen
Gilardino 6.5 werkt hard, geen grote kansen, weinig zichtbaar
Toni 7 Technisch goed, snel, in de lucht zeer sterk. Had moeten scoren.
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter. Is er echter plaats voor hem?
- Buffon heeft maar 1 bal tussen de palen gehad, die knal van Essien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Buffon 6.5 niet zo heel veel te doen gehad
Zaccardo 6 Begon niet goed, herstelde zich redelijk Is hij beter dan bonera/oddo?
Nesta 8 Zeer sterke partij
Cannavaro 8 Zeer sterke partij
Grosso 6.5 verdedigend matig, aanvallend goed
Perrotta 7 hard gewerkt, paar goede acties. hopelijk blijvend in de basis, moet minder ruimte laten
Pirlo 7 weinig briljants, uitstekend goal, verdedigend goed
De Rossi 6.5 soort Gattuso-rol, kan meer brengen
Totti 6.5 nog niet op zijn best, af en toe uitstekende passes, moet meer voetballen meer aanwezig zijn en het spel bepalen
Gilardino 6.5 werkt hard, geen grote kansen, weinig zichtbaar
Toni 7 Technisch goed, snel, in de lucht zeer sterk. Had moeten scoren.
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter. Is er echter plaats voor hem?
Camoranesi hoort wat mij betreft echt niet in dit elftal thuis, ik vond hem gisteren zwak invallen, een 7 als cijfer begrijp ik dan ook niet. Goed in de counter is en was hij nooit, gezien het feit dat hij meestal met de bal gaat lopen tot hij zich vastloopt en dan de counterkans al weer verkeken is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Camoranesi 7 houdt de bal bij zich, kan het veld goed breed houden en is goed in de counter.
Tot nu toe waren Argentinië, Tsjechië en Italië titel waardig. Eigenlijk zoals verwacht, toch? Verdere titelkandidaat enkel Brazilië denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:47 schreef Bombardier het volgende:
Daar speelde de wereldkampioen. Ik geloof in Italie. Het team klopt aan alle kanten. Ghana speelde allerminst slecht gisteren, maar de Italianen lieten ze nagenoeg kansloos.
VS heeft anders wel Mexico achter zich gehouden in de kwalificatie. Op onderling resultaat weliswaar, maar toch. Het is geen niks ploegje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Mwa, Tsjechië had vooral een matige tegenstander.
Italië zal wel van Tsjechië moeten winnen, Brazilië in de tweede ronde is ook geen luxe.
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Italië zal wel van Tsjechië moeten winnen, Brazilië in de tweede ronde is ook geen luxe.
Ja, maar het is zo lullig voor m'n wk poulequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.
Inderdaad. VS speelde uitermatig zwak en kregen zelfs kansen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:04 schreef BVO het volgende:
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:47 schreef Stuart het volgende:
Was gisteren toch wel onder de indruk van het spel van Italië. Die gaan zéker de kwartfinales halen
Dat is waar, en ik moet toegeven dat ik Tsjechië sterker acht dan Italië hoewel dat nog een heel leuke wedstrijd zal gaan wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.
Maar als er een ploeg is die Brazilie kan verslaan, is Italie er zeker 1 van. En dan liever vroeg op het toernooi, want Brazilie hoeft nog niet vol in de poule en kan dat in een 8e finale misschien wel moeten bekopen op een team uit deze poule die er harder voor heeft moeten knokken en beter ingespeeld is, al meer eenheid en vechtmachine is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Behalve als ze 2e in de poule worden en in de achtste finale tegen Brazilië moeten. Het doelsaldo gaat heel belangrijk worden in deze groep om te bepalen wie eerste gaat worden.
juist geef meteen brazilie maarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar als er een ploeg is die Brazilie kan verslaan, is Italie er zeker 1 van. En dan liever vroeg op het toernooi, want Brazilie hoeft nog niet vol in de poule en kan dat in een 8e finale misschien wel moeten bekopen op een team uit deze poule die er harder voor heeft moeten knokken en beter ingespeeld is, al meer eenheid en vechtmachine is.
Ach, 82, Rossi
Zambrottaquote:Zambrotta back for Italy
There is more good news for Italy after their 2-0 win over Ghana last night as Gianluca Zambrotta has been declared injury-free.
The Juventus stopper missed the Hanover tie because of a thigh strain, but medics have handed him back to boss Marcello Lippi on Tuesday.
“Zambrotta joined the rest of the squad this morning and is getting back to full fitness,” stated doctor Enrico Castellacci.
“I think we can now all consider him to be back at the disposal of the Italian national Coach.”
Zambrotta featured in a very light practice game this morning and he could return to action on Saturday against America.
The tactician will now use the next few days to assess his options, given that the marauding Zambrotta can play both as a full-back on the right and left.
Meanwhile, Castellacci has ruled out any significant problems for Francesco Totti after the knock he picked up against the Africans.
“He suffered a slight twist to his knee, but there are no problems and we are tranquil,” he continued. “He’ll be fine for the immediate future.”
The Azzurri now have just one injury problem to resolve in the form of dynamic midfielder Gennaro Gattuso.
“He’s working hard to get back,” added the medic. “He’ll undergo more tests on Wednesday. We are going forward with caution, yet with optimism.”
Gattuso, who picked up a thigh strain in a friendly with Switzerland, may miss the entire group phase.
Daar ben ik het niet mee eens, maar Brazilië kunnen ze zeker hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ze wereldkampioen willen worden moeten ze iedereen verslaan.
Nou nouquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:06 schreef Chocolademousse het volgende:
Ik heb genoten van Italie! Tot nu toe, samen met Argentinie en Tsjechie, een van de betere teams op het toernooi! Teamsfeer lijkt ook 10x beter dan in Portugal 2004. Dit elftal laten staan tegen de VS. Achterin goed met Nesta en Cannavaro. Middenveld stond redelijk goed met Pirlo, de Rossi, Perrotta. Totti komt ook wel weer in zijn ritme. Voorin veel gevaar met Gilardino en Toni!
Forza Ragazzi, op naar de titel!!![]()
PS: Laat die Brazilianen maar komen in de 1/8 finale! Uitschakeling in de 1/8 finales met dit elftal is onmogelijk!![]()
vertaald:quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:22 schreef Dynia het volgende:
tja, verbaast me niets, Barzilie viel me zwaar tegen, wat schrijven ze over die zak aardappels in de spits?..:)
Juve, ook in Serie C (Buffon wil de club trouw blijven, ondanks mogelijke degradatie)quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wat betekent: Juve anche in C?
quote:“Italy are one of the easiest teams in the world to scout and one of the hardest to play against."
*Gattuso truitje bovenhaalt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Lippi kan beschikken over een complete selectie![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:51 schreef popolon het volgende:
Ik ben diep onder de indruk.
Gelijkspelen, met 10 tegen 9, tegen een land waar voetbal voornamelijk een vrouwensport is.
Een hele prestatie, de Italie fans zullen wel uit hun bol gaan lijkt me.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:10 schreef Trancelocator het volgende:
Binnenkort Italië in het uitzwaai-topic?
blablablaquote:Op zondag 18 juni 2006 00:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
God wat zijn die Italianen toch een zielig stelletje Barbie poppen op het veld, ik vond het walgelijk om te aanschauwen...![]()
De Verenigde Staten daarentegen...Prachtig!Jammer dat ze niet (terecht) hebben gewonnen. Uitstekend voetbal, en veel spelers van Italie persoonlijk vernederd met magnifieke techniek...hopen dat Amerika doorgaat naar de 1/8 finale!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:50 schreef A.Petacchi het volgende:
De Rossi: 4.5 Moet dit niet doen als de scheids in de buurt doen, weinig bijzondere overtreding.
Eerder een Beretta.quote:Op zondag 18 juni 2006 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Normaal pakt ie gelijk zijn m16 om er op los te schieten?
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer. Gewoon een elleboogstoot die toevallig die vervelende amerikaan raakte. Om nog maar te zwijgen over types als vennegoor en materazzi die 3 keer per wedstrijd rood zouden moeten krijgen.quote:
klopt vertrouwen daalt weer een beetje... maar herriner je 1994 nog? met alle geluk vd wereld door,en toch de finale halen...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Chocolademousse het volgende:
Dat wordt inderdaad weer onnodig stressen a.s. donderdag! En ze hadden er zo goed voor kunnen staan. Ik blijf positief maar na 2002 en 2004 zie ik het al weer voor me! Als we ook niet van een gehavend Tsjechie kunnen winnen zijn ze het ook niet waard door te gaan naar de volgende ronde! Forza Ragazzi!!![]()
That's the spirit, ook de Tsjechen moeten onderschat worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef Henkmanz het volgende:
klote-VS met vuile mazzel een 1-1 eruit slepen, die domme amerikanen hebben niet eens zelf gescoord, neppe gasten.
Maar komt wel goed tegen Tsjechië. Die presteren helemaal voor geen reet.
Als je dit denkt dan kijk je denk ik te weinig Engelse wedstrijden...quote:Op zondag 18 juni 2006 01:18 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Dit gebeurt in een gemiddelde engelse wedstrijd 5 keer.
quote:Pers veegt vloer aan met Italiaans elftal
ROME - De Italiaanse kranten zijn unaniem in hun oordeel over het 1-1-gelijkspel tussen Italië en de Verenigde Staten op het WK voetbal van zaterdag. ,,Onze spelers oogden verward en nerveus'', viel te lezen op de voorpagina van de krant Corriere dello Sport.
,,Het is zorgwekkend dat Italië na rust niet wist om te gaan met de manmeersituatie'', vond Tuttosport. ,,Het leek wel of Italië met negen spelers op het veld stond en niet de Verenigde Staten.'' De krant doelde daarmee op de rode kaarten voor de Amerikanen Pope en Mastroeni. Bij Italië werd De Rossi met rood weggestuurd.
Als het aan de Italiaanse media ligt, was het direct het laatste optreden van De Rossi op het WK. ,,De schorsing buiten beschouwing gelaten, zou bondscoach Marcello Lippi er verstandig aan doen om De Rossi de rest van het toernooi op de bank te laten'', aldus Tuttosport.
La Gazzetta dello Sport sprak van een ,,koude douche''. En verder: ,,Gezien de ranglijst in groep E deed Italië met het gelijkspel een kleine stap voorwaarts, maar door de manier van voetballen een zorgwekkende dubbele stap achterwaarts.''
(ANP)
quote:Lippi boos na remise
KAISERSLAUTERN - Na het teleurstellende gelijkspel tegen de Verenigde Staten toonde de Italiaanse bondscoach Marcello Lippi zich boos. ,,Wij zijn niet met de goede instelling de wedstrijd ingegaan'', zei hij, ,,dit hebben we moeten betalen met nerveus spel en een berg fouten.''
Zijn Amerikaanse collega Bruce Arena reageerde tevreden. ,,Twee rode kaarten voor ons binnen vijf minuten waren harde klappen, maar ik respecteer ons team voor de manier waarop ermee is omgegaan. Ik ben trots. Wij speelden beter, zelfs met negen man.
Ik prijs mij gelukkig dat we in de laatste wedstrijd tegen Ghana nog een kans hebben.''
(ANP)
quote:Excuses De Rossi na rode kaart
KAISERSLAUTERN (ANP/SID) - De Italiaanse voetballer Daniele De Rossi heeft zijn excuses aangeboden aan de Amerikaanse speler Brian McBride. De Rossi gaf McBride zaterdag in het WK-duel tussen beide landen (1-1) een keiharde elleboogstoot. Daarvoor kreeg de verdediger de rode kaart.
,,De Rossi is na afloop van de wedstrijd naar me toegekomen'', aldus McBride. ,,Hij heeft gezegd dat het hem spijt. Dat vind ik klasse. Wat mij betreft hebben we het er niet meer over.''
(ANP)
Ik denk dat hij vijf wedstrijden krijgt en terecht, want dit sloeg echt helemaal nergens op. Dat iemand in een fel duel om de bal een elleboogstoot geeft kan ik nog wel begrijpen, maar dit was gewoon een eenslag.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:42 schreef Afunados het volgende:
De Rossi is gewoon een smeerlapje, vaak smerige overtredingen. Neemt niet weg dat hij een groot talent is, en het zonde is voor de ploeg dat we hem niet meer terug zullen zien. Zelfs al zou hij nog kunnen spelen, weet ik vrij zeker dat Lippi hem nauwelijks tot geen speelminuten meer zal geven.
Ik hoop dat ze ver komen en Brazilië uitschakelen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop echt dat ze er uit vliegen. Negatieve machovoetballers zijn het
Engelsen m.u.v Rooney kunnen niet voetballen daarom kijk ik alleen maar naar Arsenal, Man.Utd ecc.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je dit denkt dan kijk je denk ik te weinig Engelse wedstrijden...
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
En huilies niet te vergetenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:10 schreef SCH het volgende:
Jij hebt blijkbaar echt geen kijk op het Engelse voetbal ...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:33 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Engelsen m.u.v Rooney kunnen niet voetballen daarom kijk ik alleen maar naar Arsenal, Man.Utd ecc.
In de lagere divisies is het een en al knokpartij.![]()
Nee. Daar heb ik geen moment aan gedacht nog ook.quote:
Over de sfeer ja. NIet over het voetbal. Was toen ook belabberd.quote:Was jij trouwens niet vol lof over de Romeinse derby?
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik hoop dat ze ver komen en Brazilië uitschakelen.![]()
Heb jij dat niet?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:19 schreef pfaf het volgende:
Ik geniet wel van die antipathie jegens de Italianen/ het Italiaanse team.
Nee, niet echt. Maar dat kan ook nog wat naslepende puberteit zijn, dat ik graag in een kroeg als enige van de 50 man voor Italië juich.quote:
Als ik naar een match van Italië kijk is het alleen met andere Italië-fans.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar dat kan ook nog wat naslepende puberteit zijn, dat ik graag in een kroeg als enige van de 50 man voor Italië juich.
Daar heb ik gisteren zwaar tegen opgetreden.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als ik naar een match van Italië kijk is het alleen met andere Italië-fans.
Anders is het een hele match ergeren aan dwaze cliché-opmerkingen.
PSV bedoel je?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:32 schreef Doc het volgende:
Ik vind Italie wel leuk eigenlijk. Ik hou wel het puur op resultaat willen spelen en daar niet geheimzinnig ovr doen en pretenderen dat het allemaal mooi of frivool moet. Die frustratie als ze dat resultaat niet voor elkaar kunnen krijgen vind ik ook wel wat hebben. Niet m'n favoriete ploeg maar i heb er wel sympathie voor.
Als ik PSV met een landenteam wil vergelijken zal het Duitsland. Heel degelijk, tikje saai.quote:
Nee, PSV moet je dan echt met Italie vergelijken normaal gesproken.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik PSV met een landenteam wil vergelijken zal het Duitsland. Heel degelijk, tikje saai.
O, moet dat? Die hebben dat "gemene" niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, PSV moet je dan echt met Italie vergelijken normaal gesproken.
Klote VS??? Vond het wel een bijzonder knappe prestatie en ze bleven nog voetballen ook. Een land als Italië mag gewoon niet verliezen van dit soort landen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef Henkmanz het volgende:
klote-VS met vuile mazzel een 1-1 eruit slepen, die domme amerikanen hebben niet eens zelf gescoord, neppe gasten.
Maar komt wel goed tegen Tsjechië. Die presteren helemaal voor geen reet.
Dat kan best zijn, maar volgens mij heeft de USA zelf niet gescoord en zijn doelpunten echt hetgene wat telt.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:02 schreef spurs het volgende:
[..]
Klote VS??? Vond het wel een bijzonder knappe prestatie en ze bleven nog voetballen ook. Een land als Italië mag gewoon niet verliezen van dit soort landen.
Overigens deze wedstrijd met een groep Italianen gekeken, erg lache! En de Italianen waar ik mee keek waren ook erg positief over USA en vonden hun Azzurro maar bagger zaterdagavond. Ze waren nog blij met een punt na het vertoonde spel.
Lees nou zelf is wat je schrijft! Lekker belangrijk of een Amerikaan hem maakt of een Italiaan die bal in eigen doel schiet, hij telt!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:17 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar volgens mij heeft de USA zelf niet gescoord en zijn doelpunten echt hetgene wat telt.
Ik heb de match gekeken met een hele grote groep Italianen (Schoonfamilie, vrienden) en een goede vriendin die momenteel al een tijdje een cursus Italiaans volgt.quote:Op maandag 19 juni 2006 08:02 schreef spurs het volgende:
Overigens deze wedstrijd met een groep Italianen gekeken, erg lache! En de Italianen waar ik mee keek waren ook erg positief over USA en vonden hun Azzurro maar bagger zaterdagavond. Ze waren nog blij met een punt na het vertoonde spel.
Daar moet ik na de zomer ook verplicht aan beginnen van mijn Italiaanse vriendenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
een goede vriendin die momenteel al een tijdje een cursus Italiaans volgt.
dude, heb je een cursus begrijpend lezen nodig ofzo, de amerikanen hebben nog geen enkel doelpunt gemaaktquote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef spurs het volgende:
[..]
Lees nou zelf is wat je schrijft! Lekker belangrijk of een Amerikaan hem maakt of een Italiaan die bal in eigen doel schiet, hij telt!!!!
Overigens vond ik het een wereldgoal zo zal ie die bal er nooit meer inschieten
zoals ik hiervoor al zei lekker belangrijk hoe die bal erin gaat als ie maar telt, van mij part schiet Argentinië woensdag 5x in eigen doel, ze tellen. Maar laat maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
dude, heb je een cursus begrijpend lezen nodig ofzo, de amerikanen hebben nog geen enkel doelpunt gemaakt
Dat zegt wat over hun scorend vermogen, wat dus belabberd is.
Als jij per uitroepteken 1 seconde extra zou lezen had je dat misschien gesnapt.
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 juni 2006 21:15 schreef spurs het volgende:
On-topic wordt nog een hels karwei voor Italië, door dit gelijkspel hebben ze het zichzelf nog redelijk lastig gemaakt. Al zie ik ze wel doorgaan naar de volgende ronde.
Prima timing...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond de bekendmaking van de aanklachten in het Calciopoli schandaal, morgen de wedstrijd.........
quote:
Nog onbekend.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Jelminho het volgende:
Opstelling vanavond ?
Als je dat nou eens in het nietige Frankrijk topic plaatst....quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou lollig zijn als ze eruit worden gewipt. (sorry voor de fans hier)
Ik denk niet dat dit zal gebeuren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou lollig zijn als ze eruit worden gewipt. (sorry voor de fans hier)
Vanmiddag....quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Jelminho het volgende:
Opstelling vanavond ?
ik denk en hoop ook niet dat ze van tsjechie zullen verliezen... ben wel benieuwd of ze brazilie zullen ontlopenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zal gebeuren.![]()
Inderdaad, niet voor de 3e keer een persoonlijk trauma oplopen (na 2002 en 2004)quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef placebeau het volgende:
Dit wordt weer een stresserende namiddag. Dat ze maar rap scoren.
Dat zegt de Gazzetta, maar andere media hebben weer redelijk andere opstellingen, dus er valt weinig over te zeggen. Ook Pipo of Del Piero zou zomaar aan de aftrap kunnen staan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:23 schreef BramKVO het volgende:
Luca Toni zou niet starten deze avond ...
Dit wordt geopperd in Italiaanse media : Buffon, Zambrotta, Nesta, Cannavaro, Grosso, Gattuso, Pirlo, Camoranesi, Perrotta, Totti, Gilardino.
dit keer zou het trauma (bij mij) 10x zo hard aankomen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Inderdaad, niet voor de 3e keer een persoonlijk trauma oplopen (na 2002 en 2004)![]()
quote:
Dat scenario kan mogelijk de prullenbak in nu USA gelijk haeft gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop dat Italie tegen Brazilie moet (mooi affiche voor de 8ste finale), daarom hoop ik dus dat de Tsjechen nog gelijk maken.
En kan weer uit diezelfde prullenbak gehaald worden omdat Ghana weer voor staat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat scenario kan mogelijk de prullenbak in nu USA gelijk haeft gemaakt.
Heel klein maatjequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Trancelocator het volgende:
Gefeliciteerd met de winst in de poule en dus behalen van de volgende ronde. Italië was al met al een maatje te groot voor de andere teams.
Ik zie het ook zitten! 1/8 finale Australie of Kroatie, daarna waarschijnlijk Oekraine/Frankrijk/Korea ofzo....In de halve finale komen we een keer Argentinie tegen, dan wordt het serieus...! Maar nog heel ver weg....quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:15 schreef placebeau het volgende:
Wat een held is Cannavaro toch, de rust die hij uitstraalt, en niet op het kleinste foutje te betrappen. De hele Italiaanse verdediging was trouwens erg sterk vandaag. Ik zie het zitten, de finale.
Op welk moment kwam Italië in de problemen dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
Het was weer weinig overtuigend.
Waar speelden ze goed dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op welk moment kwam Italië in de problemen dan?
Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Italia!
Ik kan na de wedstrijd tegen de VS mijn azzurri-shirt weer aan zonder dat m'n vriendengroep zielig loopt te doen.
juist..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:34 schreef placebeau het volgende:
Ze hadden alles onder controle, hebben slechts twee kleine kansen weggegeven, hebben twee keer gescoord en nog de beste kansen gehad (Pipo, Cannavaro, Camoranesi ) om meer te scoren. Tuurlijk hebben ze geprobeerd het spel te vertragen. Maar als Brazilië () dat doet, noemen ze dat temporiseren), als Italië dat doet noemen ze dat laf.
Maar als je er op voorhand al vanuit gaat dat Italië slecht speelt, ga je dat na een eind ook zo zien.
Nu, mijn humeur kan toch niet meer stuk vandaag.
Het klopt wel allemaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.
die heb ik ookquote:
Die uitspraak zou vandaag volgen, meen na de laatste groepswedstrijden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:23 schreef PirE het volgende:
Mag De Rossi trouwens spelen tegen Australie of is hij nu langer geschorst omdat de FIFA de elleboog wilde verbannen?
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:15 schreef placebeau het volgende:
Wat een held is Cannavaro toch, de rust die hij uitstraalt, en niet op het kleinste foutje te betrappen. De hele Italiaanse verdediging was trouwens erg sterk vandaag. Ik zie het zitten, de finale.
Gattuso was ook nog niet best, vond ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.
Vond Perrotta gisteren ook sterk. Eigenlijk alleen Camoranesi viel me wat tegen.
Camoranesi viel me (over de hele wedstrijd gezien) eigenlijk helemaal niet zo erg tegen, maar dat komt omdat ik toch al nooit veel verwacht van hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.
Vond Perrotta gisteren ook sterk. Eigenlijk alleen Camoranesi viel me wat tegen.
Ik kan me er niks bij voorstellen dat Nederlanders na zoveel afgangen met mooi voetbal, en zoveel voorbeelden van hoe het wél moet (zoals Italië dus), nog steeds dat sprookjesvoetbal willen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.
Eensch, Italiaans voetbal is echt om te huilen, iedereen achter de bal, spelen op de counter. Wachten tot ze voorstaan en dan iedereen verdedigen weer. Pas bij 8-0 ofzo gaan te spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Uitspraak is inmiddels bekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die uitspraak zou vandaag volgen, meen na de laatste groepswedstrijden.
Je bedoelt net als in het WK-kwalificatie toernooi?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".
Als jij meent dat je zo'n kwalificatiewedstrijdje (waarbij Tsjechie hier in NL gewoon beter maar zeer ongelukkig was) kunt vergelijken met een alles erop of eronder WK match (met Nedved), moet je dat vooral doen, maar vergeef het me als ik je dan niet serieus neem.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je bedoelt net als in het WK-kwalificatie toernooi?
Je had het eigenlijk van te voren al kunnen weten, voor alles geschorst, behalve de mogelijke finale (of wedstrijd om plek 3).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Uitspraak is inmiddels bekend.
4 wedstrijden schorsing waarvan hij er al 1 heeft uitgezeten. In theorie kan hij een eventuele finale dus spelen.
Tsja, dat is dan jouw probleem, maar kijk niet raar op als niemand het verder met jouw argumentatie eens is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als jij meent dat je zo'n kwalificatiewedstrijdje (waarbij Tsjechie hier in NL gewoon beter maar zeer ongelukkig was) kunt vergelijken met een alles erop of eronder WK match (met Nedved), moet je dat vooral doen, maar vergeef het me als ik je dan niet serieus neem.
Leuk gezegd maar je reageert niet op mijn quote waarin ik zeg dat ik niet snap waarom iemand van Italiaans voetbal houdt. Energiebesparing is niet mijn ding hoor. Als je niet in Italie geboren bent, kun je toch onmogelijk voor dit soort saaie meuk zijn. Zeker als je gewoon een Nederlander bent en dus van Nederlands voetbal kan houden. Ik snap het wel als pubergrill maar ben je er onderhand niet een beetje te oud voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".
Lippi pakte het gisteren tactisch goed aan, een 4-5-1 met dus overvol middenveld waardoor de Tsjechen nooit de ruimte en gelegenheid kregen om daar goed op gang te komen, waarbij Italie om beurten middenvelders naar voren kon sturen, waarbij je als tegenstander nooit weet welke.
En zodra die Polak geel had, wist ik al dat ie z'n 2e ook wel zou krijgen, hij stond zo strak op Totti te dekken, vroeg of laat zou ie in de fout gaan en dat gebeurde dus, gelukkig al snel. Angel was uit de wedstrijd en klaar.
En terugkijkend, heb het direct na Tsjechie - USA al gezegd: Ik snap niet dat Tsjechie 90 minuten vol gas bleef gaan en over het hele veld bleef jagen terwijl de Amerikanen al lang KO waren, dat is gewoon verspilling van energie die je later nog zo goed kan gebruiken.
Nou, dat was dus meteen de energie die ze tegen Ghana en Italie ook tekort kwamen.
Ik ben het met hem eensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan jouw probleem, maar kijk niet raar op als niemand het verder met jouw argumentatie eens is.![]()
Zo is dat. En ErikT wil wereldkampioen worden. Interesseert me niet hoe.quote:
Moet je doen manquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zo is dat. En ErikT wil wereldkampioen worden. Interesseert me niet hoe.
Hahaha!quote:
Zoek een vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hahaha!Zullen we Frankrijk gaan kijken in de Mick? Ik heb niks te doen
Ik heb jou toch al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Zoek een vriendin.
serieus?quote:Maar nee lieverd, ik heb gisteren uren op je gewacht![]()
sex is voor hippies.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Oh, en wat about de sex?
Nee niet echt. Maar niemand zei dat hij/zij zeker zou komen. Ja, dan ga ik daar toch niet in mn eentje zitten. Excuus, ik dacht dat dat duidelijk was.quote:Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef ErikT het volgende:
Nee niet echt. Maar niemand zei dat hij/zij zeker zou komen. Ja, dan ga ik daar toch niet in mn eentje zitten. Excuus, ik dacht dat dat duidelijk was.
Nouhou...ik me schuldig voelen. HOMO!quote:
Ben jij een Nederlander?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef placebeau het volgende:
Zeg, stop eens met dat slowchat gezever.
En liefde voor Italië, slaat rap om in liefde voor Italiaans voetbal.
Ik snap ook niet waarom iedereen vindt dat we dat gezaalvoetbal van Brazilië zo prachtig moeten vinden.
Ik ben een gewone Nederlander en heb een zwak voor Italie. Misschien omdat het een uiterste is van het nederlandse voetbal. Het is niet altijd mooi maar wel verschrikkelijk effectief.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogal veel natuurlijk. Waarom zou je meer voor Italie dan voor Nederland zijn?
Waar zei ik dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogal veel natuurlijk. Waarom zou je meer voor Italie dan voor Nederland zijn?
gaaf! heb je kaarten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Afunados het volgende:
We hebben het wel enorm getroffen nu. Eerst Australië, dan Oekraine of Zwitserland, veruit het makkelijkste programma van de favorieten.
Iemand maandag naar Kaiserlslautern? Ik ben present, vanuit Maastricht slechts een kleine drie uur rijden![]()
Makkelijk? Australie lijkt me voor Italie best een zware tegenstander.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Afunados het volgende:
We hebben het wel enorm getroffen nu. Eerst Australië, dan Oekraine of Zwitserland, veruit het makkelijkste programma van de favorieten.
Ik zeg dat Italië het makkelijkste programma van de favorieten heeft. Voor Australië in de achtste en Oekraine/Zwitserland in de kwartfinale zou elk land tekenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Makkelijk? Australie lijkt me voor Italie best een zware tegenstander.
Zal morgen meer bekend over worden gemaakt, maar het zal waarschijnlijk Materazzi op zijn plaats worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging bij Italië gaat worden? Gaat Nesta bv spelen?
zwarte markt dan maar?quote:
dat gaat nooit gebeuren. daar speelt italie veel te slim voor. verwacht een makkie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Australië is de meest slechte tegenstander die ze kunnen treffen.Met hun catenaccio en leunen op de verdediging gaan ze onder de voet gelopen worden.
Je vergeet dat die verdediging in tegenstelling tot andere tegenstanders van Australië, wel een goeie is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Australië is de meest slechte tegenstander die ze kunnen treffen.Met hun catenaccio en leunen op de verdediging gaan ze onder de voet gelopen worden.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
waarom zou je het niet doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef burberry het volgende:
ik kan een ticket krijgen voor de wedstrijd.. kost 250 ¤ niet op naam..
doen ?
Als je het geld kan missen zou ik het zeker doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef burberry het volgende:
ik kan een ticket krijgen voor de wedstrijd.. kost 250 ¤ niet op naam..
doen ?
Nesta speelt alleen misschien een eventuele finale, verder niet. Materazzi zal z'n plek innemen. Voor de rest zelfde basis en tactiek als tegen Tsjechie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging bij Italië gaat worden? Gaat Nesta bv spelen?
Het Australië topic is elders.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:22 schreef SCH het volgende:
HUP GUUS!!!!!!
Ja und?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:24 schreef placebeau het volgende:
Het Australië topic is elders.
Die pastasaus ken ik nietquote:
Rode kaart gemist zekerquote:
Daar hoef je niet over te discussieren inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
En de scheids omgekocht. Dat kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef burberry het volgende:
kom op 1 goal is genoeg
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Jarno het volgende:
Hoe kun je én voetbalfan zijn én van Italië fan zijn... Onbegrijpelijk. De koningen van het anti-voetbal lieten vanavond weer hun ware aard zien.
Waar ben je nou blij mee? Hun flitsende spel? De prachtige aanvallen? De passes? Laat me niet lachen, ze kunnen alleen voetballen als er een zak geld langs de lijn ligt.quote:
Pardon? Dat kun je niet menen? Gestrekt been man.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Chocolademousse het volgende:
Nou die rode kaart was ook verre van terecht!
je lokt het zelf uit jongen, dat zie je toch zelf ook wel? dat gezeur over de italianen en de italie-liefhebbers.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flikker toch op met je provocerende gezuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |