Makkelijk? Australie lijkt me voor Italie best een zware tegenstander.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Afunados het volgende:
We hebben het wel enorm getroffen nu. Eerst Australië, dan Oekraine of Zwitserland, veruit het makkelijkste programma van de favorieten.
Ik zeg dat Italië het makkelijkste programma van de favorieten heeft. Voor Australië in de achtste en Oekraine/Zwitserland in de kwartfinale zou elk land tekenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Makkelijk? Australie lijkt me voor Italie best een zware tegenstander.
Zal morgen meer bekend over worden gemaakt, maar het zal waarschijnlijk Materazzi op zijn plaats worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging bij Italië gaat worden? Gaat Nesta bv spelen?
zwarte markt dan maar?quote:
dat gaat nooit gebeuren. daar speelt italie veel te slim voor. verwacht een makkie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Australië is de meest slechte tegenstander die ze kunnen treffen.Met hun catenaccio en leunen op de verdediging gaan ze onder de voet gelopen worden.
Je vergeet dat die verdediging in tegenstelling tot andere tegenstanders van Australië, wel een goeie is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
Australië is de meest slechte tegenstander die ze kunnen treffen.Met hun catenaccio en leunen op de verdediging gaan ze onder de voet gelopen worden.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
waarom zou je het niet doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef burberry het volgende:
ik kan een ticket krijgen voor de wedstrijd.. kost 250 ¤ niet op naam..
doen ?
Als je het geld kan missen zou ik het zeker doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef burberry het volgende:
ik kan een ticket krijgen voor de wedstrijd.. kost 250 ¤ niet op naam..
doen ?
Nesta speelt alleen misschien een eventuele finale, verder niet. Materazzi zal z'n plek innemen. Voor de rest zelfde basis en tactiek als tegen Tsjechie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:35 schreef ErikT het volgende:
Iemand een idee wat de verdediging bij Italië gaat worden? Gaat Nesta bv spelen?
Het Australië topic is elders.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:22 schreef SCH het volgende:
HUP GUUS!!!!!!
Ja und?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:24 schreef placebeau het volgende:
Het Australië topic is elders.
Die pastasaus ken ik nietquote:
Rode kaart gemist zekerquote:
Daar hoef je niet over te discussieren inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
En de scheids omgekocht. Dat kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef burberry het volgende:
kom op 1 goal is genoeg
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:07 schreef Jarno het volgende:
Hoe kun je én voetbalfan zijn én van Italië fan zijn... Onbegrijpelijk. De koningen van het anti-voetbal lieten vanavond weer hun ware aard zien.
Waar ben je nou blij mee? Hun flitsende spel? De prachtige aanvallen? De passes? Laat me niet lachen, ze kunnen alleen voetballen als er een zak geld langs de lijn ligt.quote:
Pardon? Dat kun je niet menen? Gestrekt been man.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Chocolademousse het volgende:
Nou die rode kaart was ook verre van terecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |