Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
Italia!
Ik kan na de wedstrijd tegen de VS mijn azzurri-shirt weer aan zonder dat m'n vriendengroep zielig loopt te doen.
juist..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:34 schreef placebeau het volgende:
Ze hadden alles onder controle, hebben slechts twee kleine kansen weggegeven, hebben twee keer gescoord en nog de beste kansen gehad (Pipo, Cannavaro, Camoranesi ) om meer te scoren. Tuurlijk hebben ze geprobeerd het spel te vertragen. Maar als Brazilië () dat doet, noemen ze dat temporiseren), als Italië dat doet noemen ze dat laf.
Maar als je er op voorhand al vanuit gaat dat Italië slecht speelt, ga je dat na een eind ook zo zien.
Nu, mijn humeur kan toch niet meer stuk vandaag.
Het klopt wel allemaal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
Altijd aan blijven doen! Niet naar het gezeur luisteren over de 'zeik italianen, catenaccio, totti-frotti, huilebalken, schwalbes' etc. etc. etc.
die heb ik ookquote:
Die uitspraak zou vandaag volgen, meen na de laatste groepswedstrijden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:23 schreef PirE het volgende:
Mag De Rossi trouwens spelen tegen Australie of is hij nu langer geschorst omdat de FIFA de elleboog wilde verbannen?
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:15 schreef placebeau het volgende:
Wat een held is Cannavaro toch, de rust die hij uitstraalt, en niet op het kleinste foutje te betrappen. De hele Italiaanse verdediging was trouwens erg sterk vandaag. Ik zie het zitten, de finale.
Gattuso was ook nog niet best, vond ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.
Vond Perrotta gisteren ook sterk. Eigenlijk alleen Camoranesi viel me wat tegen.
Camoranesi viel me (over de hele wedstrijd gezien) eigenlijk helemaal niet zo erg tegen, maar dat komt omdat ik toch al nooit veel verwacht van hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:53 schreef DIGGER het volgende:
Fabio speelt tot nu toe geweldig, beste man aan Italiaanse zijde, samen met Pirlo.
Vond Perrotta gisteren ook sterk. Eigenlijk alleen Camoranesi viel me wat tegen.
Ik kan me er niks bij voorstellen dat Nederlanders na zoveel afgangen met mooi voetbal, en zoveel voorbeelden van hoe het wél moet (zoals Italië dus), nog steeds dat sprookjesvoetbal willen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.
Eensch, Italiaans voetbal is echt om te huilen, iedereen achter de bal, spelen op de counter. Wachten tot ze voorstaan en dan iedereen verdedigen weer. Pas bij 8-0 ofzo gaan te spelen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen, dat je van Italiaans voetbal houdt. Behalve als je er geboren bent, heb je een geldig excuus.
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Uitspraak is inmiddels bekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die uitspraak zou vandaag volgen, meen na de laatste groepswedstrijden.
Je bedoelt net als in het WK-kwalificatie toernooi?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".
Als jij meent dat je zo'n kwalificatiewedstrijdje (waarbij Tsjechie hier in NL gewoon beter maar zeer ongelukkig was) kunt vergelijken met een alles erop of eronder WK match (met Nedved), moet je dat vooral doen, maar vergeef het me als ik je dan niet serieus neem.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:27 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je bedoelt net als in het WK-kwalificatie toernooi?
Je had het eigenlijk van te voren al kunnen weten, voor alles geschorst, behalve de mogelijke finale (of wedstrijd om plek 3).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Uitspraak is inmiddels bekend.
4 wedstrijden schorsing waarvan hij er al 1 heeft uitgezeten. In theorie kan hij een eventuele finale dus spelen.
Tsja, dat is dan jouw probleem, maar kijk niet raar op als niemand het verder met jouw argumentatie eens is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als jij meent dat je zo'n kwalificatiewedstrijdje (waarbij Tsjechie hier in NL gewoon beter maar zeer ongelukkig was) kunt vergelijken met een alles erop of eronder WK match (met Nedved), moet je dat vooral doen, maar vergeef het me als ik je dan niet serieus neem.
Leuk gezegd maar je reageert niet op mijn quote waarin ik zeg dat ik niet snap waarom iemand van Italiaans voetbal houdt. Energiebesparing is niet mijn ding hoor. Als je niet in Italie geboren bent, kun je toch onmogelijk voor dit soort saaie meuk zijn. Zeker als je gewoon een Nederlander bent en dus van Nederlands voetbal kan houden. Ik snap het wel als pubergrill maar ben je er onderhand niet een beetje te oud voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, Nederlandse mentaliteit gisteren was geweest om lekker te gaan aanvallen in een 4-3-3 waarbij dan het middenveld compleet overlopen zou worden door de "Tsjechische motor".
Lippi pakte het gisteren tactisch goed aan, een 4-5-1 met dus overvol middenveld waardoor de Tsjechen nooit de ruimte en gelegenheid kregen om daar goed op gang te komen, waarbij Italie om beurten middenvelders naar voren kon sturen, waarbij je als tegenstander nooit weet welke.
En zodra die Polak geel had, wist ik al dat ie z'n 2e ook wel zou krijgen, hij stond zo strak op Totti te dekken, vroeg of laat zou ie in de fout gaan en dat gebeurde dus, gelukkig al snel. Angel was uit de wedstrijd en klaar.
En terugkijkend, heb het direct na Tsjechie - USA al gezegd: Ik snap niet dat Tsjechie 90 minuten vol gas bleef gaan en over het hele veld bleef jagen terwijl de Amerikanen al lang KO waren, dat is gewoon verspilling van energie die je later nog zo goed kan gebruiken.
Nou, dat was dus meteen de energie die ze tegen Ghana en Italie ook tekort kwamen.
Ik ben het met hem eensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Tsja, dat is dan jouw probleem, maar kijk niet raar op als niemand het verder met jouw argumentatie eens is.![]()
Zo is dat. En ErikT wil wereldkampioen worden. Interesseert me niet hoe.quote:
Moet je doen manquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zo is dat. En ErikT wil wereldkampioen worden. Interesseert me niet hoe.
Hahaha!quote:
Zoek een vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hahaha!Zullen we Frankrijk gaan kijken in de Mick? Ik heb niks te doen
Ik heb jou toch al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Zoek een vriendin.
serieus?quote:Maar nee lieverd, ik heb gisteren uren op je gewacht![]()
sex is voor hippies.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Oh, en wat about de sex?
Nee niet echt. Maar niemand zei dat hij/zij zeker zou komen. Ja, dan ga ik daar toch niet in mn eentje zitten. Excuus, ik dacht dat dat duidelijk was.quote:Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:31 schreef ErikT het volgende:
Nee niet echt. Maar niemand zei dat hij/zij zeker zou komen. Ja, dan ga ik daar toch niet in mn eentje zitten. Excuus, ik dacht dat dat duidelijk was.
Nouhou...ik me schuldig voelen. HOMO!quote:
Ben jij een Nederlander?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef placebeau het volgende:
Zeg, stop eens met dat slowchat gezever.
En liefde voor Italië, slaat rap om in liefde voor Italiaans voetbal.
Ik snap ook niet waarom iedereen vindt dat we dat gezaalvoetbal van Brazilië zo prachtig moeten vinden.
Ik ben een gewone Nederlander en heb een zwak voor Italie. Misschien omdat het een uiterste is van het nederlandse voetbal. Het is niet altijd mooi maar wel verschrikkelijk effectief.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogal veel natuurlijk. Waarom zou je meer voor Italie dan voor Nederland zijn?
Waar zei ik dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogal veel natuurlijk. Waarom zou je meer voor Italie dan voor Nederland zijn?
gaaf! heb je kaarten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Afunados het volgende:
We hebben het wel enorm getroffen nu. Eerst Australië, dan Oekraine of Zwitserland, veruit het makkelijkste programma van de favorieten.
Iemand maandag naar Kaiserlslautern? Ik ben present, vanuit Maastricht slechts een kleine drie uur rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |